رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

طراحی سایت فروشگاهی امکانات دیجی کالا

امتیاز دادن به این موضوع:


sitecodewebdesign

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

طراحی سایت دیجی کالا

اصولاً مشتریانی که برای طراحی سایت به شرکت نونگار پردازش مراجعه می کنند را می توان به چند دسته تقسیم نمود. تعداد کمی به صورت کامل و با جزئیات می دانند چه چیزی می خواهند و با اصول طراحی سایت و اِلمان های آن آشنایی دارند و ایده های نو و جدیدی را می خواهند. برخی نیز بدون هیچ تحقیق قبلی وارد شده و از کارشناسان شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می خواهند با توجه به تجربه خود و مطابق با حوزه کاری آنها یک سایت را برای آنها طراحی کنند. اما اکثریت مشتریان یک کُلیت از طراحی سایتی که می خواهند را در ذهن دارند و بخش های مختلفی را از سایت هایی که قبل از آن دیده اند را می خواهند در سایت خود داشته باشند و یا اینکه یک سایت دقیقاً مانند مشابه داخلی یا خارجی آن می خواهند. دیجی کالا به عنوان یکی از سایت هایی که برای بسیاری از طراحی وب سایت های فروشگاهی ایرانی الگوی مناسبی است از جمله سایت هایی است که افراد بسیاری می خواهند سایت مشابه آن را داشته باشند.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

اما سوال این است که مشابه سازی سایتی مانند دیجی کالا تا چه میزان می تواند موفقیت یک طراحی سایت فروشگاهی دیگر را تضمین کند. با توجه به اهمیت روز افزون وب سایت ها در زندگی و تجارت امروزی و افزایش حجم قابل توجهی از خریدهای اینترنتی سایت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند روز به روز در حال پیشرفت و موفقیت هستند. طبیعتاً یکی از بهترین سایت های ایران از نظر کاربردی بودن طراحی سایت ( در این نوشتار صرفاً مباحث طراحی سایت بیان شده و ما قضاوتی در مورد قیمت ها و ... نداریم ) سایت دیجی کالا است و به همین دلیل فروشگاه های زیادی می خواهند طراحی سایتی شبیه طراحی سایت دیجی کالا داشته باشند و در مراجعه به شرکت نونگار تقاضای طراحی سایت مثل دیجی کالا را دارند.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاهی ریسپانسیو

با پیشرفت علم و تکنولوژی و با هوشمند شدن ابزارهای ارتباطی دسترسی مردم به موبایل ها و تبلت بیشتر شده است و بیشتر کارهای الکترونیکی خود را با این ابزارها انجام می دهند به طور مثال امروزه کمتر کسی از طریق کامپیوتر و لپ تاپ صفحات وب سایت مشاهده می کنند و یا به عبارتی دیگر عمده مردم از طریق تلفن های همراه هوشمند و تبلت های خود به مشاهده صفحات وب می پردازند.
با این حال ممکن است بسیار از طراحی سایت ها قدیمی باشند و قابلیت نمایش در صفحه های موبایل و تبلت را نداشته باشند ، در این صورت محتوای صفحات وب به صورت نامتوازن برای کاربران به نمایش درمیاید. اما اگر طراحی سایت ریسپانسیو باشد به خوبی قابلیت نمایش در تمامی صفحه نمایش ها را دارد این قابلیت در تمامی وب سایت ها مخصوصا طراحی سایت فروشگاهی باید رعایت شود تا کاربر و مشتری به سادگی از طریق تلفن همراه خود بتواند به خرید آنلاین بپردازد.

طراحی سایت مشابه دیجی کالا برای چه مناسب چه مشاغلی است؟

از طریق طراحی سایت های فروشگاهی مشابه دیجی کالا به راحتی می توانید به صورت آنلاین به فروش محصولات خود از هر نوع مدل و برندی بپردازید. فقط توجه داشته باشید که ظاهر طراحی سایت فروشگاهی شما باید کاربرپسند باشد زیرا مخاطب در بدو ورود به سایت ابتدا به ظاهر و گرافیک آن توجه می کند. امروزه طراحی سایت دیجی کالا الگوی مناسبی برای افرادی است که قصد اقدام به طراحی سایت های فروشگاهی برای فروش محصولات خود می باشند زیرا این وب سایت از هر لحاظ بسیار کامل بوده و همچنین از همه مهم تر اینکه دیجی کالا رزومه کاری بسیار خوبی دارد.

طراحی سایت مثل دیجی کالا

پیشنهاد ما به مشتریان

ما نیز با شما موافقیم که داشتن نمونه هایی مانند دیجی کالا و سایت های مشابه می تواند تصویر روشن تری از طراحی سایتی که شما به آن نیاز دارید را به کارشناسان طراحی وب سایت ارائه دهد. اما نکات مهم تری نیز هستند که باید در نظر بگیرید. تبلیغات و بازاریابی قدتمند و هدف دار و دارا بودن ایده هایی که بتواند در نهایت امر سایت شما را متفاوت و حتی جذاب تر از سایت دیجی کالا کند، سئو سایت مناسب و قدرتمند، قدرت شما در ارائه کالاهای با کیفیت و ارزان تر و چنین مواردی است که در نهایت در کنار یکدیگر می تواند به موفقیت طراحی سایت شما کمک کند و صرف اینکه سایت شما مشابه سایت دیجی کالا باشد کافی نمی باشد.

ویژگی های مهم طراحی سایت دیجی کالا به شرح زیر می باشد:

طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه کاربردی دارد؟
طراحی سایت مشابه دیجی کالا طراحی سایت فروشگاهی می باشد که کارفرمایان از طریق آن می توانند به فروش آنلاین محصولات و خدمات خود بپردازند، وب سایت فروشگاهی طراحی شده باید قابلیت های بسیاری داشته باشد تا دسترسی به آن برای تمامی سنین به راحتی امکان پذیر باشد.
طراحی سایت مشابه دیجی کالا چه قابلیت هایی دارد؟
طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باید دسترسی آسانی داشته باشد تا تمامی افراد بتوانند به راحتی به ثبت سفارشات خود بپردازند همچنین وب سایت های فروشگاهی باید مجهز به درگاه پرداخت امن و مطمئن باشند تا مشتری با خیالی راحت خرید کند در آخر بهتر است تمامی محصولات با عکس و توضیحات کامل در وب سایت قرار بگیرند تا مشتری خرید راحت تری داشته باشد.
طراحی سایت مشابه دیجی کالا باید شامل چه خصوصیاتی باشد؟
طراحی سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی ، جستجوی پیشرفته ، گرافیک زیبا و منحصر به فرد ، پشتیبانی حرفه ای ، دسته بندی مناسب محصولات ، سئو سایت قوی و ... باشد.

 

طراحی سایت آگهی

طراحی سایت بیمه

توریست درمان  

سئو سایت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.