رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

پس از هاوینگ بیت کوین: ماینرها دیگر فروشندگان بزرگ نخواهند بود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بعد از هاوینگ، صرافی­‌های ارزهای دیجیتال، بیت کوین­‌هایی را که از کارمزد معاملات به­‌دست آورده‌­اند، می‌فروشند و این موضوع ممکن است بیشترین تهدید را برای روند صعودی فعلی بیت کوین به همراه داشته باشد؛ چراکه ماینرها بیت کوین کمتری را استخراج خواهند کرد.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، برخی از معامله­‌گران انتظار دارند تا قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال پس از هاوینگ با سقوط همراه شود. طبق گفته­‌ی یکی از تحلیل­‌گران برجسته‌­ی شبکه، این احتمال وجود دارد که پس از هاوینگ، فشار فروش از جانب صرافی‌ها ایجاد ‌شود.

ویلی وو (Willy Woo)، هم­‌بنیان‌گذار هایپرشیت (Hypersheet) اظهار داشت که احتمالا صرافی‌­ها شروع به فروش بیت کوین­‌هایی می‌کنند که از کارمزد معاملات به‌­دست آمده است. صرافی­‌ها معمولا کارمزد معاملات را به شکل ارزهای دیجیتال دریافت می­‌کنند و برای پوشش هزینه­‌های عملیاتی خود، آن­ها را به فروش می­‌رسانند.

باتوجه به اینکه صرافی­‌های ارزهای دیجیتال ۱,۲۰۰ بیت کوین (۱۱.۶ میلیون دلار) در روز از طریق کارمزدها کسب می‌­کنند، احتمال می­‌رود این مسئله سرعت روند صعودی بیت کوین را کُند کند.

پس از وقوع هاوینگ بیت کوین، مقدار بیت کوین استخراج شده­‌ی ماینرها در مقایسه با چهار سال گذشته نصف می‌­شود.

پس از هاوینگ بیت کوین: ماینرها دیگر فروشندگان بزرگ نخواهند بودتاریخچه‌ی درآمد ماینرهای بیت کوین

طبق تخمین وو، درآمد ماینرها از ۱,۸۰۰ واحد به ۹۰۰ واحد بیت کوین در روز می‌­رسد.

هنگامی که درآمد ماینرها نصف شود، جامعه‌­ی استخراج حدود ۳۳ درصد بیت کوین کمتری را نسبت به صرافی‌‌ها کسب خواهد کرد.

دراین‌­صورت، خطر فروش گسترده پس از هاوینگ از سوی صرافی­‌ها، بیش از ماینرها خواهد بود.

وو بیان می‌­کند:

پس از وقوع هاوینگ ۲۰۲۰ ماینرها دیگر بزرگ‌ترین فروشندگان بیت کوین نخواهند بود، بلکه این صرافی­­‌ها هستند که به‌عنوان رهبر فروشندگان، سکان را به دست خواهند گرفت. بزرگترین فشار فروش بر بیت کوین به زودی از سوی صرافی‌­ها خواهد بود؛ زیرا آن­‌ها بیت کوین­‌های به دست آمده از کارمزد معاملات را به پول فیات تبدیل خواهند کرد.

پس از هاوینگ بیت کوین: ماینرها دیگر فروشندگان بزرگ نخواهند بودعلیرغم کاهش درآمد ماینرها، حجم مبادلات بیت کوین افزایش می‌یابد

او تاکید کرد که اصطلاح «فشار فروش» اغلب در بازار ارزهای دیجیتال اشتباه به کار برده می‌شود. هنگامی که یک معامله‌گر در صرافی، بیت کوین خرید و فروش می­‌کند، سفارش­‌ها با یکدیگر جفت می‌شوند. دشوار است که چنین معاملاتی را به­‌عنوان حجم خرید یا فروش طبقه‌­بندی کرد.

این تحلیل­‌گر اظهار داشت:

تنها دو فشار فروش وجود دارد که جفت ندارد: ۱- ماینرهایی که عرضه را کم کرده و به بازار می­‌فروشند؛ این به نوعی مالیات پنهانی است که از طریق تورم صورت می­‌گیرد. ۲- صرافی­‌هایی که از معامله­‌گران مالیات دریافت کرده و به بازار می‌فروشند.

اما برخی عقیده دارند که فشار تبدیل کارمزدها به نقدینگی را نیز باید در محاسبه قیمت، وارد کرد.

سرمایه‌­گذار مشهور بیت کوین با نام مستعار «I am Nomad» اظهار داشت که تمام صرافی­‌های بزرگ ارزهای دیجیتال هم­‌اکنون نیز درصد زیادی از بیت کوین­‌های کسب شده از طریق دریافت کارمزد را یا از طریق بازار یا با دید بلندمدت به پول نقد تبدیل می­‌کنند و این اتفاق جدیدی نیست.

ممکن است بازار همین حالا هم تاثیر تبدیل کارمزدها به نقدینگی را در قیمت بیت کوین وارد کرده باشد. اگر این سناریو درست باشد، قطعا آسیب آن به بازار کمتر خواهد بود.

این سرمایه‌­گذار این‌گونه اظهارنظر می‌کند:

تمام صرافی‌های بزرگ درصد بالایی از درآمدهای حاصل از کارمزد را از قبل به پول نقد تبدیل کرده‌­اند (از طریق بازار یا در بلندمدت). از این موضوع به خوبی اطلاع دارم؛ چرا که خودم در طرف خرید این معاملات بوده‌­ام. این مسئله نشان‌­دهنده‌­ی فشار فروش جدیدی نیست و نباید از آن واهمه‌ داشت. همیشه به همین روال بوده است.

اگر صرافی­‌ها به‌­طور منظم درآمدهای حاصل از کارمزد خود را به پول نقد تبدیل کنند، احتمال اعمال فشار فروش سنگین بر روند قیمت بیت کوین پس از هاوینگ بسیار کم است.

The post پس از هاوینگ بیت کوین: ماینرها دیگر فروشندگان بزرگ نخواهند بود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.