رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ردیت برای پاداش‌دهی به کاربران توکن اتریومی عرضه می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ردیت (Reddit)، پرطرفدارترین انجمن‌ بحث و گفتگو در فضای مجازی، اعلام کرده است که در حال آزمایش توکن‌هایی مبتنی بر اتریوم است تا به وسیله آنها به افرادی که در تولید محتوای این پلتفرم فعالیت دارند، پاداش دهد.

به گزارش خبرگزاری «The Block»، دو توکن با نام‌های «$MOONS» و «$BRICKS» برای اعطا به افرادی که در انجمن‌های ارزهای دیجیتال و فورنتایت ردیت فعالیت دارند، ایجاد شده است. ایجاد این توکن‌ها بخشی از برنامه جدید ردیت است که «کامیونیتی پوینتز» (Community Points) نام دارد. سخنگوی ردیت در این باره گفت:

به صورت مداوم در حال آزمایشِ قابلیت‌هایی هستیم تا تعاملات‌مان با کاربران و جوامع مختلف در ردیت بیشتر باشد. با قابلیت کامیونیتی پوینتز در دو جامعه معین (فورتنایت و ارزهای دیجیتال) به دنبال آزمایش و دریافت بازخوردها از کاربران خود هستیم.

در حال حاضر ردیت صفحه‌ای با نام «مخزن» (Vault) ایجاد کرده است تا کاربران بتوانند به این توکن‌ها دسترسی داشته باشند و آنها را مدیریت کنند.

در این صفحه، کاربران می‌توانند توکن‌های خود را مشاهده و اقدام به برداشت توکن‌ها کنند یا آنها را خرج کنند.

هر دو توکن بر پایه توکن‌های ERC-20 ایجاد شده‌اند و بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کنند. به عبارت دیگر، با ایجاد مخزن، کاربران یک کیف پول برای توکن‌های خود در شبکه اتریوم ایجاد می‌کنند.

به گفته ردیت، توکن‌ها در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارند و در طول تابستان سال جاری میلادی آزمایش خواهند شد. ردیت همچنین اظهار داشته است که قراردادهای هوشمند و نرم‌افزارهای تلفن همراه توسط شرکت امنیتی تری لاف بیتس (Trail of Bits) مورد بررسی قرار گرفته است. این شرکت در حوزه امنیت بلاک چین فعالیت می‌کند.

در بخشی از صفحه ایجاد مخزن آمده است:

کامیونتی پوینتز در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد (در طول تابستان ۲۰۲۰). در این مدت، آنها بر روی شبکه آزمایشی (تست نت) رینکبای (Rinkebyx) عمل می‌کنند و موجودی حساب‌ها، تراکنش‌ها و عضویت‌ها ممکن است ریست شوند.

پس از اتمام فاز بتا، کامیونیتی پوینتز به شبکه اصلی اتریوم منتقل خواهد شد. امتیازها نیز به شبکه اصلی منتقل خواهند شد (کاربران باید دوباره امتیازهای خود را دریافت کنند).

کاربران ردیت می‌توانند از این توکن‌ها برای اعطای پاداش به تولیدکنندگان محتوا، دادن رأی و انتقال سرمایه‌ها استفاده کنند. در انجمن‌ها، میزان سرمایه‌های هر کاربر نیز به نمایش در خواهد آمد تا بتوان توانایی مالی آنها را تایید کرد. انجمن‌های ارزهای دیجیتال و فورتنایت در ردیت به ترتیب ۱ و ۱.۳ میلیون عضو دارد.

ردیت از افراد مختلف خواسته است تا اشکالات و باگ‌های موجود در این قابلیت جدید را گزارش کنند. در بخشی از این درخواست آمده است:

برای کمک در جهت پیدا کردن باگ‌های احتمالی، ردیت از محققان حوزه امنیت دعوت می‌کند تا آسیب‌پذیری‌های ممکن در بخش کامیونیتی پوینتز را گزارش کنند.

ردیت در بخش پایانی این پیام عنوان کرده است که کاربران می‌توانند با رفتن به بخش گزارش باگ‌ها می‌توانند با این شبکه اجتماعی همکاری داشته باشند.

The post ردیت برای پاداش‌دهی به کاربران توکن اتریومی عرضه می‌کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.