رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

موزه‌های رایگان تور اروپا (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 


%D9%85%D9%88%D8%B2%D9%87_%D9%87%D8%A7%DB

اروپا در واقع شبه جزیره‌ای در شمال غرب اوراسیا و شمال قاره آفریقا می‌باشد. به اروپا قاره سبز نیز می‌گویند زیرا در منطقه معتدل شمالی قرار گرفته است. این قاره زیبا در میان آب‌های دریای خزر و دریای سیاه در جنوب شرقی، دریای مدیترانه در جنوب ، اقیانوس اطلس در غرب و دریای آدریاتیک در شمال قرار گرفته است.




همانطور که خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی می‌دانند، در اروپا جزایر بسیار زیادی وجود دارد که از بزرگ‌ترین آن‌ها می‌توان به جزایر بریتانیا و ایسلند اشاره کرد. تعدادی از شهرهای مهم و تاریخی جهان نیز مانند لندن، رم، مسکو، استکهلم، پاریس و برلین نیز در اروپا قرار دارند. در ادامه قصد داریم تعدادی از موزه‌های رایگان تور اروپا را که در کشورهای مختلف این قاره واقع شده‌اند را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.




موزه یادبود دیوار برلین در آلمان



شاید بتوان این موزه را به عنوان بهترین موزه تاریخ اروپا به خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی معرفی کرد. آخرین قطعه باقی‌مانده از دیوار برلین را می توان در این موزه مشاهده کرد. در حقیقت این موزه داستان ایستگاه بازرسی نورد بانهوف اس بان را در دوران جنگ سرد به تصویر می‌کشد. موزه یادبود دیوار برلین داستان‌هایی از قهرمانی، وحشت و امید را در خیابان برنوئر روایت می‌کند. شما می توانید برای مشاهده قیمت تور اروپا وارد سایت سام سیر شوید.





اگر با تور اروپا به آلمان سفر می‌کنید بازدید از این موزه را از دست ندهید تا بتوانید هر چه بیشتر با تاریخ دیوار برلین و تاثیر آن بر زندگی شهروندان در گذشته آشنا شوید. در قدیم بسیاری از شهروندان برلین شرقی برای عبور از این دیوار تلاش‌های زیادی کردند و این مکان به عنوان یک موزه خیابانی، تلاش برای غلبه بر جدایی در شهر را روایت می کند. این موزه در خیابان برنوئر شهر برلین قرار دارد و ساعت بازدید رایگان از آن هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب می‌باشد.




موزه خیابانی بریستول انگلستان



با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی انگلستان و سفر به شهر بریستول می‌توان بر روی دیوار خیابان‌های این شهر گرافیتی‌هایی را مشاهده کرد. همین موضوع بریستول را به یکی از موزه‌های دیدنی تور اروپا تبدیل کرده است که نمونه مشابه آن به سختی پیدا می‌شود. در سفر به این شهر زیبای اروپایی می‌توان با تماشای گرافیتی‌های زیبای خیابانی، بخشی از سرگذشت و تجربه زندگی مردم این شهر را در فضاهای عمومی بهتر درک کرد.




در واقع خیابانی در بریستول وجود ندارد که از این هنرنمایی‌ها در امان مانده باشد و همین موضوع شهر را به موزه‌ای بزرگ تبدیل کرده است. هنگام سفر به انگلستان حتما به این شهر سفر کنید و از خیابان‌های تکرار نشدنی آن دیدن کرده و با گرفتن عکس‌هایی زیبا، سفر خاطره انگیزی را برای خود به یادگار بگذارید. در سفر به بریستول حتما دوربین عکاسی خود را به همراه داشته باشید.




گالری مردان مسلح در هلند



تعداد زیادی از گالری‌های هنری و تاریخی، در خیابان کالورسترات در آمستردام هلند قرار دارد که یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای بازدید در تور اروپا به حساب می‌آید. اما در میان تمامی این موزه‌ها، ما بازدید از گالری مردان مسلح را به خریداران بلیط خارجی و بلیط داخلی توصیه می‌کنیم. این گالری که بیشترین جذابیت را دارد، مجموعه‌ای از پرتره‌های تاریخی از بزرگان هلند و دیگر مشاهیر جهان را در خود جای داده است.





قدمت برخی از این آثار به بیش از ۳۰۰ سال می‌رسد، به عنوان مثال مجسمه گولیاث با بیش از ۳۵۰ سال عمر، یکی از مهم‌ترین آثار این موزه می‌باشد. این موزه توانسته سالیانه گردشگران زیادی را با خرید بلیط خارجی و بلیط داخلی به آمستردام بکشاند. بازدید از این موزه زیبا و تاریخی رایگان است و از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ عصر آماده میزبانی از بازدیدکنندگان عزیز می‌باشد.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.