رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ریپل پلتفرم Xpring را بازسازی می‌کند؛ توسعه روزافزون XRP!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ریپل (Ripple) با بازسازی پلتفرم گسترده «اکسپرینگ» (Xrping)، تمامی خدمات آن را در داخل یک سایت واحد متمرکز کرد.

به گزارش کوین‌دسک، هدف پلتفرم جدید این است که به کاربران ارزهای دیجیتال و توسعه‌دهندگانی که در این بازار فعال نیستند، این امکان را بدهد که خدمات پرداخت را در هر نرم‌افزار موبایلی که می‌خواهند ادغام کنند. حالا Xpring.io امکانات کیف پول، ابزار جدید، اسناد فنی و خدمات مشتری اکسپرینگ را به توسعه‌دهندگان ارائه می‌کند.

«ایتن برد» (Ethan Beard)، معاون ارشد اکسپرینگ در این مورد می‌گوید:

این پلتفرم جدید در ماه اکتبر (مهر) به صورت رسمی راه‌اندازی شد، با این حال این شرکت به دو ماه زمان برای ساختن ویژگی‌هایی نیاز دارد که به کاربران امکان می‌دهد یک حساب کاربری با این سیستم عامل داشته باشند.

وی در مورد پرداخت‌ها گفت:

در زمان ادغام پرداخت‌ها در نرم‌افزارهای موبایلی توسط توسعه‌دهندگان، این سیستم عامل در مرکز توجه توسعه‌دهنده‌ها خواهد بود.

اکسپرینگ ادعا می‌کند که کیت توسعه نرم‌افزاریِ پلتفرم (SDK)، صد خط کد را دریافت کرده و آن را در ۲۱ خط فشرده می‌کند. این یک پلتفرم جدید برای اکسپرینگ است که بیش از یک سال به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری ریپل عمل می‌کند، و هدف آن ایجاد شبکه‌ای از شرکت‌ها و موارد کاربردی مربوط به ریپل است. هدف این طرح سرمایه‌گذاری روی یک پایگاه توسعه‌دهنده در فضای ارزهای دیجیتال و گسترش این پایگاه است.

با استفاده از این کیف پول که در حال حاضر در شبکه آزمایشیِ (تست‌نت) XRP در دسترس است، توسعه‌دهندگان می‌توانند اعتبارنامه حساب خود را تولید و مدیریت کرده، مانده حساب خود را مشاهده کنند، ارزهای دیجیتال مختلف را دریافت و پرداخت کنند و تاریخچه تراکنش‌ها را بررسی کنند. ایتن برد در این مورد می‌گوید:

توسعه‌دهندگان همچنین می‌توانند انتظار داشته باشند در آینده عملکردهای جدید پلتفرم آتی اکسپرینگ، در کیف پول راه اندازی شود.

او در ادامه گفت:

این موضوع قبلاً خیلی پیچیده بود و از طریق خط دستوری یا از طریق ترکیب تعداد زیادی از ابزارهای مختلف انجام می‌شد. دلیلی که بیشتر مردم دارایی‌های دیجیتال خود را در کیف پول صرافی‌ها نگه می‌دارند همین پیچیدگی‌هاست.

در حال حاضر SDK مربوط به اکسپرینگ از ثبت معاملات قابل اعتماد تست‌نت و شبکه مربوط به توسعه‌دهندگان پیشتیبانی می‌کند و با این کار به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد تا معاملات را در دفتر کل XRP ثبت و تایید کنند. این کیت هم‌اکنون از «پایتون» و «Go» در مجموعه زبان‌های برنامه‌نویسی خود پشتیبانی می‌کند، که شامل جاوا، جاوااسکریپت و سویفت هم می‌شود.

اکسپرینگ همچنین دسترسی به دفتر کل پایدار ریپل، نسخه ۱.۴.۰ را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد. این دفتر کل می‌تواند از حساب‌هایی که امکان حذف دارند پشتیبانی کند و به کاربران این امکان را بدهد که حداکثر ۱۵ ریپل از مانده حساب خود را بازیابی کنند. قبلاً برای داشتن کیف پول ریپل، هر کاربر حداقل باید ۲۰ ریپل دست‌نخورده و غیرقابل انتقال در حساب خود نگه می‌داشت.

The post ریپل پلتفرم Xpring را بازسازی می‌کند؛ توسعه روزافزون XRP! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.