رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پارک ملی کلانک مارسی فرانسه

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DA%A9%20%D9%85%D9%84%

فرانسه دارای شهرهای گردشگری و زیبای بسیاری است که یکی از این شهرها مارسی نام دارد که همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با تور فرانسه به این منطقه سفر می‎کنند. مارسی دارای مساحتی 240 کیلومتر مربعی است که در 862 کیلومتری پاریس و 350 کیلومتری شهر لیون قرار گرفته است و از نظر قدمت، قدیمی‎ترین شهر در فرانسه محسوب می‎شود.گردشگران بسیاری از سراسر دنیا باخرید بلیط هواپیما به این شهر بندری سفر می‎کنند تا از جاذبه‎های موجود در آن دیدن کنند.

مارسی از نظر جمعیتی مقام سوم را در فرانسه به خود اختصاص داده است. تمامی مردمان این منطقه خود را برای ارائه خدمات به گردشگران که با تور فرانسه به شهر می‎آیند آماده کرده‎اند در نتیجه انتظار می‎رود با تهیه بلیط خارجی و سفر به این شهر لحظات خوشی را سپری کنید.

این شهر بندری که توسط یونانی‎ها ساخته شده است امروزه دارای 16 منطه است که جمعیتی حدود یک میلیون در آن زندگی می‎کنند. در گذشته این شهر با نام ماسالیا در بین مردم یونان و رم شناخته می‎شد و یکی از مراکز مهم تجارت به حساب می‎آمده است.


در این شهر جاذبه‎های گردشگری بسیاری وجود دارد که سالانه گردشگران و مسافران زیادی برای دیدن کردن از آنها تور فرانسه را تهیه می‎کنند و با خرید بلیط هواپیما به این کشور سفر می‎کنند. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎های گردشگری تور فرانسه خواهیم پرداخت.

پارک ملی کلانک

در جایی که ساحل دریای مدیترانه با رشته‎ کوه‎های موجود در این منطقه با هم تلاقی دارند در 15 کیلومتری مارسی پارک ملی کلانک قرار گرفته است که با داشتن منظره فوق العاده مقصد گردشگران بسیاری است که با تور فرانسه به این منطقه سفر کرده‏‎اند.با خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه می‎توانید شاهد منظره‎ای شگفت انگیز باشید که افراد زیادی برای مشاهده آن از سراسر جهان با تهیه بلیط خارجی به مارسی می‎آیند تا از نزدیک شاهد این همه زیبایی باشند.کلانک به معنای خلیج کوچک می‎باشد که دلیل انتخاب این نام برای این منطقه وجود خلیج‎های کوچکی بوده است که در این منطقه وجود دارند و به مانند آبددره‎هایی هستند که از آب زلال این منطقه پر شده‎اند و منظره‎ای چشم نواز را بوجود آورده‎اند تا مسافران زیادی برای دیدن آن به خرید تور فرانسه ترغیب شوند و یا حتی شخصا با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنند.


بیشتر مسافرانی که با بلیط خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند جذب رنگ آبی فیروزه‎ای آب‎های این منطقه می‎شوند. علاوه بر این در پارک ملی کلانک گونه‎های گیاهی و جانوری کم‎یاب و یا نایابی وجود دارد که برای دیدن آنها باید با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنید تا بتوانید این گونه‎های خاص و شگفت‎انگیز را از نزدیک مشاهده کنید.


یکی از گونه‎های جانوری خاص و منحصر بفردی که در این منطقه زندگی می‎کند نوعی شاهین است که تنها در این منطقه زندگی می‎کند و فقط در این پارک ملی قابل مشاهده می‎باشد. جانور شناسان برای دیدن این پرنده شگفت انگیز با بلیط خارجی به این پارک ملی می‎آیند تا علاوه بر دیدن این پرنده از نزدیک با زیست بوم آن نیز بیشتر آشنا شوند. شما می توانید از شهر شامونیکس در فرانسه نیز دیدن کنید.




در این منطقه برای گردشگرانی که با بلیط خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند تفریحات و سرگرمی‎های متنوعی وجود دارد که می‎تواند پاسخگوی افراد با سلایق و علایق متفاوت باشد. از این سرگرمی‎ها می‎توان به قایق سواری، شنا، کایاک سواری اشاره کرد. این منطقه می‎تواند برای علاق‎مندان به صخره نوردی نیز بدلیل داشتن کوه‎های صخره‎ای جالب توجه باشد.

برای قایق سواری می‎توانید از تور راهنمای قای‎ها که برای گردشگران در نظر گرفته شده است استفاده کنید و لحظات شگفت انگیزی را برای خود رقم بزنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.