رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

همکاری آتاری و بنیاد لایت کوین؛ تخفیف برای خرید کنسول با لایت کوین

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

آتاری، نامی آشنا در صنعت بازی‌های رایانه‌ای، به‌تازگی اعلام کرده است که با بنیاد لایت کوین همکاری خواهد کرد. گفته می‌شود اشتراکات میان جامعه آتاری و لایت کوین از جمله دلایل این همکاری است.

به گزارش کوین تلگراف، روز سه‌شنبه، آتاری اعلام کرد که توافق همکاری‌اش را با بنیاد لایت کوین به امضا رسانده است. اشتراکات میان جامعه لایت کوین و طرفداران آتاری، یکی از دلایل آغاز این همکاری عنوان شده است.

آتاری توانسته است تا طی عرضه اولیه سکه خود، چیزی در حدود ۷۴.۱۹ بیت کوین (معادل تقریبی ۵۱۴۰۰۰ دلار) سرمایه جذب کند. بخش عمده‌ای از این سرمایه از جانب شرکای تجاری آتاری جذب شده است. در طول جذب سرمایه، آتاری ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتر و لایت کوین را می‌پذیرد. این در حالی است که افرادی که تمایل به خرید کنسول جدید این شرکت (VCS 2020) را با لایت کوین داشته باشند، تخفیف خواهند گرفت. خرید سیستم جدید آتاری با لایت کوین، از طریق وب‌سایت بنیاد لایت کوین صورت می‌گیرد.

همکاری آتاری و بنیاد لایت کوین؛ تخفیف برای خرید کنسول با لایت کوینکنسول VCS 2020

فردریک چسنیس (Fredric Chesnais)، مدیرعامل آتاری در مصاحبه‌ای با خبرگزاری کوین تلگراف، اظهار امیدواری کرد که اعضای جامعه لایت کوین این همکاری را بپذیرند. او در این باره افزود:

نسبت به جامعه بزرگ لایت کوین امیدوارم. اشتراکات مناسبی در میان است. در نهایت، امیدواریم که تخفیف‌ها به نفع مردم باشد و از فرصت استفاده از لایت کوین هم بهره ببرند.

جی میلا (Jay Milla)، مدیر بخش بازاریابی بنیاد لایت کوین نیز ضمن بیان این مسئله که اشتراکات میان دو جامعه زیاد است، گفت:

هر دوی ما ارتباط بسیار خوبی با بازی‌های رایانه‌ای و گیمرها داریم. در فضای ارزهای دیجیتال، مشخصا افراد بسیاری وجود دارند که به بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارند و در حوزه بازی‌های رایانه‌ای هم بسیاری از حامیان اولیه ارزهای دیجیتال حضور دارند. باعث خوشحالی است که ببینیم برندی مثل آتاری دوباره در حال تولید محصولات جدید است. طرح‌هایی وجود دارد تا در بخش‌هایی که آتاری در حال کار بر روی آنهاست، با آنها همکاری کنیم.

به گفته چسنیس، «VCS» (Video Computer System)، می‌تواند در کاربردهای مختلفی در حوزه بلاک چین مورد استفاده قرار گیرد.

VCS بسیار جالب است. رایانه شخصی شماست. به همین دلیل فکر می‌کنم که در جامعه ارزهای دیجیتال می‌توان آن را به یک پلتفرم تبدیل کرد. پلتفرمی که انعطاف بسیاری دارد و می‌توانید در کاربردهای بلاک چینی از آن استفاده کنید.

اخیرا حوزه بازی‌های رایانه‌ای به فضایی جذاب برای استفاده از فناوری بلاک چین تبدیل شده است. از سوی دیگر، لایت کوین یکی از ده ارز دیجیتال برتر بازار است و یکی از بزرگترین جامعه‌ها را در این حوزه، در اخـتیار دارد؛ به همین دلیل می‌توان آغاز همکاری بنیاد لایت کوین و آتاری را پذیرشِ بیش از پیشِ بلاک چین در حوزه بازی‌های رایانه‌ای دانست.

The post همکاری آتاری و بنیاد لایت کوین؛ تخفیف برای خرید کنسول با لایت کوین appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.