رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پنج منطقه پاییزی دیدنی تور چین

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

china-tour(1).jpg


فصل پاییز با همه زیبایی‌های مخصوص به خود از راه رسید و موجی دیگر از سفرهای فصلی با حال و هوایی دیگر در جریان است. سفر در فصل پاییز بیشتر برای افرادی است که به دنبال آرامش بصری در مقصد موردنظر خود هستند. در این مطلب به تور چین می‌پردازیم. چین هم در پاییز از شگفتی‌های رنگارنگی برخوردار است. آب‌وهوای بهتر، جمعیت کمتر و بازی با رنگ‌ها در چین به وقت فصل پاییز تجربه‌ای است که می‌توانید در لیست کارهای مهم زندگی خود قرار دهید.بهترین فصل سفر به چین بین ماه‌های شهریور تا آبان است.

دیوار چین، طولانی‌ترین جاذبه پاییزی در پکن

این مکان عجیب تاریخی و قابل‌مشاهده از طریق عکس‌برداری ماهواره‌ای در فصل پاییز دیدنی است. طبیعت نواحی اطراف این دیوار و رنگارنگی درختان تصویری خیال‌انگیز را در طول مسیر 4000 متری منعکس می‌کند. گونه‌های رنگین گیاهی از لبه دیوار به توریست پاییز دوست سلام می‌کنند.

Haungshan

کوهستان زرد



اگر به دنبال دیدن برگ‌های قرمز هستید از اواخر شهریور تا اوایل آبان بهترین زمان برای سفر به این قلمرو پاییزی دل‌انگیز است. کوهستان‌های پوشیده شده از درختان زرد و سبز و نارنجی، آبشارهای پر آب، دره‌های وهم‌انگیز تا بی‌نهایت چشم هر توریستی را خیره به خود نگه می‌دارد، این منطقه در نزدیکی شهرهای گردشگری شانگهای و نانجینگ قرار دارد. برای تور چین و بازدید از جاذبه‌های گردشگری تور چین از سایت سام سیر دیدن نمایید.
Guilin

پاییز در مراتع چین

جایی بین بهشت و زمین و نقاشی هنرمندانه طبیعت در منطقه ییلاقی مزارع لانجی چین! انگار که گندم زارها و مراتع با هم سمفونی پاییز را به صدا درآورده‌اند، یک نقاشی به وسعت دیدگان شما، تا چشم کار می‌کند دشت‌های پست و مرتفع پاییزی می‌بینید، به‌محض شروع نسیم پاییزی برگ‌ها تغییر رنگ می‌دهند، این منطقه ییلاقی جای خوبی برای تفریحات خانوادگی و گردش و ریلکسیشن و دوچرخه‌سواری لذت‌بخش در طبیعت است.

Yunnan, Yuangang Terraced fields

شالیزارهای برنج

در جنوب ایالتYuannan چین، منطقه ییلاقی بکر دیگری با مزارع مرتفع و دل‌نشینی قرار دارد که در پاییز بسیار تماشایی هستند. در طول پاییز شالیزارهای برنج مثل گیسوان زرد رنگ با پیچش هر نسیم از سمت شمال ممتد تکان می‌خورند، این منطقه زمینه‌ای مناسب برای عکس‌برداری را دارد. بهترین زمان سفر به این منطقه ماه‌های شهریور و مهر است. برای رزرو تور چین از صفحه تورها استفاده نمایید

.
Chengdu

خانه بچه پانداها و دره‌های شگفت‌انگیز


بچه پانداها معمولاً در مردادماه به دنیا می‌آیند، اگر سفر خود را طوری هماهنگ کنید که در اوایل پاییز به این منطقه سفر کنید، حتماً شانس دیدن بچه پانداها این موجودات دوست‌داشتنی رادارید، تورهای گردشی این منطقه شمارا به محل زاد و ولد پانداها می‌برند، دره‌های عمیق، رودخانه‌ها، دره‌ها و تالاب‌های شگفت‌انگیز اطراف این منطقه را همچون حصاری جذاب پوشش داده‌اند. آبشارهای این منطقه مثل پرده‌ای رنگارنگ قدرتمندانه طراوت پاییزی را گرده‌افشانی می‌کنند. صدای آبشارها ازاینجا هم شنیده می‌شود! این مکان یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری چین به حساب می آید.


تور چین از جنس رنگین پاییزی

کسب تجربه متفاوت در سفر یکی از لذت‌های زندگی ما آدم‌هاست، برای جستجوی بهترین موقعیت‌ها کافی است که فکر خود را به کار بی اندازیم و بیشتر در جستجو باشیم، شاید وقت آن رسیده باشد که پایانی به روزمرگی‌ها و تکرار یک اتفاق بدهیم و چیزی فراتر از محدوده شهری خود را تجربه کنیم. با آمدن هر فصل منتظر شروعی دوباره باشیم، هر فصل را با جذابیت‌های خود درک کنیم و زندگی را از دریچه دیگری نگاه کنیم. پاییز فصل رویارویی با رنگ‌ها است که دست خالق طبیعت در کنار هم آورده، سفر در پاییز به مناطق خاصی که اشاره کردیم، تور چین از تجربیات متفاوت خواهد بود، برای خرید بلیط هواپیما از ایرلاین ها و دفاتر هواپیمایی معتبر مراجعه کنید، سفر به خیر!
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.