رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آتاری یک گام دیگر برای عرضه ارز دیجیتال خود برداشت

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

همکاری جدید شرکت آتاری، بستری را برای به‌کارگیری گسترده توکن‌های مخصوص بازی توسط این غول بزرگ بازی‌سازی مهیا خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، آتاری توافق همکاری خود را با شرکت آرکین نتورک (Arkane Network) امضا کرده است. آرکین نتورک شرکتی فعال در حوزه خدمات بلاک چینی است و قرار است تا به آتاری کمک کند تا از دارایی‌های دیجیتال در بازی‌های رایانه‌ای استفاده کند.

در بیانیه‌‌ای که در ۱۴ ماه می (۲۵ اردیبهشت ۹۸) منتشر شد، آمده است که توسعه‌دهندگان به دنبال بهره‌گیری از توکن‌های آتاری در قسمت‌های مختلف بازی‌ها هستند.

آتاری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در صنعت بازی سازی، تا به اینجای سال ۲۰۲۰ چندین مقاله با همین محوریت ارائه کرده است. آتاری ماه مارس (اسفند) نیز خبرِ عرضه توکن‌هایش را اعلام کرد. علاوه بر این توکن‌ها، آتاری قصد دارد تا یک پلتفرم سرگرمیِ غیرمتمرکز و چندمنظوره نیز راه‌اندازی کند. این پلتفرم قرار است تا به یک پلتفرم سرگرمی در حوزه فیلم، بازی‌های رایانه‌ای و موسیقی بدل شود.

آرکین نتورک یکی از شرکت‌های موفق در زمینه ارائه خدمات به کیف پول‌های ارزهای دیجیتال، رابط‌های برنامه‌نویسی (API) و دیگر کاربردهای بلاک چینی است و حالا ورود آن به بخش بازی‌های رایانه‌ای و همکاری‌اش با آتاری را می‌توان به فال نیک گرفت. در بیانیه آغاز همکاری آتاری و آرکین نتورک آمده است که آرکین به برنامه‌نویسان آتاری کمک می‌کند تا دارایی‌های دیجیتال را در بازی‌های خود بگنجانند. به علاوه، آرکین نتورک قرار است تا توکن‌های آتاری (آتاری توکن) را با بازی‌های این شرکت سازگار کند تا بتوان به راحتی از آنها در این بازی‌ها استفاده کرد.

فرد چسنیز (Fred Chesnais) مدیرعامل آتاری، در این بیانیه اظهار داشت که شرکت آتاری این همکاری را حرکتی صحیح در استفاده از بلاک چین در بخش سرگرمی‌های تعاملی می‌داند. در این بیانیه همچنین آمده است که استفاده از بلاک چین باعث پیش‌برد برنامه‌های آتاری در جهت استفاده از دارایی‌هایش در حوزه تبادل ارزش خواهد شد.

در این توافق ذکر شده است که آرکین در زمینه عرضه آتاری توکن نیز با این شرکت همکاری خواهد داشت، این در حالی است که صحبتی از جزئیات این «عرضه» نشده است و نمی‌توان فهمید که منظور آتاری از «عرضه» آتاری توکن چیست.

تیم دیرکسنس (Tim Dierckxsens)، یکی از بنیان‌گذاران شرکت آرکین، در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با اینکه منظور آنها از «عرضه» آتاری توکن چیست، ضمن اشاره به جنبش بازی‌های رایگان، افزود که بازی‌های رایگان معمولا بر روی روش‌های درآمدزایی در داخل بازی تکیه می‌کنند. وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که تغییر رویه به سمت این قبیل بازی‌ها (رایگان) سبب شده است تا بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه با مشکلات مالی روبه‌رو شوند. به عقیده او، بلاک چین می‌تواند در حوزه‌های زیادی به بهبود شرایط کمک کند.

دیرکسنس گفت که آرکین منابعی را که شرکت‌های بازی‌سازی برای به‌کارگیری فناوری بلاک چین به آن‌ها نیاز دارند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. او مدعی است که این کار باعث ایجاد مزیت‌هایی برای گیمرها می‌شود و درآمدزایی شرکت‌ها را بهبود می‌بخشد. وی در ادامه افزود:

ارزهای دیجیتال (مانند آتاری توکن) می‌توانند به عنوان پول درون بازی عمل کنند یا می‌توان دارایی‌های درون بازی را به شکل دارایی‌های توکنی درآورد و از آنها به شکل توکن‌های منحصر به فرد (یا توکن‌های کمیاب) استفاده کرد.

در ماه مارس آتاری همچنین از مشارکت با شرکت بلاک چینی سندباکس (Sandbox) خبر داد. این شرکت پلتفرمی است که در حوزه درآمدزایی از طریق انجام بازی‌های رایانه‌ای و تولید محتوا فعالیت می‌کند.

The post آتاری یک گام دیگر برای عرضه ارز دیجیتال خود برداشت appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.