رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

شهر شامونیکس فرانسه

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D9%81%D8%B1%D8%A7%

آشنایی با شهر شامونیکس در فرانسه




فرانسه یکی از یهترین کشورهای اروپایی از لحاظ گردشگری بحساب می‎آید که همه ساله گردشگران زیادی برای مشاهده جاذبه‎های گردشگری موجود در این کشور با تور فرانسه به منطقه سفر می‎کنند تا شاهد زیبایی‎های این کشور از نزدیک باشند.


این کشور بسیار زیبا که در بخش جنوب غربی اروپا قرار گرفته است با داشتن مساحتی بالغ بر 643 کیلومتر مربع بزرگترین کشور در منطقه اروپای غربی و اتحادیه اروپا و در سطح قاره‎ای سومین کشور بزرگ قاره اروپا به حساب می‎آید. سالانه تعداد زیادی گردشگر برای آشنایی بیشتر با این کشور با بلیط هواپیما به این کشور سفر می‎کنند.البته قرار گرفتن این کشور در کنار کشورهایی چون آلمان، سوئیس، ایتالیا و بلژیک در پیشرفت‎هایی که این کشور داشته تاثیر بسزایی داشته است. این کشور بدلیل داشتن وسعت جغرافیایی نسبتا بزرگ از تنوع آب و هوایی زیادی بهره می‎برد این موضوع باعث بوجود آمدن مناظر طبیعی متفاوتی در این کشور شده است بطوریکه همه ساله گردشگران برای دیدن آنها با خرید بلیط هواپیما به فرانسه سفر می‎کنند.



این کشور بدلیل داشتن انواع دشت‎ها، کوهستان‎ها، سواحل و رشته کوه‎های مرتفع به یک منطقه گردشگری و توریستی تبدیل شده است که این گردشگران با تور فرانسه به دیدن زیبایی‎های موجود در این کشور می‎پردازند. برای مشاهده قیمت تور فرانسه میتوانید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.


در جهان تنها سه کشور وجود دارند که از سواحل آنها می‎توان به دریای اطلس دسترسی داشت که یکی از این سه کشور فرانسه می‎باشد. وجود این امر بیانگر وسعت زیاد این کشور است که جهانگردان با بلیط هواپیما به آن سفر می‎کنند تا در دشت‎های پهناور آن به گشت و گزار بپردازند.


این کشور با داشتن جمعیتی 69 میلیون نفری در رتبه دوم از نظر میزان جمعیت در اتحادیه اروپا قرار دارد. اکثر مردم فرانسه به زبان فرانسوی که زبان اصلی و رسمی جمهوری فرانسه می‎باشد صحبت می‎کنند. در صورتیکه قصد سفر به این کشور را با خرید بلیط هواپیما دارید بهتر است چند کلمه‎ای فرانسه بلد باشید تا در صو رت نیاز ازآن استفاده کنید.
در فرانسه شهرهای گردشگری و توریستی زیادی وجود دارد که یکی از آنها شامونیکس است که برخی از مسافران که با تور فرانسه به این کشور سفر کرده‎اند به این شهر نیز می‎روند تا از مناطق گردشگری آن دیدن بعمل آورند. در ادامه به معرفی این شهر در فرانسه خواهیم پرداخت.

شامونیکس



این شهر که در قلب آلپ قرار دارد از زیباترین شهرهای فرانسه می‎باشد که جهانگردان زیادی با بلیط هواپیما برای دیدن این منطقه راهی فرانسه شده‎اند. در منطقه انجام ورزش‎های زمستانی بسیار رواج دارد و سالانه پذیرای ورزشکارانی در زمینه‎های مختلف است که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند تا لذت واقعی ورزش‎های زمستانی را در این منطقه پوشیده شده از برف و یخ بچشند. در تور فرانسه حتما از پارک ملی کلانک مارسی در فرانسه دیدن کنید.


شامونیکس بدلیل اینکه اولین میزبان بازی‎های زمستانی المپیک در سال 1924 بود توانست نام خود را در تاریخ ثبت و ماندگار کند. برای سفر به این منطقه زیبا می‎توانید با خرید تور فرانسه و بلیط هواپیما اقدام کنید.


این منطقه با داشتن جاذبه‎های گردشگری فراوان همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر جهان است که با خرید بلیط هواپیما و تور فرانسه به این مکان سفر کرده‎اند. از جاذبه‎های گردشگری این منطقه می‎توان به مونت بلاک که بلندترین کوه در منطقه اروپا غربی است اشاره کرد.


در شامونیکس محل‎های اقامتی لوکسی وجود دارد که برای استراحت مکانی فوق العاده است تا گردشگران که با بلیط هواپیما به این منطقه سفر کرده‎اند بتوانند در مکانی آرام و راحت به استراحت بپردازند.


البته برای مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند امکان زدن کمپ در طبیعت نیز وجود دارد. این تصمیم با شماست که می‎خواهید شب خود را در یک هتل لوکس سپری کنید یا در یک کمپ در دل طبیعت.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.