رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

۴۰ میلیون لایت کوین در انتظار افزایش قیمت!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

با آغاز سال ۲۰۲۰، لایت کوین نیز توجهات بسیاری را به خود جلب نمود. این جلب شدن توجهات را می‌توان ناشی از سیگنال جهش قیمت آلت کوین‌ها یا افزایش قیمت بیت کوین دانست. با نزدیک‌تر شدن به قیمت ۵۰ دلار، این ارز دیجیتال می‌تواند سرمایه‌‎گذاران بیشتری را جذب کند.

به گزارش بیت کوینیست، تعداد قابل توجهی از لایت کوین‌ها، یک سال است که توسط صاحبان‌شان خرج یا منتقل نشده‌اند. در حال حاضر تعداد تراکنش‌های لایت کوین چندان بالا نیست، اما نهنگ‌ها و هودلرها (Hodler) حضور پر رنگی در جامعه این ارز دیجیتال دارند. هودلر به فردی گفته می‌شود که ارزهای دیجیتال خود را نمی‌فروشد و آنها را نگه می‌دارد.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که از ۶۳ میلیون لایت کوینِ موجود در چرخه، چیزی در حدود ۴۰ میلیون آنها یک سال است که مورد استفاده قرار نگرفته‌اند. محققین محل انباشت برخی از این ارزها را صرافی‌های ارزهای دیجیتال تشخیص داده‌اند، اما بقیه آنها به حامیان اولیه یا کسانی که لایت کوین‌های خود را در سال‌های اخیر خریده‌اند، تعلق دارد.

فرانکلین ریچاردز (Franklyn Richards)، از لایت کوین دات کام، در اظهارنظری می‌گوید:

حتی باید این مسئله را هم در نظر گرفت که شاید یک نفر با نگاهی به این داده‌ها فکر کند، تعداد قابل توجهی از این ارزها توسط افراد ثروتمند و سرمایه‌گذاران بلند مدت خریداری شده باشد که قصد انباشت سرمایه‌های خود را دارند و همین مسئله باعث کاهش فشار نزولی بر بازار شود.

لایت کوین پس از اصلاح قیمت شدیدش که منجر به سقوط از رقمی بیش از ۱۴۰ دلار شد، در حال حاضر مسیری جدید را در پیش گرفته است. قیمت لایت کوین در ماه‌های منتهی به هاوینگ با افزایش قابل توجهی رو به رو شد، اما با نصف شدن پاداش شبکه، قیمت این ارز دیجیتال نیز با کاهش شدیدی رو به رو شد.

حجم معاملات ۴.۷ میلیارد دلاری بازار لایت کوین موجب شده تا نقدینگی آن بالا باشد. در حال حاضر بیشتر صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال لایت کوین را در فهرست خود دارند. از طرف دیگر در بازار قراردادهای آتی اوککس (OKEx) نیز لایت کوین به عنوان یک سرمایه‌گذاری قابل اتکا شناخته می‌شود و بسیاری به افزایش قیمت آن در آینده امید بسته‌اند.

افزایش قیمت بیت کوین نیز سناریویی است که موجب افزایش قیمت لایت کوین می‌شود. همسو بودن جریانات فکری در میان حامیان بیت کوین و لایت کوین و جامعه این دو ارز دیجیتال، سبب شده تا همبستگی میان آنها نیز قوی‌تر باشد.

گلکسی بی‌تی‌سی (GalaxyBTC) در توییتر خود در ارتباط با همبستگی بیت کوین و لایت کوین می‌نویسد:

لایت کوین در حال افزایش قیمت است و همه می‌دانیم [ارز دیجیتال] بعدی کدام است!

لایت کوین در هفته دوم ژانویه توانست جهشی ۱۶ درصدی را تجربه کند و به قیمت ۵۰.۴۵ دلار برسد. بر حسب ساتوشی نیز لایت کوین در حال بازیابی است و از رقم ۰.۰۰۵ بیت کوینی به ۰.۰۰۶ رسید. انتظار می‌رود لایت کوین حرف‌های زیادی برای گفتن در مقابل بیت کوین داشته باشد.

نوسانات اخیر لایت کوین نشان می‌دهد طی روزها و هفته‌های آتی ممکن است شاهد افزایش بیشتر قیمت این ارز دیجیتال باشیم.

۴۰ میلیون لایت کوین منتظر افزایش قیمت‌اند!پیش‌بینی حساب توییتری CryptoMehmet در خصوص لایت کوین

لایت کوین در حال حاضر به عنوان یک ارز دیجیتال با نقدشوندگی بالا شناخته می‌شود و معاملات نقدی بسیاری نیز بر پایه استیبل کوین‌ها در خصوص آن صورت می‌گیرد. این ارز دیجیتال در بین تریدرهای آسیایی محبوبیت بالایی دارد. بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند با توجه به فعالیت نه چندان چشمگیر لایت کوین در ماه‌های اخیر، آینده برای این ارز دیجیتال امیدوارکننده خواهد بود.

The post ۴۰ میلیون لایت کوین در انتظار افزایش قیمت! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.