رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

برداشت بیت کوین از صرافی‌ها به بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸ رسید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ذخایر صرافی‌ها در حالی به کمترین میزان خود طی ۱۸ ماه گذشته رسیده‌‌اند که استخراج‌کنندگان با وجود کاهش درآمد پس از هاوینگ به فروش بیت کوین‌های خود ادامه می‌دهند.

به گزارش کوین تلگراف، داده‌های جدید ۱۰ روز پس از هاوینگ نشان می‌دهند که بیت کوین به علت موج جدید فروش از سوی استخراج‌کنندگان، در رسیدن دوباره به نرخ ۱۰,۰۰۰ دلار ناکام مانده است.

طبق آمار ارائه‌شده از منبع نظارتی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، طی پنج روز گذشته جریان خروجی کوین از سوی استخرهای استخراج بیت کوین، جهشی ۶۰۰ درصدی داشته و از ۱,۰۶۶ بیت کوین به ۷,۴۲۶ بیت کوین در ۲۰ می (۳۱ اردیبهشت) رسیده‌ است.

این تغییرات مشابه تغییراتی هستند که یک هفته پیش از هاوینگ در ۱۱ می نیز مشاهده شد، هنگامی که جریان خروجی و فروش کوین توسط استخراج‌کنندگان از حدود ۲,۱۰۰ بیت کوین به حدود ۵,۰۰۰ بیت کوین در ۱۰ می رسید.

داده‌های کریپتوکوانت همچنین حاکی از ارتباط بین افزایش فروش کوین از سوی استخراج‌کنندگان و روند نزولی قیمت بیت کوین هستند.

فروش هفته پیش از هاوینگ با افت بیش از ۱,۲۰۰ دلار قیمت بیت کوین در آن زمان مرتبط بود. این هفته نیز قیمت عملکردی منفی داشت و از ۹,۹۵۰ دلار در ۱۸ می (۲۹ اردیبهشت) به ۹,۲۷۴ دلار در زمان نگارش این مقاله رسیده است.

فروش مستمر می‌تواند تاثیری منفی بر رشد قیمت بیت کوین داشته باشد، روند صعودی را آهسته کند و بازار را در برابر پنج‌رقمی شدن قیمت مقاوم‌تر کند.

برداشت بیت کوین از صرافی‌ها به بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸ رسیدنمودار یک‌ساله فروش واحدهای بیت کوین توسط استخرهای استخراج. منبع: CryptoQuant

در عین حال، علاوه بر موج فروش گسترده، صرافی‌ها نیز دستخوش تغییر شده‌اند. طبق آمار کریپتوکوانت، موجودی کل صرافی‌ها نه‌ تنها در ۱۲ مارس (۲۲ اسفند) و به‌هنگام سقوط قیمت بیت کوین به‌شکلی خیره‌کننده کاهش یافت، بلکه پس از آن و هنگامی که قیمت در حال اوج ‌گرفتن بود نیز به روند کاهشی خود ادامه داد.

روز چهارشنبه هفته گذشته، منابع بیت کوین در ۱۷ صرافی مهم در مجموع ۱.۱۸ میلیون دلار برآورد شد، که کمترین میزان ثبت‌شده از نوامبر سال ۲۰۱۸ (آبان ۹۷) است. در آن زمان، بیت کوین به کف قیمت رسیده بود و ۳,۱۰۰ دلار معامله می‌شد.

برداشت بیت کوین از صرافی‌ها به بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸ رسیدنمودار دوساله ذخایر صرافی‌های بیت کوین. منبع: CryptoQuant

کاهش علاقه به معاملات بیت کوین سیگنالی واضح در خصوص احساسات بازار ارائه می‌کند. این در حالی است که رابطه این تغییرات با عملکرد قیمت می‌تواند شرایط حال حاضر را در تضاد با رفتار قبلی بازار قرار دهد.

The post برداشت بیت کوین از صرافی‌ها به بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸ رسید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.