رفتن به مطلب

کاربران گرامی تاپیک دعوت به همکاری با سایت  رو مطالعه کنید و در صورت علاقه می توانید برای خودتون درآمد کسب کنید و پول در بیارید.

کاربران گرامی اگر به افزونه یا قالب های وردپرس نیاز دارید می توانید از بخش پشتیبانی سایت درخواست دهید تا در اسرع وقت با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

×
×
  • اضافه کردن...

پست های پیشنهاد شده

ارز دیجیتال چیست ؟
ارز دیجیتال[۱] (به انگلیسی: Digital currency) ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است[۱]. همانطور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما معمولاً تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. ارزهای مجازی و رمزارزها (به انگلیسی: cryptocurrency) هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست[۱]. پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند. مثلاً می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت.[۲] پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد.

بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌است. این اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافته‌است.

 

تکنولوژی های استفاده شده جهت طراحی اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال:
برای راه اندازی اسکریت صرافی ارز دیجیتال وب آذین از برترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است

Php –laravel

- فریم ورک قدرتمند لاراول : سریع و ایمن

Vue js: برترین فریم ورک های جاوا اسکریپت

Mysql , Bootstrap 4,

لینک دموhttp://exchange.webazin.org


#اسکریپت صرافی # اسکریپت صرافی ارز دیجیتال # اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال #بیتکوین #اسکریپت خرید و فروش بیت کوین #طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال #طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال #اتریوم

لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • مطالب مشابه

    • توسط new12
      بیت کوین چیست؟
      اگر بخواهیم خیلی خلاصه و مختصر بگوییم بیت کوین چیست، می‌توانیم آن را به عنوان نوعی پول در شکل دیجیتالی تعریف کنیم. این تعریف خیلی ساده است و بسیاری از جنبه‌های آن را نادیده می‌گیرد، اما برای شروع کار کافی به نظر می‌رسد.
       
       بیتکوین یک پول دیجیتالی و غیرفیزیکی است که به‌عنوان اولین ارز دیجیتال یا رمزارز معرفی شده به دنیا شناخته میشود و شما توسط این پول دیجیتالی قادر خواهید بود، هزینه خرید کالا و دریافت خدمات را از هر کجای دنیا، بلافاصله و بی معطلی و بدون نیاز به هیچ بانک، صرافی یا سیستم پرداخت واسطه، پرداخت کنید.
      بیت‌کوین دقیقاً کارکردی مشابه با پول‌های رایج بین‌المللی دارد اما از آنجاکه هیچ حکومت یا دولت مرکزی دخل و تصرفی بر روی این پول دیجیتال نداشته و هیچ قدرتی در دنیا نمیتواند با اعمال نفود و ایجاد فشار بیت‌کوین را تحت کنترل خود در آورد و سیاست‌های مالی و تجاری خود را به آن دیکته کند، لذا استفاده از این پول در بسیاری از کشورها جهت خرید و فروش و انجام معامله با چالش هایی روبرو است. البته در برخی از کشورهای توسعه یافته با وضع قوانین و ایجاد بستر مناسب، استفاده از این رمزارز با سهولت بیشتری همراه است.
      اگر شما هم در فکر راه اندازی وب سایتی برای خرید و فروش ارز های دیجیتال هستید و یا اکنون در این شغل هستید و به صورت دستی کارهای خود را انجام می دهید امکانات اسکریپت صرافی ارز دیجیتال وب آذین را دنبال کنید.
      ارز دیجیتال چیست ؟
      ارز دیجیتال[۱] (به انگلیسی: Digital currency) ارزهایی هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و منتقل می‌شوند و مبنای آن‌ها صفر و یک است[۱]. همانطور که از واژه آن نیز برمی‌آید، ارز دیجیتال به هر ارزش ایجاد شده در بستر دیجیتال اشاره دارد. این مفهوم در مقابل واسطه‌های فیزیکی مانند اوراق بانکی یا سکه مطرح می‌شود. ارز دیجیتال ویژگی‌هایی مشابه با ارزهای فیزیکی دارد، اما معمولاً تراکنش‌های انتقال سرمایه ارزهای دیجیتالی به‌صورت آنی و بدون مرز بین افراد قابل انجام است. ارزهای مجازی و رمزارزها (به انگلیسی: cryptocurrency) هر دو از نمونه‌های ارزهای دیجیتال هستند اما هر ارز دیجیتالی ارز مجازی یا رمزارز نیست[۱]. پول‌های دیجیتال مانند پول‌های فیزیکی، برای خرید کالا و خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توانند به استفاده در مجامع خاص نیز محدود شوند. مثلاً می‌توان یک پول مجازی مخصوص یک بازی یا شبکهٔ اجتماعی داشت.[۲] پول‌های دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم به عنوان «پول‌های غیرمتمرکز دیجیتال» شناخته می‌شوند؛ به این معنی که مرکزی برای تولید این پول وجود ندارد.

