رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

مناطق گردشگری موجود شهر سالوادور برزیل (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

%D8%AA%D9%88%D8%B1%20%D8%A8%D8%B1%D8%B2%




از شهرهای بندری و بزرگترین شهری که در منطقه شمال شرقی برزیل قرار گرفته، است. سالوادور که عنوان اولین پایخت حکومت استعماری پرتغال را به خود اختصاص داده است در حدود سه قرن مرکز اصلی برده فروشی در این منطقه و جهان در گذشته بوده است.




این شهر در سال 1549 میلادی تاسیس شده و تا 1763 پایتخت برزیل بوده است. بیشتر مردم ساکن در این منطقه از نژاد آفریقایی می باشند به همین دلیل فرهنگ و آداب و رسوم آنها در این شهر غالب است.




سالوادور دارای مناطق گردشگری و تاریخی بسیاری است که به سبب آن سالانه گردشگران و مسافران زیادی با تهیه تور برزیل و بلیط هواپیما برای دیدن کردن از آنها به این شهر سفر می کنند.




در ادامه به معرفی برخی از این مناطق گردشگری و جاذبه های موجودر در این شهر می پردازیم که همه ساله گردشگران برای دیدن آنها با تهیه تور برزیل و بلیط خارجی به برزیل سفر می کنند.








سائو فرانسیسکو



در این شهر کلیساهای بسیاری بنا شده است که هرکدام دارای معماری و زیبایی خاصی هستند اما در این میان کلیسای سائو فرانسیسکو از شهرت خاصی برخوردار شده است که همه ساله گردشگران بسیاری با تهیه بلیط هواپیما به برزیل سفر می کنند تا از 
جاذبه های گردشگری تور برزیل را ببینند



برای ساخت این بنای باشکوه از آمیزه ای از چوب و طلا استفاده شده است که زیبایی ای غیر قابل وصف به آن داده است. که همین موضوع سبب شده تا گردشگرانی ار سرتاسر دنیا با تهیه تور برزیل و بلیط هواپیما خارجی برای دیدن این بنای خاص به این منطقه سفر کنند.




این بنای تاریخی و شگفت انگیز در قرن 17 میلادی بدلیل حملات پی در پی هلندی ها تا حد زیادی تخریب شد که مرمت و بازسازی آن از سال 1686 شروع شد. بازسازی نمای کلی کلیسای سائو فرانسیسکو در سال های 1708 تا 1723 انجام شد اما فضای داخلی این بنا در قرن 18 توسط هنرمندان و معماران مختلفی انجام پذیرفت. وجود این بنا در این شهر باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر جهان با تهیه تور برزیل و بلیط هواپیما و یا حتی بلیط هواپیما خارجی به این منطقه سفر کنند.




بازسازی نمای داخلی این بنای تاریخی در سال 1755 میلادی بطور کامل پایان یافت.








بالابرهای مشهور در سالوادور



مناطق پایین و بالا شهر سالوادور با خیابان هایی با شیب های بسیار تند به هم متصل می شوند. ازین رو برای دسترسی به این مناطق از بالابرها استفاده می شود که به نمادی از این شهر تبدیل شده اند. شما میتوانید با 
تور برزیل به شهر زیبا سفر کنید.





همه ساله جهانگردان بسیاری با تهیه بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی برای دیدن این بالابرها به برزیل سفر می کنند. از معروف ترین این بالابرها بالابری کابلی است که از آن برای رسیدن به بالای شهر استفاده می شود. این بالابر در سال 1930 طراحی و ساخته شد که با استفاده از آن دو منطقه مهم این شهر به هم متصل می شوند.





در این سازه تراسی قرار دارد که با ایستادن در آن می توان به مشاهده نقاط پایین تر شهر و بندر موجود در همان نزدیکی پرداخت.همه ساله گردشگران برای دیدن این جاذبه های شهر سالوادور با تهیه بلیط هواپیما و بلیط هواپیما خارجی به این شهر سفر می کنند. شما می توانید در سفر به برزیل به پارک ایبیراپوئرا سائوپائولو نیز بروید اما باید بپرسم که 
درباره ی پارک ایبیراپوئرا سائوپائولو برزیل چه می دانید؟






از دیگر جاذبه های گردشگری در این منطقه می توان به ساختمان هایی اشاره کرد که زمان ساخت آنها به قرن 17 میلادی باز می گردد اشاره کرد. یکی از این ساختمان ها کاخ سفیر ریو برانکو است که در گذشته برای استقرار دولت باهیا مورد استفاده قرار می گرفته است.





وجود مناظر و جاذبه های گردشگری و تاریخی در این شهر، سالوادور را به یک مقصد گردشگری در جهان تبدیل کرده است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.