رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

جستجو در
  • تنظیمات بیشتر ...
نمایش نتایجی که شامل ...
جستجو در ...
mobinaa

چگونه تور ایتالیا ارتط تجاری برقرار کنیم؟

امتیاز دادن به این موضوع:

پست های پیشنهاد شده

 

italy-tour.jpg

خب ممکن است شما در تور ایتالیا به فکر دنبال کردن کسب و کار خود باشید، احتمال اینکه با همسفری‌ها و یا افراد بومی بخواهید گرم بگیرید و بیزنسی را در ایتالیا راه بندازید کم نیست ...
اول از همه باید بدانید که ایتالیایی‌ها مردمانی صمیمی و گرم هستند، در مواقع مکالمه حضوری اگر در فاصله خیلی دورتری بایستید حمل بر عدم صمیمیت می گیرند و یا اینکه در معاشرت ها از غذا، مد و لباس و فرهنگ ایتالیایی تعریف کنید و خود را علاقه مند نشان دهید تا حسابی به شما اعتماد کنند و اخت شوند، البته که جای هیچگونه اغراق و تملق نیست، چون هنر و فرهنگ در ایتالیا مثال زدنی است.

برقراری تماس چشمی در حین صحبت


اگر می‌خواهید یک ایتالیایی حرف نزند دستان او را بگیرید.ایتالیایی ها در حین صحبت دست‌های خود را زیاد تکان می دهند، معمولاً در اوایل ملاقات از لمس و بوسه استفاده می کنند چون به طور کلی اهل لمس کردن هستند، نگاه مستقیم به چشمان فرد مقابل هنگام صحبت ضروری است، در غیر این صورت رفتاری غیر مودبانه است اگر طرفی دیگر را هنگام صحبت کردن، نگاه کنید. تماس چشمی، علاقه، شفافیت و میزان رک‌بودن شخص را در حین مکالمه نشان می‌دهد. این موارد هنگام بازدید از جاذبه های گردشگری تور ایتالیا به کارتان می آید.

کارت ویزیت در تور ایتالیا

در طول مکالمات تجاری خود و هر زمان که به خاطرتان آمد می‌توانید کارت ویزیت خود را به شخص مقابل بدهید، یک کار جالبی که ایتالیایی ها می‌کنند خط زدن لقبmr یا mrs با توجه به میزان صمیمیت بر روی کارت است. بر روی کارت‌های اعتباری اطلاعات تماس، سمت شغلی، میزان تحصیلات و جایگاه خاص هر فرد نوشته شده است.

مسائل زبانی

باز به بحث شیرین زبان می‌رسیم، بیشترین زبان صحبت شده در مکان‌های توریستی ایتالیا، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی است، در نواحی شمال غربی که تقریبا آلمانی رواج دارد، ایتالیایی تقریباً میان نسل قدیم جریان دارد، معمولاً افراد غیر ایتالیایی زبان برای سهولت کارهای خود از مترجمین انگلیسی، ایتالیایی، غرانسوی و آلمانی استفاده می‌کنند.

ارتباطات شغلی در تور ایتالیا


ایتالیایی ها معمولاً خیلی راحت برخورد می‌کنند، صمیمی، روراست، سخنور و کنجکاو هستند، ممکن است سوالات جزئی بپرسند، پرسش درباره خانواده و علاقه‌مندی‌ها جزئی از مکالمات تجاری شما با یک ایتالیایی خواهد بود. اما آگاه باشید و بدانید این تنها راه جلب اعتماد یک ایتالیایی نیست، متعهد بودن به کار و پروژه هم کامل کننده اعتماد به افراد در تجارت و ایجاد روابط کسب و کاری در تور ایتالیا است.
سیستم مدیریت در ایتالیا به صورت هرمی است، به این معنی که رئیس و شخص اول یک شرکت تصمیم نهایی را میگیرد، کارمندان احترام ویژه ای را برای رئیس قائل هستند و تمام کارها در مشورت و همیاری و با برگزاری جلسات و با محوریت تجزیه و تحلیل صورت می‌گیرد.

برقراری ارتباط


برای تماس با شرکت‌های ایتالیایی لازم است که خیلی رسمی و صریح از اطلاعات شرکت و هدف از برقراری ارتباط را از طریق ایمیل، تلفن و یا فکس بیان کنیم، اگر ایتالیایی بلد نیستیم باید در نامه یا تماس تلفنی مطرح کنیم، ایتالیایی ترجیح می‌دهد قرار دوم مکالمه را به صورت حضوری ایجاد کند تا بتواند تصویر اولیه و کلی از طرف مقابل داشته باشد.در خطاب کردن افراد در قرارهای اول کاری از القاب و لفظ خانم و آقای استفاده کنید، برای یک ایتالیایی زیاد خوشایند نیست که در اولین لحظه خیلی صمیمی شوید. شما می توانید در تور ایتالیا از آب نمای تروی واقع در رم ایتالیا نیز دیدن کنید.

