رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

جاذ‌های برتر رالیا (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7%20%D8%AE%D8%A7%



استرالیا یا اقیانوسیه با مساحت ۶/۷ میلیون کیلومتر مربع ، کوچک‌ترین قاره در جهان محسوب می‌شود. استرالیا سرزمینی تقریباً هموار بوده و قله‌ای در کوهستان برفی با ارتفاع ۲۲۲۸ متر، بلندترین نقطه در استرالیا می‌باشد. بلندترین رودخانه استرالیا رود دارلینگ است که بیش از ۲۷۰۰ کیلومتر طول دارد و نظر بسیاری از گردشگران تور استرالیا را به خود جلب کرده است. برای خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا باید بگوییم که این کشور که همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام قرار گرفته است، کهن‌ترین خشکی جهان از نظر زمین شناسی به حساب می‌آید. اگر یکی از طرفداران تور استرالیا هستید با ما همراه باشید تا با جاذبه‌های دیدنی این کشور زیبا آشنا شوید و سپس برای مقاصد مختلف خود اقدام به خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا کنید.

آکواریوم ملبورن


شما می‌توانید در آکواریوم ملبورن که یک آکواریوم معمولی نیست نه‌تنها از نزدیک کوسه‌ها را تماشا کنید بلکه می‌توانید با آن‌ها شنا هم کنید. این جاذبه تور استرالیا که بسیاری را به خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی این کشور ترغیب می‌کند دارای کوسه پرستار، کوسه نهنگ و کوسه‌های دیگری می‌باشد. هنگام بازدید از این آکواریوم می‌توانید بدون احساس نگرانی و با امنیت کامل به همراه مربیان غواصی حرفه‌ای به داخل آب بروید و از شنا کردن در کنار کوسه‌ها لذت ببرید. گردشگران تور استرالیا برای شنا در این آکواریوم نیازی به داشتن تجربه خاصی ندارند و فقط می‌بایستی از قبل و به صورت آنلاین بلیط این مکان را رزرو کنند.

شهر Burleigh Heads





برای گردشگران تور استرالیا باید بگوییم که این شهر ساحلی در نزدیکی گلدن کوست واقع شده است و مکانی بسیار محبوب برای موج‌سواری می‌باشد. با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی این شهر می‌توان به فعالیت‌هایی نظیر باربیکیو و یا مسابقات کریکت در سواحل آن مشغول شد. این منطقه در روزهای تعطیل مملو از افراد و نوازندگان محلی می‌شود که با حلقه زدن دور آتش شما را سرگرم می‌کنند. این منطقه ارزش سپری کردن یک روز کامل را دارد و شما می‌توانید از اغذیه‌فروشی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فروشگاه‌های جذاب واقع در خیابان‌های این شهر لذت ببرید.شما می توانید برای مضاهده قیمت تور استرالیا وارد سایت آژانس هواپیمایی سام سیر شوید.

خلیج آتش


نام این خلیج توسط کاپیتان توبیاس فورنو در سال ۱۷۷۳ زمانی که برای اولین بار شعله آتش بومیان را در این سواحل مشاهده کرد، انتخاب شد. از جاذبه‌های تور استرالیا در این خلیج می‌توان به سواحل رویایی سفید رنگ، آب‌های بسیار آبی و صخره‌های عجیب نارنجی رنگ اشاره کرد. مناطق شمالی خلیج آتش جزء پارک‌های ملی و مناطق جنوبی قسمتی از مناطق حفاظت‌شده می‌باشند. خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی استرالیا، این مکان بسیار مناسب را برای فعالیت‌ها و تفریحات خانوادگی انتخاب می‌کنند و با قایق‌سواری، شنا و ماهیگیری از سفر خود لذت می‌برند. علاوه بر این، خلیج آتش مکان بسیار مناسبی برای تماشای پرندگان است، همچنین شما می‌توانید کمپی را در اردوگاه این خلیج اجاره کنید و یا چادر بزنید و لحظات رمانتیکی را در خاطرات خود ثبت کنید.

دندنونگ



این منطقه که در ۳۰ کیلومتری جنوب شرقی ملبون واقع شده است دندنونگ نام دارد. این منطقه به دلیل داشتن سکنه بسیار متنوع، به مکانی منحصربه‌فرد تبدیل گشته است. گردشگران می‌توانند در این منطقه انواع غذاها و دست پخت‌های ترکیه‌ای و آلبانیایی را تجربه کنند. دندنونگ تعداد زیادی از بهترین فروشگاه‌ها و رستوران‌ها را در خود جای داده است که می‌توان برای بازدید از آن‌ها یک روز کامل را کنار گذاشت. بهتر است مطلب مربوز به جاذبه‌های برتر استرالیا (بخش اول) را نیز بخوانید.

تور حیات وحش


اگر به بازدید از حیات وحش علاقه دارید ما به شما تورهای حیات وحش استرالیا را پیشنهاد می‌کنیم که معمولاً در گروه‌های کوچک و از هتل‌های ملبورن شروع به حرکت می‌کنند. اکثر این تورها شامل ناهار شده و می‌توان به همراه راهنمای گردشگری از جنگل‌ها، پناهگاه‌های کوالاها، گروه‌های شترمرغ و دسته طوطی‌ها دیدن کرد. این تورها به دلیل داشتن ترنسفر رفت و برگشت به هتل، راحت‌ترین راه برای دیدن طبیعت استرالیا محسوب می‌شوند.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.