رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سنتی به ارزهای دیجیتال

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

گزارشی که توسط پلتفرم آکیوتی (Acuiti) انجام شده است، نشان از افزایش کاربرد ابزارهای مشتقه بیت‌ کوین و اتریوم بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری دارد. در این گزارش همچنین عنوان شده است که در آینده نزدیک می‌توان به افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در میان شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید بیشتری بست.

به گزارش کوین تلگراف، نتیجه بررسی‌های انجام‌شده که در ۳۱ مارس (۱۲ فروردین) منتشر شده است، نشان می‌دهد که مدیران ارشد در شرکت‌های سرمایه‌گذاری، تمایل به بهره بردن از سقوط اخیر ارزهای دیجیتال، به ویژه بیت کوین دارند.

بر اساس گزارشی که با عنوان «پذیرش معاملات ارزهای دیجیتال»، توسط پلتفرم مدیریت اطلاعات آکیوتی منتشر شده است، حدود ۱۰۰ تالار معاملاتی، به منظور تسهیل معاملات ارزهای دیجیتال برای موسسات مالی ایجاد شده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که تمایل ارائه‌دهندگان خدمات برای پذیرش ارزهای دیجیتال، در مقایسه با بنگاه‌های تجاری سنتی بیشتر است. ۲۶ درصد از ارائه‌دهندگان خدمات و ۱۷ درصد از بنگاه‌های سنتی مایل به پذیرش ارزهای دیجیتال هستند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که نتایج بررسی محدود به معاملات بکت و بازار CME بوده است.

ارزیابی شرکت‌های معاملاتی که در این گزارش مورد بررسی قرار گرفته‌اند، نشان می‌دهد که علاقه به بازارهای مشتقه بیت‌ کوین زیاد است. حدود ۵۷ درصد از بنگاه‌های تجاری سنتی، بیت‌ کوین معامله کرده‌اند. در حالی که ۲۹ درصد آن‌ها، ابزارهای مشتقه اتریوم را معامله کرده‌اند.

در بخش دیگری از این تحقیق می‌توان دید که با وجود رتبه هشتم ریپل در جدول دارایی‌های دیجیتال محبوب، جفت ارز ریپل/دلار، پنجمین ارز محبوب موسسات مالی است. نقدپذیری، نوسانات و قابلیت آربیتراژ (Arbitrage)، از جمله ویژگی‌هایی است که در این رتبه‌بندی‌ها لحاظ شده است.

یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌ها در بین کلیه موسسات مورد بررسی، از جمله آن‌هایی که هنوز منتظر فرصتی برای ورود به بازار دارایی‌های دیجیتال هستند، آسیب‌پذیری‌های امنیتی و ترس آن‌ها از حملات هکرهاست.

نگرانی دیگری که در این گزارش به تفصیل به آن اشاره شده است، ترس این موسسات از صدمه به اعتبارِ تجاری‌ِ آن‌هاست؛ به همین دلیل بسیاری از موسسات تجاری نمی‌خواهند دارایی‌های دیجیتال را در سبد سرمایه‌گذاری خود بگنجانند.

اگرچه این نظرسنجی همچنان عنوان می‌کند که نرخ پذیرش پائین است، اما آینده را روشن می‌بیند؛ چرا که ۹۷ درصد از بنگاه‌های تجاری سنتی فعال، قصد دارند در دو سال آینده وارد حوزه معاملات دارایی‌های دیجیتال شوند.

The post افزایش علاقه سرمایه‌گذاران سنتی به ارزهای دیجیتال appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.