      بیت کوین اولین پول دیجیتال، یک سیستم پرداخت جدید و یک نوع پول کاملاً دیجیتال را به وجود آورده‌است. این اولین شبکه پرداخت نقطه به نقطه غیر متمرکزی هست که توسط کاربرانش بدون هیچگونه واسطه ای، قدرت یافته‌است.

      اسکریپت صرافی ارز دیجیتال وب آذین چگونه کار میکند:

      روش کار اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال بسیار ساده است

      کاربر ابتدا ثبت نام می کند و پس از مراحل احراز هویت و دریافت تائیده خرید و یا فروش ارز را انتخاب و عملیات خود را انجام می دهد.

      امکان خرید و فروش پرفکت مانی و ps-voucher اضافه شد

      برخی امکانات پنل کاربران:
       
      تائید اتوماتیک شماره ثابت کاربر تائید اتوماتیک شماره همراه کاربر احراز هویت و ورود دو مرحله ای به صورت اتوماتیک با ارسال کد به شماره همراه و ایمیل ارسال شماره کارت و شماره شبای بانکی تغییر رمز عبور ارسال تصویر جهت احراز هویت مشاهده قیمت بروز ارزهای دیجیتال خرید ارز دیجیتال فروش ارز دیجیتال مشاهده لیست سفارشات (به تفکیک مثال: خرید ، فروش ، پرداخت شده ، انجام شده و…) ارسال و مشاهده تیکیت پشتیبانی …..

      امکانات پنل مدیریت:
       
      مشاهده لیست ارزهای ثبت شده توسط مدیر ثبت ارز جدید توسط مدیر تعیین قیمت خرید و فروش دلار به مشتری تعیین میزان موجودی دلار تعیین میزان حداقل و حداکثر خرید ارزها به صورت کلی و جدا نمایش قیمت لحظه ای ارزها نمایش لیست سفارشات کاربران ارسال مطلب به وبلاگ سایت مشاهده و مدیریت کاربران شامل (تائید تصویر احراز هویت ، تائید کلی ، ویرایش رمز ، تائید کارت بانکی و شماره شبا و…) نمایش لیست مدیران با قابلیت افزودن مدیر جدید نمایش لیست تیکت های مشتری و پاسخ دادن به آنها نمایش لیست نظرات مشتریان و تائید آنها تنظیمات سایت(نام سایت،تنظیمات سئو، تماس،شبکه های اجتماعی ، مطالب و …..)


      تکنولوژی های استفاده شده جهت طراحی اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال:
      برای راه اندازی اسکریت صرافی ارز دیجیتال وب آذین از برترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است

      Php –laravel

      - فریم ورک قدرتمند لاراول : سریع و ایمن

      Vue js: برترین فریم ورک های جاوا اسکریپت

      Mysql , Bootstrap 4,


      برخی از امکانات اضافه شده به ورژن 2:

      1- اپلیکیشن pwa جهت نمایش بهتر در اندروید و ios
      2- تغییرات کلی در ظاهر مدیریت و پنل کاربران
      3-دریافت موجودی لحظه ای کیف پول شما (ارزهای دیجیتال)
      4-.....
      برای دریافت دمو ورژن 2 ، مشاوره و لیست تمام تغییرات در ارتباط باشید

      جهت مشاهده دمو و دریافت مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید

      تلگرام : https://t.me/webazin1 | https://t.me/webazin

      شماره های تماس : 09109909006 – 7

      ثابت : 03136261556 – 7

      لینک دمو : http://exchange.webazin.org
       
    • توسط fariman
      عمده فروشی اینترنتی چیست؟
      عمده فروشی به نوعی از تجارت گفته می شود که مقادیر زیادی کالا از تولید و پخش کننده به شرکت ها و صاحبان کسب و کار برای راه اندازی خرده فروشی ارائه می شود.
      هر چند عمده فروشی سنتی هنوز بازار کار خود را دارد اما با توجه به نقش اینترنت در همه جوانب زندگی شخصی و اجتماعی، کسب و کارها هم کاملا تحت تاثیر آن بوده اند؛ به گونه ای که بسیاری از عمده فروشان مطرح به سمت فروش انبوه اینترنتی محصولات خود روی آورده اند.
      اما چرا باید فروش عمده را به صورت اینترنتی انجام داد؟ این سوالی است که بسیاری از صاحبان کسب و کار از خود می پرسند. کسانی که اعتقاد دارند باید حضوری خرید و فروش خود را انجام دهند و به نظر آنها ابتدا باید کالا را دید و سپس خریداری کرد.
      در ادامه با توجه به برشمردن مزایای عمده فروشی اینترنتی گفته می شود که شرکت ها و پخش کنندگان باید برای حضور در بازار رقابتی، به سمت فروش آنلاین بروند.
      مزایای خرید و فروش انبوه اینترنتی

