رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

غول فناوری چین به دنبال سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد دلاری در فناوری‌های جدید از جمله بلاک چین

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تنسنت (Tencent)، غول اینترنت چینی، با عبور از تأثیرات همه‌گیری ویروس کرونا، به دنبال سرمایه‌گذاری سنگین در فناوری‌های جدید از جمله بلاک چین است.

به گزارش کوین‌ دسک، خبرگزاری رویترز گزارش داد تنسنت، سازنده سرویس پیام‌رسان محبوب وی‌چت، قصد دارد ۵۰۰ میلیارد یوان (معادل حدود ۷۰ میلیارد دلار) طی پنج سال آینده در یک «زیر ساخت جدید» که مبتنی بر فناوری‌های نوظهور است، سرمایه‌گذاری کند.

داوسون تونگ (Dowson Tong)، معاون اجرایی ارشد تنسنت، در مصاحبه‌ای با یک رسانه دولتی تأیید کرد این شرکت همچنین قصد دارد در بخش‌هایی از جمله رایانش ابری (cloud computing)، هوش مصنوعی و امنیت سایبری سرمایه‌گذاری کند.

هنوز مشخص نیست که چقدر از این سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد دلاری به بلاک چین اختصاص می‌یابد. همچنین هنوز جزئیات کاملی از این که به‌طور خاص این میزان پول در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌شود، وجود ندارد.

طبق گزارش رویترز، نتسنت تأیید کرده که بخش خدمات ابری این شرکت از رکود اقتصادی ناشی از ویروس کرونا آسیب دیده است. تونگ گفت که با توجه به روند عادی شدن شرایط در چین، «پیشبرد استراتژی زیرساخت جدید، به موفقیت بیشتر در مبارزه با ویروس [کرونا] کمک می‌کند.»

این خبر در حالی اعلام شد که یک ماه پیش شبکه خدمات بلاک چین چین (BSN) برای کاربرد تجاری معرفی شد. بلاک چین یکی از بخش‌های حیاتی در راهبرد فناوری این کشور به شمار می‌رود و دولت امیدوار است BSN یک زیرساخت مستحکم را برای خدماتی که از بلاک چین در تمام کشور بهره می‌برند، شکل بدهد.

هایپو یانگ (Haipo Yang)، بنیان‌گذار و مدیرعامل صرافی چینی CoinEX معتقد است که حمایت مداوم چین از فناوری دفتر کل توزیع‌شده، برای شرکت‌ها سودآور است. او در مصاحبه اخیر خود با کوین دسک توضیح داد که این رویکردِ صریح کمک کرده است تا یک «محیط خوب برای فناوری بلاک چین» ایجاد شود. این امر اعتبار چین را به عنوان یک قطب نوآوری بهبود می‌بخشد و در نهایت منجر به پیدایش یک صحنه سرمایه‌گذاری پر جنب‌و‌جوش می‌شود.

تنسنت به تدریج تأثیرگذاری خود را در بلاک چین افزایش داده است. در اواخر سال ۲۰۱۹، این شرکت یک سیستم صورت حساب مبتنی بر دفتر کل توزیع‌شده را راه‌اندازی کرد و از قانون‌گذاران هنگ ‌کنگ برای شروع کار بر روی یک بانک مجازی مبتنی بر بلاک چین چراغ سبز دریافت کرد. این شرکت همچنین همراه با چند رقیب مطرح خود، یکی از اعضای کمیته ملی جدیدی در چین است که کمک می‌کند تا استانداردهای صنعتی برای فناوری بلاک چین اعمال شود.

از آنجا که بلاک چین به یک فناوری دولتی در چین تبدیل شده است و با توجه به اجرای زیرساختی به نام BSN که می‌تواند میزبان تمام خدمات جدید باشد، تعجبی ندارد که تنسنت قصد داشته باشد میلیاردها دلار برای سرمایه‌گذاری در این فناوری نوظهور کنار بگذارد.

The post غول فناوری چین به دنبال سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد دلاری در فناوری‌های جدید از جمله بلاک چین appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.