رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

حجم معاملات ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ رکورد زد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هاوینگ بیت کوین و بحث‌های پیرامون آن سبب شد تا حجم معاملات ارزهای دیجیتال تا یک قدمی شکستن رکورد خود پیش برود.

به گزارش کوین تلگراف، حدس و گمان‌ها پیرامون هاوینگ سبب شد تا ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) به دومین روز پر حجم در معاملات ارزهای دیجیتال تبدیل شود. شرکت آماری کریپتوکامپر (CryptoCompare)، ضمن ارائه این آمار، اعلام کرد که قراردادهای اختیار معامله در بورس کالای شیکاگو (CME) نیز در روزهای اخیر به بیشترین سطح خود رسید و ۵ می (۱۶ اردیبهشت) با معامله ۲۰۲ قرداد، رکورد جدیدی را ثبت کرد.

۳۰ آوریل، ۶۶.۲ میلیارد دلار ارز دیجیتال معامله شد. در این مدت، قیمت بیت کوین در محدوده‌ای بالاتر از ۹,۰۰۰ دلار در نوسان بود. ۱۳ مارس (۲۳ اسفند)، همزمان با سقوط تاریخی قیمت بیت کوین، حجم معاملات ارزهای دیجیتال به رکورد ۷۵.۹ میلیارد دلاری خود دست یافت.

طبق برآورد کریپتوکامپر، ۷۳ درصد از این معاملات در صرافی‌های کم اعتبار و نه چندان مشهور صورت گرفته است و ۱۷.۹ میلیارد دلار معامله نیز توسط پلتفرم‌های معتبر و مشهور انجام گرفته است.

حجم معاملات ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ رکورد زدمقایسه معاملات ارزهای دیجیتال در صرافی‌های معتبر و کم اعبتار

۱۰.۴ درصد از این معاملات توسط سه صرافی بزرگ بایننس، اوککس (OKEx) و کوین بیس انجام شده است و سهم هر یک از این صرافی‌ها به ترتیب ۳.۶ میلیارد، ۲.۵ میلیارد و ۸۱۸ میلیون دلار بوده است.

سلطه استیبل کوین تتر (USDT) نیز همچنان در حال افزایش است. سهم این ارز دیجیتال، ۷۴ درصد از کل معاملات بیت کوین و استیبل کوین‌ها یا ارزهای فیات بوده است.

حجم معاملات ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ رکورد زدحجم معاملات ماهیانه بیت کوین با استیبل کوین‌ها و ارزهای فیات

کریپتوکامپر از بایننس به عنوان تنها صرافی‌ای یاد کرده است که حجم معاملات ابزارهای مشتقه‌اش در ماه گذشته با افزایش همراه بوده است. این افزایش در حالی صورت گرفته است که در ماه مارس (اسفند)، شاهد افزایش بی‌سابقه در خصوص حجم معاملات بودیم.

معاملات مشتقه بایننس در ماه گذشته با رشد ۱۱.۶ درصدی به ۱۰۸ میلیارد دلار رسیده است. با ثبت این رقم، حالا بایننس جای بیت مکس (BitMEX)، به عنوان پیشرو در حوزه این معاملات را گرفته است.

حجم معاملات صرافی‌های هیوبی و اوککس نیز در ماه آوریل به ترتیب ۱۳۳ و ۱۱۳ میلیارد دلار بوده است. این در حالی بود که معاملات ماهیانه این صرافی‌ها ۱۰.۵ درصد (هیوبی) و ۳۱.۴ درصد (اوککس) کاهش یافته است.

در مقایسه با ماه مارس (اسفند)، مجموع حجم معاملات مشتقه ۲۵ درصد کاهش یافته و به رقم ۴۵۶ میلیارد دلار رسیده است. سهم کل معاملات ارزهای دیجیتال نیز از ۳۰ درصد به ۲۷ درصد کاهش یافته است.

The post حجم معاملات ارزهای دیجیتال قبل از هاوینگ رکورد زد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.