مسافر تجاری در تور ایتالیا

اما به طور کلی سفر به ایتالیا با شهرهای توریستی قشنگی که دارد، یک تجربه عالی است، چه برسد به اینکه در این سفر گریزی به کسب و کار هم داشته باشید، ایتالیایی ها پارتنرهای خوبی هستند و بدون هیچ نقطه‌ی مبهمی کار خود را انجام می‌دهند. یک تصمیم درست قبل از برنامه سفر و خرید بلیط هواپیما به مقصد ایتالیا داشته باشید، این سفر هم فال است هم تماشا، اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار و یا توسعه فعالیت‌های تجاری خود هستید، ایتالیا یکی از بهترین مقاصد است!
آخرین ویرایش melinaa; دیروز در 01:43 PM.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط mina25
      اگر قرار است شما برنامه ریزی برگذاری یک مراسم یا شرکت در نمایشگاه ها را انجام دهید برای اینکه بدانید چگونه یک حضور موفق در نمایشگاه داشته باشید باید تلاش های زیادی کنید تا مطمئن شوید همه ی جزئیات را پوشش داده اید. باید کوچکترین نکات را نیز در نظر بگیرید.

      به دلیل اینکه حضور در نمایشگاه ها برای شرکت ها اتفاق مهمی است و می توانند به بهترین شکل در نمایشگاه ها تبلیغات کنند، برنامه ریزی برای آن بسیار مهم و حائز اهمیت است. برای برگذاری نمایشگاه بایستی همه موارد برسی شود تا همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شود. بسیاری از شرکت هاهستند علاوه بر اجاره تجهیزات نمایشگاهی صفر تا صد مراسم را بر عهده میگیرند. شما می توانید با همکاری با این شرکت ها خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

      برای همکاری با شرکت های اجاره تجهیرات نمایشگاهی بهتر است یک مشاور داشته باشید.معمولا شرکت ها معتبر یک مشاور دارند که شما را در تمام مراحل برگذاری نمایشگاه کمک می کنند. کارکنان این شرکت ها برای نصب و راه اندازی غرفه و تجهیزات به خوبی آموزش دیده اند. شما می توانبد با صرف هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز مثل تلویزیون ، میز و صندلی و ... در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

      مهم ترین موارد مورد نیاز برای برنامه ریزی عبارتند از :


      به ایده هایی که برای حضور در نمایشگاه دارید فکر کنید

      مهم نیست که ایده ی شما در زمبنه طراحی یا پذیرایی یا هر چیز دیگر باشد. مهم اینکه شما باید به ایده هایی که در ذهن دارید فکر کنید و آن ها در زمان و مکان مناسب از آن استفاده کنید. زیرا استفاده از ایده های جدید و تازه در موفقیت در حضور در نمایشگاه کمک می کند.


      بودجه بندی کنید

      بهتر است از ابتدای کار تمام هزینه ها را برآورد کنید و تخمین بزنید. هزینه هایی مثل هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی، خورد و خوراک کارکنان و پذیرایی، سرگرمی ها، سازه های غرفه سازی و ... را حساب کتاب کنید. و بعد از آن یک بودجه ی اولیه برای خود در نظر بگیرید. شما می توانید برای مشاهده نمونه کار وارد سایت آرمان شوید.


      برای دیدن مکان برگزاری و اجاره تجهیزات نمایشگاهی قرار ملاقات بگذارید

      برای اجاره غرفه نمایشگاهی به موارد زیر دقت کنید:

      غرفه ای که قرار است اجاره کنید بایستی در مکان پر رفت و آمد بازدیدکنندگان باشد.

      جای پرت را برای اجاره انتخاب نکنبد.

      غرفه مورد حتما از سیستم برق کاری برخورد دار باشد.

      سعی کنید تا جای ممکن تخفیف بگیرید تا هزینه هایتان کمتر شود.

      فراموش نکنید قرارداد امضا کنید

      با اجراه دهنگان تجهیزات و غرفه ختما قرار داد امضا کنید و همین طور برای اطمینان بیشتر از آن یک کپی برای خود نگه دارید. بهتر است مطلب مزایای استفاده از استند تبلیغاتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ را نیز بخوانید.


      همه چیز را با کارکنان هماهنگ کنید

      همه نکات لازم را به پرسنل و بازاریاب هایی که قرار است در غرفه حضوز پیدا کنند را به طور کامل شرح دهید و وظایف آنها را به طور دقیق مشخص کنید.



      چند روز قبل نمایشگاه باهم همانگ کنید

      حتما در آخرین روز هایی باقیمانده باهم همه ی کار ها و وظایف را همانگ کنید تا در نمایشگاه به مشکل نخورید. همین طور از شرکتی که اجاره تجهیزات نمایشگاهی گرفته اید به موقع تجهیزات مورد نظر را دریافت کنید تا کار غرفه سازی به موقع انجام شود.


      یک برنامه دقیق زمانبندی شده تهیه کنید

      در آخر نیز برای روز هایی که در نمایشگاه هستید که برنامه ریزی زمانی دقیق انجام دهید تا بدانید باید چه کار هایی را انجام دهید تا به هدف مورد نظر خود از حضور در نمایشگاه برسید.

      بنابراین شما با انجام این موارد و اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید یک حضور موفقیت آمیز داشته باشید و به هدف خود برسید. البته با سپردن کار خود به شرکت های ربوطه دیگر نگران این موارد نمی شوید.
×
×
  • اضافه کردن...