رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

آمریکا ۴۲۵ میلیارد دلار پول چاپ می‌کند؛ سه برابر کل بازار بیت کوین!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا در اواسط ماه آینده میلادی، حداقل ۴۲۵ میلیارد دلار پول بدون پشتوانه به اقتصاد تزریق خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، فدرال رزرو در بیانیه‌ای که در ۱۱ دسامبر منتشر کرد، تایید کرد که عملیات خرید مجدد یا بازپرداخت را در طول سال جدید و در تاریخ‌های کلیدی افزایش می‌دهد.

فدرال رزرو مدعی شد این زمان از سال مستلزم ارائه تضمین‌های بیشتر به بانک‌هاست و به این منظور از عملیات «ریپو» (Repo) به صورت روزانه استفاده خواهد شد. ریپو یا قرارداد بازپرداخت به عملیاتی گفته می‌شود که نمایندگان دولتی نوعی وام کوتاه مدت دریافت کرده و معمولاً بعد از یک روز این وام را با یک سود بسیار جزئی بازپرداخت می‌کنند.

در این بیانیه آمده است:

«میز معاملاتی بازار آزاد» (The Desk)، واقع در بانک فدرال رزرو نیویورک برنامه معاملاتی قرارداد بازپرداخت یا ریپو را برای یک دوره یک ماه از ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۵ آذر) تا ۱۴ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۴ دی) منتشر کرده است.

فدرال رزرو در ادامه تایید کرده است که:

مطابق با آخرین دستورالعمل FOMC، میز معاملاتی عملیات ریپو را به گونه‌ای مدیریت خواهد کرد که از عرضه کافی ذخایر و کاهش ریسک ناشی از فشار بازار مالی در پایان سال که می‌تواند تاثیر منفی بر اجرای این سیاست بگذارد، اطمینان حاصل شود.

«کمیته بازار آزاد فدرال» (FOMC) زیرمجموعه‌ای از سیستم فدرال رزرو است. کمیته با تصویب قانون بانکداری ۱۹۳۳ تشکیل شده است. این کمیته حدوداً هر شش هفته یک بار برگزار شده و به سیاست‌گذاری در مورد مسایل مالی می‌پردازد.

اگرچه این کار معمول است، اما مستلزم ایجاد نقدینگی گسترده‌ای بر پایه پشتوانه صفر است. این کار اساساً چاپ پول است، بدون اینکه پولی چاپ شود!

منتقدان، به ویژه در محافل بیت کوین، مدت‌هاست این سیاست را به عنوان یک نمونه از عدم توانایی بانک‌های مرکزی در مدیریت اقتصاد قلمداد می‌کنند.

این بحث یکی از اصول اساسی کتاب محبوب «استاندارد بیت کوین» نوشته «سیف‌الدین آموس» (Saifedean Ammous)، است که در آن استدلال می‌شود که سقوط ملت‌ها و امپراطوری‌ها به خاطر سقوط ارزهایی است دستکاری می‌شوند و به آن‌ها اجازه داده نمی‌شود که آزادانه عمل کنند.

بعد از صدور این اطلاعیه توسط فدرال رزرو، «Rhythm» یکی از طرفدارن بیت کوین در توئیتر با اشاره به اینکه ۴۲۵ میلیارد دلار تقریبا ۳ برابر کل ارزش بازار بیت کوین است، با کنایه گفت:

همه چیز خوب است!

بدهی ملی ایالات متحده آمریکا در ماه نوامبر به ۲۳ تریلیون دلار رسیده بود، این یعنی ۱۲ میلیون دلار به ازای هر بیت کوین. طبق آمار «ساعت نظارت و ثبت بدهی ملی آمریکا» این عدد در حال حاضر به ۲۳.۰۵ تریلیون دلار رسیده است.

The post آمریکا ۴۲۵ میلیارد دلار پول چاپ می‌کند؛ سه برابر کل بازار بیت کوین! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.