رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

موتورهای گیربکس و گیرلس آسانسور (بخش سوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


yasaman25

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

10-300x248.jpg
آسانسور یکی از مواردی است که وجود آنها امروزه به یک امری اجتناب ناپذیر در ساختمان‎ها تبدیل شده است و شرکت‎ها زیادی در نصب و راه اندازی آن در سراسر جهان در حال فعالیت می‎باشند. این شرکت‎ها علاوه‎بر نصب به سرویس آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران نیز مشغول هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل با استفاده از سرویس‎کار آسانسور که افرادی متخصص و با تجربه هستند به رفع مشکلات بوجود آمده خواهند پرداخت.

در جهان دو نوع موتور برای نصب آسانسور بکار می‎رود که یکی از آنها موتورهای گیربکسی و دیگری موتورهای گیرلس می‎باشند. موتورهای گیرلس موتورهای نسل جدید می‎باشند که پس از مدتی از ورود موتورهای گیربکسی روانه بازار جهانی شدند.



بسیاری از شرکت‎هایی که در این صنعت در حال فعالیت هستند از این نوع موتورها در نصب آسانسور استفاده می‎کنندو بعد از آن در زمینه بازسازی آسانسور به ارائه خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران با استفاده از سرویسکار آسانسور با تجربه و متخصص خواهند پرداخت. موتورهای گیرلس ازمزایای بیشتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار خواهند بود.

یکی از مهمترین تفاوت‎های آن مصرف انرژی کمتر آن می‎باشد. علاوه‎بر این در صورت استفاده از این نوع موتورها در آسانسور میزان لرزش کابین آسانسور به شکل چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. البته توجه به این نکته نیز ضروری می‎باشد که این نوع موتورها دارای هزینه بیشتری می‎باشند و از قیمت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار هستند.



در صورتیکه این نوع موتور دچار مشکلاتی شود و به درستی عمل نکند شرکت‎های بسیاری وجود دارند که خدمات سرویس آسانسور و تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران را ارائه می‎کنند و با بکار گیری سرویسکار آسانسور که از تخصص و تجربه بالایی برخوردار هستند در کمترین زمان مشکلات بوجود آمده را رفع خواهند کرد.

موتورهای گیرلس از رئغن استفاده نمی‎کنند از این‎رو برای محیط زیست مناسب‎ترند و آسیب کمتری را به آن خواهند زد. این موتورها بدلیل بازدهی بالایی که دارند از برگشت‎پذیری بیشتری نیز برخوردار می‎باشند و در نتیجه با توجه به ماهیت ترمز الکتریکی که در این نوع وسیله بکار گرفته می‎شود در مرحله ترمز انرژی بوجود آمده از فرآیند ترمز به جای اینگه از دست برود دوباره وارد شبکه برق خواهد شد.



داشتن مزایای زیادی که در این نوع وسیله وجود دارد سبب شده تا شرکت‎ها زیادی در این زمینه به فعالیت بپردازند و خدمات مختفی را به مصرف کنندگان ارائه دهند. بازسازی آسانسور حرفه ای و سرویس آسانسور با استفاده از سرویسکار آسانسور با تجربه و متخصص از خدماتی است که پس از نصب این وسیله به مشتریان ارائه خواهد شد.

موتورهای گیرلسی که در نصب آسانسور بکار گرفته می‎شوند به دلیل داشتن حجم کمتری که دستگاه محرکه اشغال می‎کند، افزایش کارایی و راندمان موتور احتیاج به فضای محدود دارند که در نتیجه آن می‎توان موتور خانه را در آنها حذف کرد.
موتورهای گیربکس و گیرلس در تعمیر و سرویس آسانسور چه تاثیری دارند؟

بسیاری از شرکت‎های فعال در این زمینه در خصوص بازسازی آسانسور حرفه ای و سرویس آسانسور خدماتی را ارائه می‎کنند که در صورت لزوم می‎توانید از آنها بهره‎مند شوید. تعمیر و نگهداری آسانسور غرب تهران یکی از مهمترین اقداماتی است که باید پس از راه اندازی این وسیله به آن پرداخت و از آن استفاده کرد.



موتورهای گیرلس مورد بسیار مناسبی برای ساختمان‎ها و مجتمع‎های شلوغ و پرتردد می‎باشند و ساکنان می‎توانند با خیالی آسوده از آنها استفاده کنند. سیستم طراحی در این نوع آسانسورها کمی پیچیده‎تر از نسل قبلی آن می‎باشد و نیاز به تخصص و تجربه کافی دارند. برای خواندن بهش دوم این مطلب به موتورهای گیربکس و گیرلس آسانسور (بخش دوم) مراجعه کنید.

این نوع موتورها برای استفاده در آسانسورها با سرعت بالا بسیار ایده عال و مناسب می‎‎باشند. با بکار گیری این نوع موتور می‎توان به سرعتی معادل با 5.2 متر بر ثانیه دست پیدا کرد که سرعتی قابل توجه می‎باشد. امکان افزایش سرعت در این نوع آسانسورها نیز وجود دارد.
  • پسند 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

ارسال‌های محبوب

yasaman25

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.