رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

خصوص پرچم و تاریخچه آن بیشتر بدانیم

امتیاز دادن به این موضوع:


desprado

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

آشنایی با چاپ پرچم

چاپ پرچم و عملیات بازاریابی آن رایگان نخواهد بود، اما برای انجام این کار به هیچ وجه لازم نیست که حساب بانکی خود را به حراج بگذارید. این که آیا شما به عنوان صاحب کسب و کار چاپ پرچم  مخاطبان هدف خود را تغییر داده، خدمات خود را گسترش می کنید یا به راحتی ارتباط با مشتریان و متقاضیان انواع پرچم را تقویت می کنید، بهتر است به جای هزینه کردن، استراتژی های عملی را برای بازاریابی کسب و کار خود یک پارچه کنید. استفاده از پرچم های تبلیغاتی یک سرمایه گذاری ارزان و طولانی مدت است و راهی مطمئن برای جلب توجه هر کسی که از پیرامون آن در حال عبور است، می باشد.

 

یکی از فواید چاپ پرچم به ویژه نوع تبلیغاتی آن ها، دیده شدن است . آنها ابزارهای متنوعی هستند که در اندازه ها و طرح های متنوعی (مانند بنر، پرچم های رو میزی و پرچم های ساحلی) در دسترس هستند. چاپ پرچم ها اگر خلاقانه طراحی و در نهایت در محل مناسب نصب شوند مفهوم خود را مستقیماً به مشتریان مورد نظر می رسانند و اطمینان داشته باشید که دیگران برند شما را با یک رابطه مثبت مرتبط می کنند. حال اگر مفهوم فوق را به پرچم کشورها، ارتش ها و مجامع بین المللی بسط دهیم، همگی متوجه جایگاه و اهمیت پرچم در میان ملت ها خواهیم شد.

یه سایتم بهتون معرفی می کنم که کار چاپ پرچم انجام می ده

https://iranianpublish.com/فروشگاه-پرچم/

سایت بالایی ایرانی هست یه سایت خارجی هم معرفی می کنم قیمت پرچم های اونا رو هم نگاه کنین با مدل هاش رو جالبه

https://www.worldflagshop.com/

با چاپ پرچم های تبلیغاتی که قابل حمل هستند و حتی می توان آنها را در یک کیف مناسب قرار داد و هر جا که می روید با خود برده و نصب کنید

بر خی از موسسات با در اختیار داشتن متخصصان طراحی و چاپ و دستگا های پیشرفته و با سابقه ای طولانی در حوزه چاپ پرچم و عرضه انواع پرچم، آماده پذیرش انواع سفارش های مشتریان و عرضه آن در سریع ترین زمان و با کیفیت بالا می باشند.

تاریخچه پرچم چیست؟

چاپ پرچم ملی علاوه بر تاکید بر تاریخچه پرچم، علامتی است سمبل یک کشور را به نمایش می گذارد. پرچم ملی توسط دولت یک کشور به اهتزاز در می آید، اما معمولاً توسط شهروندان کشور نیز می تواند مورد احترام باشد. یک پرچم براساس رنگ ها و نمادهای با معانی خاصی طراحی شده است. برای نمایش میهن پرستی، گاهی ممکن است در چاپ پرچم رنگ های آن پوشیده شده و تنها از نمادهای موجود در آن برای این اهداف استفاده شود. طراحی پرچم ملی ممکن است پس از وقوع وقایع مهم تاریخی تغییر کند. آتش سوزی ها یا تخریب و بعد از جنگ های خانمان سوز. اهتزاز پرچم کشور یک عمل بسیار نمادین است. از نظر تاریخی ، چاپ پرچم ها از معیارهای نظامی سرچشمه  گرفته اند  و از آن ها به عنوان علائم میدانی استفاده می شود.

 سرچشمه پرچم ملی که رسما به عنوان یک نماد معرفی شد به سال 1603 بر می گردد، زمانی که جیمز ششم اسکاتلند تاج و تخت انگلیس و ایرلند را (به عنوان جیمز اول) به ارث برد و بدین ترتیب پادشاهی انگلیس ، اسکاتلند و ایرلند را در زیر سلطه یک دیدگاه (که ایالات جداگانه باقی مانده بودند) متحد می کردند. در 12 آوریل 1606 ، با چاپ پرچمی جدید برای نمایندگی از این اتحادیه بین انگلستان و اسکاتلند و بر اساس یک حکم سلطنتی مشخص شد که براساس آن ، پرچم انگلستان (یک صلیب سرخ بر روی زمینه سفید ، معروف به صلیب سنت جورج) و پرچم اسکاتلند (یک صلیب سفید بر روی زمینه آبی ، معروف به Saltire  با هم  یک پارچه شده و پرچم انگلیس بزرگ و اولین پرچم اتحادیه را تشکیل می دهند.



تاریخچه پرچم کشورهای اروپایی و ایران

با ظهور احساسات ناسیونالیستی از اواخر قرن هجدهم میلادی، پرچم های ملی در زمینه های غیرنظامی نیز به نمایش درآمد. نمونه های قابل توجه اولیه شامل پرچم ایالات متحده است که اولین بار در سال 1777 به عنوان نماد یک ناوگان دریایی پذیرفته شد. اما پس از جنگ های داخلی  به عنوان یک نماد عمومی ایالات متحده به نمایش درآمد. بیشتر کشورهای اروپایی با (چاپ پرچم) پرچم ملی خود را در دوره سده های نوزدهم و اوایل قرن بیستم پذیرفته اند. که اغلب بر اساس پرچم های جنگ قدیمی (قرون وسطایی) بنا شده است. مشخصات پرچم دانمارک در سال 1748 بر اساس طرحی از قرن 14میلادی کدگذاری شد. پرچم سوئیس در سال 1889 معرفی شد و همچنین براساس پرچم های جنگ قرون وسطایی بنا شده است. هلند در سال 1813 پرچم ملی خود را معرفی کرد (یک سه رنگ قرمز-سفید-آبی ).پرچم عثمانی (اکنون پرچم کشور ترکیه است) در سال 1844 به تصویب رسید. سایر قدرتهای غیر اروپایی نیز از اواخر قرن 19 پیروی کردند و پرچم ژاپن در سال 1870 معرفی شد و پرچم چین در سال 1890. همچنین در قرن 19 اکثر کشورهای آمریکای جنوبی با استقلال یافتن پرچم خود را معرفی کردند (پرو در سال 1820 ، بولیوی در سال 1851 ، کلمبیا در 1860 ، برزیل در 1822 و غیره).

در کشور ما نیز نشان شیر و خورشید در اوایل قرن پانزدهم روی یک پرچم به نمایش گذاشته شد، و در اواخر قرن نوزدهم رنگهای سبز و قرمز به عنوان یک مرز به پرچم سفید اضافه شد که دارای آن نمادها بود. پس از اعطای قانون اساسی 1906 و با چاپ پرچم ملی ایران این نماد توسط بسیاری از کشورهای دیگر به رسمیت شناخته شد. نوارهای افقی آن با رنگ سبز-سفید-قرمز به ترتیب با ایمان اسلامی کشور ، صلح و جسارت همراه بود. پس از انقلاب ضمن حفظ سه رنگ اصلی پرچم به عنوان اساس آن، آرم الله و واژه الله اکبر در مرز بین رنگ ها ثبت گردید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.