رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

جک دورسی ۲۸ درصد کل ثروتش را برای مقابله با کرونا اهدا کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جک دورسی، مدیرعامل توییتر و بنیان‌گذار شرکت اسکوئر (Square)، به تازگی یک صندوق جدید با نام استارت اسمال (Start Small) ایجاد کرده است. این صندوق برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ ایجاد شده و دورسی یک میلیارد دلار، معادل تقریبی ۲۸ درصد از ثروتش، را در آن قرار داده است.

به گزارش کوین تلگراف، جک دورسی در صفحه توییتر خود با انتشار مطلبی عنوان کرد که این صندوق در حال حاضر با هدف مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کند و پس از سرکوب شیوع این ویروس، محوریتش را تغییر خواهد داد. دورسی در توییت خود می‌نویسد:

یک میلیارد دلار از سهامم در اسکوئر (معادل تقریبی ۲۸ درصد از ثروتم) را به استارت اسمال منتقل می‌کنم تا برای جبران خسارت‌های ناشی از کووید ۱۹ صرف شود. پس از سرکوب شیوع این ویروس، استارت اسمال تمرکزش را بر روی سلامت و آموزش دختران و درآمد پایه همگانی قرار خواهد داد. عملکرد [استارت اسمال] به صورت شفاف بوده و تمام فعالیت‌ها، قابل ره‌گیری است.

تلاش‌های این صندوق در جهت مبارزه با شیوع جهانی ویروس کرونا، به تیتر اول محافل خبری دنیا بدل شده است، اما به گفته دورسی پس از اتمام شیوع این ویروس، محور فعالیت‌های آن تغییر کرده و در جهت ارائه خدمات آموزشی و سلامت به دختران و همچنین درآمد پایه همگانی (UBI)، به کار خود ادامه می‌دهد. دورسی نشان داده است که وقتی بحث بهتر کردن جهان در میان باشد، به حرف‌هایش جامه عمل می‌پوشاند:

باور دارم که آنها، بهترین راه‌حل بلندمدت برای مشکلاتی هستند که جهانِ فعلی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. درآمد پایه همگانی، ایده‌ای است که به آزمایش بیشتری نیاز دارد. سلامت دختران و آموزش آنها، مسأله‌ای است که باید به آن اهمیت زیادی داده شود.

دورسی در ادامه تضمین می‌کند که تمام سرمایه‌ها به صورت شفاف مورد استفاده قرار می‌گیرند:

این پول‌ها در آینده بر هر دو شرکت (اسکوئر و توییتر) تاثیر می‌گذارند، چرا که به افرادی کمک می‌کند که ما می‌خواهیم خدمات خود را به آنها ارائه کنیم.

دورسی که خود، از طرفداران بیت کوین به حساب می‌آید، پیش‌تر اعلام کرده بود که بسته‌های حمایتی دولت آمریکا باید از طریق نرم‌افزار کش اَپ (CashApp) که توسط اسکوئر ساخته شده است، به مردم پرداخت شود. این در حالی است که بیت کوین در نرم‌افزار کش اپ، یکی از معدود دارایی‌های سودده در بحبوحه این بحران است.

The post جک دورسی ۲۸ درصد کل ثروتش را برای مقابله با کرونا اهدا کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.