رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

ترین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا تحصیل (بخش اول)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 



 
%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7%20%D9%87%D9%88%




کشور اسپانیا علاوه بر محبوبیتی که در میان خریداران تور اسپانیا دارد یکی از گزینه‌های ادامه تحصیل در خارج از کشور نیز می‌باشد. بطور قطع شروع یک زندگی جدید در شهرهای کشورهای خارجی در ابتدا برای هر کسی مشکل است. اما بسیاری از افراد برای ادامه تحصیل سختی‌های پرواز خارجی و پرواز داخلیرا به جان خریده و به مقصد مورد نظر خود سفر می‌کنند. برخی از افراد پس از خرید تور اسپانیا و سفر به این کشور به فکر ادامه تحصیل در دو شهر مادرید و بارسلونا افتاده‌اند. در واقع این دو شهر بزرگ و مطرح از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل به شمار می‌آیند که سالانه میزبان بسیاری از دانشجویانی هستند که با پرواز خارجی و یا پرواز داخلی برای تحصیل به دانشگاه‌های این شهرها سفر می‌کنند.


می‌توان گفت که زندگی کردن در یکی از این شهرها رویای بسیاری از افرادی است که پس از خرید تور اسپانیا از مادرید و بارسلونا دیدن کرده‌اند. این دو شهر از نظر فرهنگ، غذا و تاریخ دارای رتبه بالایی بوده و از شرایط و کیفیت زندگی و تحصیل خیلی خوبی برخوردار هستند. مادرید و بارسلونا یکی از محبوب‌ترین شهرهای اروپا از نظر امکانات و شرایط زندگی شهروندی به حساب می‌آیند. اگر شما نیز قصد دارید با پرواز خارجی اسپانیا در این کشور تحصیل کنید خواندن این مقاله را از دست ندهید.
مادرید



علاوه بر مسافران تور اسپانیا بسیاری از مردمان این کشور نیز برای بازدید و یا ادامه تحصیل با پرواز داخلی، به این شهر سفر می‌کنند. مادرید نه تنها در میان دانشجویان اسپانیایی بلکه از نظر مردمان سراسر دنیا، مقصدی عالی و مطرح به حساب می‌آید. مادرید به عنوان یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل، جزو برترین مقاصد جهانی در این زمینه نیز می‌باشد. هر ساله پرواز داخلی و پرواز خارجی بسیاری به مقصد دانشگاه‌های مادرید که از شناخته‌شده‌ترین دانشگاه‌های جهان است، صورت می‌گیرد. در نتیجه جای تعجب نیست که بسیاری از افراد برای ورود به دانشگاه‌های این شهر تلاش بسیار زیادی می‌کنند. شما می توانید برای مشاهده قیمت تور اسپانیا وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.


پیشنهاد شهر مادرید به دانشجویان، سیستم مترو، دسترسی آسان به منظور گشت و گذار در شهر، خوردن غذا در تمام ساعات شبانه‌روز و تجربه یک زندگی شبانه پرهیجان می‌باشد.


همچنین اگر با تور اسپانیا به این کشور سفر می‌کنید، مادرید مبدا مناسبی برای یک شروع خوب است. هر چند که بسیاری از مسافران این پرواز خارجی با دانشجویانی که مایل به ترک بلوارهای زیبا، پارک‌های شیک و مکان‌های دیدنی نبوده‌اند، روبه‌رو شده‌اند. با توجه به آنچه گفته شد گران بودن و بالا بودن هزینه‌های زندگی در این شهر تنها نکته منفی مادرید برای دانشجویان محسوب می‌شود. قبل از سفر به اسپانیا با با جاذبه‌های گردشگری اسپانیا آشنا شوید.


بارسلونا


پس از مادرید، بارسلونا دومین شهر بزرگ اسپانیا است. دانشگاه‌های خوب و برتر این شهر، دلیل قرار گرفتن بارسلونا در میان بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل است. این شهر بزرگ، پایتخت و مرکز استان کاتالونیا بوده و به دلیل آنتونیو گائودی افسانه‌ای و سازه‌های جذاب و عجیبش در جهان شهرت یافته است. این شهر به صحنه‌های هنری بی‌نظیرش مشهور بوده و مناطق پرجمعیت شبانه‌اش بسیاری از مردمان اسپانیا را با پرواز داخلی به این شهر می‌کشاند. با توجه به آنچه گفته شد نمی‌توان از جذابیت بارسلونا برای ادامه تحصیل غافل شد. این شهر که به گفته بسیاری از گردشگران تلفیقی از فرهنگ و مردم مختلف است می‌تواند برای دانشجویان ترکیب جالبی از فرهنگ‌ها و آداب و رسوم را به نمایش بگذارد.


از طرفی دیگر به علت آنکه بیشتر مردمان محلی بارسلونا به لهجه و زبان کاتالان صحبت می‌کنند، این شهر برای افرادی که قصد دارند زبان اسپانیایی خود را تقویت کنند مناسب نیست. زبان کاتالان بسیار متفاوت از زبان و لهجه کاستیلیان می‌باشد، پس بهتر است قبل از هر گونه اقدامی تمامی موارد و جنبه‌ها را در نظر بگیرید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.