      شاید بتوان مزایای زیادی برای عمده فروشی اینترنتی برشمرد اما سه مورد زیر می تواند دلیل اصلی تصمیم بسیاری از کسب و کارها برای فروش عمده محصولات خود باشد.
      1- دسترسی به مشتریان بالقوه بیشتر
      حوزه فعالیت بسیاری از تولیدکنندگان و پخش کنندگان محدود به منطقه جغرافیایی خودشان است و معمولا برای خدمات رسانی وسیع تر دچار مشکل می شوند؛ ولی با وجود بستر اینترنت و راه اندازی خرید و فروش اینترنتی می توانند به مشتریان بیشتری از سراسر کشور و جهان دسترسی داشته باشند و آن ها را از مشتری بالقوه به مشتری بالفعل تبدیل کنند.
      2- توسعه کسب و کار
      اگر بتوان با راه اندازی فرروشگاه اینترنتی عمده فروشی، مشتریان بیشتری را جذب کرد، پس می توان کسب و کار خود را روز به روز گسترش داد؛ زیرا با وجود مشتری های جدید و نیاز های آنان می توان در راستای اهداف خود، به گسترش حوزه کاری اندیشید.
      3- امنیت پرداخت در معاملات
      از دیگر ویژگی بارز در این روش حذف روش های معاملاتی سنتی و پر ریسک مانند پرداخت با چک است. در این روش پرداخت ها به صورت آنلاین و ایمن انجام می شود. این موضوع باعث شده تا تامین کنندگان شرایط‌های ویژه ای را در فروش عمده اینترنتی خود در نظر بگیرند و محصولات خود را با تخفیف های ویژه به فروشی برسانند.
      حال اگر بخواهیم از نگاه خریدار عمده هم ببینیم، مهمترین نکته، دسترسی به تنوع محصولات عمده با قیمت مناسب است؛ زیرا به صورت آنلاین و با چند کلیک می توان محصولات بسیاری از فروشگاه ها را با یکدیگر مقایسه و مناسب ترین آن ها را انتخاب کرد.
      پخش عمده کالای دیجیتال در اینترنت
      فروش محصولات دیجیتال در بستر اینترنت از رونق بالاتری نسبت به دیگر گروه کالاها برخوردار است؛ زیرا عموماً کسانی که از اینترنت استفاده می کنند کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را از فروشگاه های اینترنتی تهیه می کنند. به همین منظور بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بزرگ علاوه بر خرده فروشی این محصولات به فکر تامین نیاز دیگر فروشگاه های اینترنتی و فیزیکی برآمده اند.
      برای نمونه می توان به فروشگاه کاستکو (Costco) در ایالت متحده اشاره کرد که از بهترین و بزرگترین فروشگاه های حوزه فروش عمده اینترنتی است که علاوه بر کالای دیجیتال، محصولات متنوع دیگری را نیز ارائه می دهد.

      در ایران هم فروش عمده اینترنتی چند سالی است رونق خوبی گرفته و بازار پر رقابتی دارد. در این بین می توان به عمده فروشی پلازا (پلازا پلاس) اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی پلازا برای کسانی که به دنبال محصولات دیجیتال مانند موس، هدفون، پاوربانک، لوازم جانبی موبایل و ... هستند نامی آشنا است.
      با توجه به وجود محصولات تقبلی و مشابه با نمونه اصلی، نکته بسیار حائز اهمیت در خرید از فروشگاه های عمده، اعتبار فروشگاه و کیفیت محصولات است.
      عمده فروشی های آنلاین بسیاری در اینترنت وجود دارد اما در این جا به دو نمونه موفق ایرانی و خارجی اشاره شد تا در صورت علاقه به فعالیت در این حوزه، بررسی دقیق تری از روند کاری این فروشگاه ها داشته باشید.
      حتی اگر صاحب کسب و کار خرد هستید پیشنهاد می شود به فروشگاه های پخش عمده اینترنتی مراجعه و محصولات مورد نظر خود را با خواندن توضیحات آن ها انتخاب کنید.
      منبع: سایت تسنیم
    • توسط ideasoftweb
      دیجیتال مارکتینگ
      دیجیتال مارکتینگ به کلیه ی استراتژی هایی که در جهت بازاریابی دیجیتال و مدیریت آن با ابزار های دیجیتالی گفته می شود. ابزار های دیجیتالی چیست؟ در واقع تبلیغات اینترنتی و تبلیغات در گوگل و به طور کلی بازاریابی مجازی از طریق ابزارهای دیجیتالی که همان طراحی سایت ها، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها، ایمیل ها و انواع پیام رسان ها و... می باشند.
      با پیشرفت و گسترش علم و تکنولوژی بازاریابی های سنتی به مراتب جایگاه خود را از دست داده اند و دیجیتال مارکتینگ محبوبیت بیشتری پیدا کرده است چرا که اغلب افراد از گوشی های هوشمند و کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کنند و مسلما با فضای مجازی در ارتباط هستند. حتی اگر به فعالیت های روزانه خود نگاهی بیاندازید می بینید که بسیاری از کارهایی که در گذشته حتما به طور حضوری انجام می داده اید امروزه به طور اینترنتی و آنلاین پیش می برید که نشانگر تاثیر فضای مجازی و اینترنت در زندگی مردم است.
       
