رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری بیت مین در سال ۲۰۲۰؛ بیل فروش ثروتمند!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

گزارشی تازه نشان می‌دهد که بیت مین، غول صنعت ساخت تجهیزات ماینینگ، علیرغم دست و پنجه نرم کردن با مشکلات مختلف، در حال باز پس‌گیری قدرتش در بازار است و در چهار ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

به گزارش کوین تلگراف، بیت مین در چهار ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار سود کسب کرده است. این در حالی است که پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر مشکلات داخلی در بیت مین منتشر شده بود. شیوع بیماری کرونا نیز به عنوان یکی دیگر از موانع بر سر راه بیت مین مطرح شده بود.

بر اساس مطلب «وو سد بلاک چین» (Wu Said Blockchain)، بیت مین در اطلاعیه خود اعلام کرده است که تا به اینجای سال ۲۰۲۰ چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار سود داشته است. به گفته بیت مین، این غول تجهیزات ماینینگ در سال جاری توانسته است سهم از دست رفته خود را در این بازار پس بگیرد. در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است که بیت مین چهار تاسیسات جدید ماینینگ احداث کرده است و هش ریت این شرکت در دو استخر استخراجش نیز با افزایش همراه بوده است.

بیت مدعی شده که کسب‌وکار این شرکت در بخش هوش مصنوعی نیز با رشد همراه بوده است. بیت مین از سال ۲۰۱۸ وارد بخش هوش مصنوعی شده است و قصد دارد تا از چیپ‌های خود در سیستم‌ها و نرم‌افزارهای هوش مصنوعی استفاده کند.

ماه ژانویه (دی ۹۸) شایعاتی مبنی بر تعدیل نیروی گسترده در بیت مین منتشر شد. این در حالی است که گفته می‌شود، بیت مین برای روز کارگر (فردا) به تمام کارکنان خود پاداشی ۷۰,۰۰۰ یوآنی (معادل ۹ هزار دلار) اعطا می‌کند. گفته می‌شود کل مبلغ به کارکنان بیت مین، چند میلیون یوآن است.

 گزارش اخیر در حالی منتشر می‌شود که به گفته بسیاری، بیت مین یکی از قربانیان بزرگ زمستان ارزهای دیجیتال بوده است. از سوی دیگر هاوینگ بیت کوین درآمد ماینینگ را نصف خواهد کرد. علاوه بر تعدیل گسترده نیرو که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، بیت مین بخش بزرگی از سهمش از بازار استخراج را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ از دست داده بود. شیوع ویروس کرونا هم بر آتش این مشکلات افزود. این در حالی بود که یکی از نمایندگان این شرکت در مصاحبه‌اش اعلام کرد، کرونا سبب شده است تا بیت مین به دنبال راه‌های جایگزین برای کار حضوری باشد.

از دیگر مشکلات اخیر بیت مین می‌توان به گزارشاتی اشاره کرد که حاکی از نرخ خرابی بالای دستگاه‌های انت ماینر اس ۱۷ (S17) و تی  ۱۷ (T17) هستند. پرونده اختلاف جیهان وو (Jihan Wun) و میکره ژان (Micree Zhan)، دو بنیان‌گذار بیت مین، هم هنوز در دادگاه باز است. اکتبر سال گذشته میلادی (مهر ۹۸)، وو با برکنار کردن ژان از سمت رئیس هیئت مدیره، این جنگ حقوقی را آغاز کرد. وو سپس اعلام کرد که هر یک از کارکنان این شرکت که با ژان ارتباط داشته باشد، از کار اخراج خواهد شد.

از زمان برکناری تا به حال، ژان دو شکایت از بیت مین و شرکت تابعه آن، فویجان ژانهوا (Fujian Zhanhua Intelligence Technologies) ثبت کرده است. این شرکت بازوی هوش مصنوعی بیت مین است.

بیت مین اعلام کرده است که ادعای ژان بی‌پایه و اساس است و این شکایت‌ها تاثیری در عملکرد شرکت نخواهد گذاشت.

The post درآمد ۳۰۰ میلیون دلاری بیت مین در سال ۲۰۲۰؛ بیل فروش ثروتمند! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.