رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

آب نمای تروی واقع رم ایتالیا

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 



 
%D8%A2%D8%A8%20%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%

شهر رم با داشتن قدمتی چند هزار ساله یکی از دیدنی‎ترن مناطق از نظر تاریخی می‎باشد که همه ساله گردشگران با تور ایتالیا برای دیدن این شهر به ایتالیا سفر می‎کنند. شهر رم از نظر جغرافیایی در قسمت مرکزی و غربی ایتالیا قرار گرفته است. جذابیت این شهر به شکلی است که هر انسانی ترجیح می‎دهد که حداقل یکبار فرصت دیدن و سفر کردن به این شهر را با استفاده از تور ایتالیا داشته باشد.
این شهر بدلیل داشتن آثار و بناهای تاریخی بسیار مورد توجه خیل عظیمی از علاقه‎مندان به تاریخ ملل مختلف نیز قرار گرفته است برای دیدن این آثار با بلیطهواپیما به این شهر سفر می‎کنند.سفر گردشگرانی که با پرواز داخلیو خارجی برای دیدن مناطق گردشگری موجود در این شهر به اندازه‎ای بوده است که در سال 2007 رم به عنوان یازدهمین مکان بازدید شده توسط مسافران در جهان، سومین شهر در اروپا و همچنین اولین شهر درایتالیا تبدیل شود.


در این شهر مکان‎های گردشگری و جاذبه‎های تاریخی بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی برخی از آنها خواهیم پرداخت تا در صورت سفر با تور ایتالیا برای دیدن این مناطق به شهر رم سفر کنید و از نزدیک با این مناطق آشنا شوید.برای مشاهده قیمت تور ایتالیا میتوانید وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.


آب نمای تروی در رم



از دیدنی‎ترین مناظر گردشگری که در این شهر وجود دارد این آب نما می‎باشد که با هنرمندی فراوان طراحی و ساخته شده است. این سازه یکی از مناطقی است که به گردشگرانی که با تور ایتالیا به این کشور سفر کرده‎اند و با پرواز داخلی به رم رفته‎اند پیشنهاد می‎شود حتما از آن دیدن کنند.
این آب نمای زیبا در سال 1762 بدست نیکولا سالوی ساخته است که نمادی از خداوند اقیانوس است که بر ارابه‎ای سوار است و توسط تریتون‎ها که پیام رسانان دریا می‎باشند کشیده می‎شود. وجود این اثر هنری و زیبا در این شهر سبب شده تا سالانه گردشگران بسیاری با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط هواپیما به این منطقه سفر کنند تا شاهد زیبایی این اثر از نزدیک باشند.

در این آب نما جزئیاتی وجود دارد که در زیبایی و منحصر بفرد شدن این بنا تاثیری چشمگیر داشته است بطوریکه افراد زیادی با پرواز داخلی به رم می‎آیند تا از دیدن این اثر تاریخی لذت ببرند. این مکان بقدری زیباست که در مورد دیدن دوباره آن افرادی که با تهیه بلیط هواپیما و یا انجام پرواز داخلی به این شهر سفر کرده‎اند باید پشت به حوضچه ایستاده و یک سکه را با دست راستشان از بالای شانه چپشان به داخل آب بیندازند.


وجود اینگونه اعتقادات خرافی می‎تواند نشانی از منحصر بفرد و خاص بودن این آب نمای تاریخی باشد که مسافرانی که با بلیط هواپیما و یا ساکنان ایتالیا که با پرواز داخلی برای دیدن این اثر تاریخی به رم سفر کرده‎اند بقدری شگفت زده شوند که تصمیم می‎گیرند برای بار چندم نیز به دیدن این اثر باشکوه بیایند. قبل از سفر به ایتالیا حتما مطالبی درباره چگونه در تور ایتالیا ارتباط تجاری برقرار کنیم؟ را بخوانید.


زیرا اینگونه بنظر می‎رسد که برای پی بردن به تمام زیبایی و هنری که در طراحی و ساخت این اثر بکار برده شده است زمان بیشتری نیاز است و مسافرانی که با بلیط هواپیما به این شهر می‎آیند در هر یک از این سفرها جاذبه‎ای جدید از این آب نما را کشف می‎کنند و از دیدن آن لذت می‎برند.
آب نمای تروی در نزدیکی معبد پانتئون و کاخ کوئیرینال قرار گرفته است که از دیگر مناطق گردشگری موجود در این شهر می‎باشند که در صورت علاقه می‎توانید به دیدن این دو اثر تاریخی بروید که زیبایی‎های منحصر بفرد و خاصی دارند.رم با داشتن مناطق گردشگری و جاذبه‎های تاریخی به یک مقصد گردشگری تبدیل شده است که گردشگران بسیاری برای دیدن آن‎ها راهی کشور ایتالیا و بخصوص شهر رم می‎شوند. شما نیز می توانید با مراجعه به سایت سام سیر و خرید بلیط هواپیما به ایتالیا سفر کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.