      رشته دیجیتال مارکتینگ
      از آن جایی که اهمیت دیجیتال مارکتینگ برای پیشبرد اهداف کسب و کار ها بر کسی پوشیده نیست بسیاری از افراد به عنوان رشته تحصیلی به این رشته روی آورده اند اما در دانشگاه ها با نام دیجیتال مارکتینگ آموزش داده نمی شود اما دروس مربوطه در شاخه بازگانی و تجارت تدریس می شود. اگر تمایل داشته باشید که تنها مدرک بازار یابی دیجیتال بدون شرکت در دانشگاه ها را داشته باشید می توانید با شرکت در دوره های معتبر و اخذ مدرک فعالیت در این زمینه را آغاز کنید. این رشته هر روزه رو به پیشرفت است و هرچه در خصوص دیجیتال مارکتینگ بدانید باز هم اطلاعات بسیاری وجود دارد که ممکن است شما از آن ها آگاه نباشید بنابراین اگر تمایل دارید به عنوان فردی حرفه ای در این شاخه فعالیت کنید همواره اطلاعات خود را آپدیت کنید.
       
      شرکت دیجیتال مارکتینگ
      هدف کارفرمایان از ورود به فضای مجازی و طراحی وب سایت ها و طراحی اپلیکیشن ها که شیوه های نوین بازاریابی می باشند برند سازی و فروش بیشتر است که شرکت های دیجیتال مارکتینگ با استفاده از دانش تخصصی افراد حرفه ای در این زمینه به کارفرمایان کمک می کند تا با تبلیغات در گوگل هدفمند محصولات و خدمات خود را تاثیر گذار تر به مشتریان معرفی کنند. شرکت های دیجیتال مارکتینگ سرویس های خود را در قالب پکیج های به کارفرمایان ارائه می دهند با توجه به نیاز خود می توانید از هر بسته استفاده کنید.
       
      اهمیت دیجیتال مارکتینگ
      اگر تمایل دارید کسب و کارتان رونقی پیدا کند و به سمت ساخت سایت و اپلیکیشن روی آورده اید باید بگویم که قدم اول را به درستی برداشته اید اما این کافی نیست و حالا زمان بازاریابی اصولی فرا می رسد. یکی از مهم ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ تولید محتوا است در واقع برای مثال هنگاهی که طراحی سایت فروشگاهی خود را راه اندازی می کنید باید محتوای با کیفیتی ارائه دهید تا کاربر جذب شود و محتوا به گونه ای باشد در پایان خریدار مجاب شود از فروشگاه اینترنتی شما خرید کند که اگر پروسه قبلی را به صورت استاندارد و اصولی انجام داده باشید خرید مشتری در کوتاه ترین زمان اتفاق می افتد.
      مثالی دیگر برای بهینه سازی موتور های جستجو که از خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد. تصور کنید به دنبال رستورانی هستید که غذای ایتالیایی با کیفیت داشته باشد هنگامی که عبارت رستوران ایتالیایی را در موتور های جستجوگر سرچ می کنید اولین نتایجی که نمایش داده می شود را به عنوان بهترین رستوران انتخاب می کنید و هیچ گاه برای پیدا کردن بهترین ها به صفحه دوم لیست نتایج نمی روید. در واقع بهینه سازی و سئو سایت باعث می شود که گوگل شما را به عنوان رتبه های برتر نمایش دهد.
      ادامه مطلب
    • توسط fns4565
      سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. 
      در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است)
      موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود
      طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.
      حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.
      به «جذب» مشتریان کمک می کند
      در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.
      موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود
      تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.
      برندسازی شما را تقویت می کند
      در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.
      تقاضای آفلاین ایجاد میکند
      یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
       
      منبع : نیوسئو