رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بیت مین برکنار شدن هم‌بنیان‌گذار خود را تأیید کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت مین اخیرا دو بیانیه صادر کرده و در آن‌ها علاوه بر تأکید برکناری میکری ژان (Micree Zhan)، او و کارمندان طرفدارش را در صورت سرپیچی از این مورد تهدید به اقدام قانونی کرد.

به گزارش کوین تلگراف، بیت مین تولید‌کننده دستگاه‌های استخراج ارزهای دیجیتال طی دو بیانیه هم‌زمان در خصوص میکری ژان، بنیان‌گذار سابقش، اخراج وی در ماه اکتبر (مهر ۱۳۹۸) را مورد تایید قرار داده است.

هردوی این بیانیه‌ها در تاریخ ۲۷ می (۷ خرداد ۹۹) و در صفحه رسمی منتسب به بیت مین منتشر شدند و هردو به این مورد اشاره داشتند که میکری ژان، رئیس و نماینده سابق شرکت، در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۶ آبان ۹۸) و با تصمیم سهامداران از سمت خود اخراج شده است. همچنین در بیانیه‌ای در ۵ نوامبر(۱۴ آبان) ، این شرکت تصمیم مدیرعامل خود برای حذف ژان از سمت خود را تصویب کرد.

این شرکت در ادامه در بیانیه خود اخطار می‌دهد که ژان حق ندارد به‌عنوان نماینده قانونی شرکت عمل یا این‌که اعلامیه‌ و دستورالعمل‌هایی را برای کارمندان شرکت صادر کند. همچنین با توجه به اینكه وی پیش از این در مخالفت با تصمیم سهامداران عمل كرده بود، این شركت اعلام کرده است كه اجازه اقدام قانونی علیه ژان را برای خود محفوظ می‌داند.

در پایان، این بیانیه از کلیه مدیران و کارمندان خود خواسته که هرگونه درخواستی از طرف ژان را نادیده بگیرند و همچنین تذکر داده که در صورت عدم رعایت این موارد از طریق اقدامات قانونی عمل خواهد کرد.

این اظهارات بسیار شبیه به سخنان اولیه جیهان وو (Jihan Wu) در روز برکناری ژان است، او در آن زمان کارمندان را در صورت پیروی از دستورات ژان تهدید به پایان همکاری کرده بود.

یکی از دلایل احتمالی ادامه تقابل بین ژان و سایر سهامداران بیت مین پس از هفت ماه، تسلط بالای وی روی شرکت در گذشته است. بنا بر گزارش‌ها ژان دو برابر بیشتر از وو سهام داشته، اما به نظر می‌رسد که از زمان روی دادن این اتفاقات سهم وی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. ژان همچنین برای بازپس‌گیری جایگاه خود دو دادخواست علیه بیت مین به راه انداخته است.

این درگیری زمانی به اوج خود رسید که طبق گزارش‌ها حتی نزاعی خیابانی بین ژان و نماینده قانونی شرکت بیت مین رخ داد. البته این درگیری چندان بزرگ نبود.

به نظر می‌رسد این بیانیه‌های جدید نشان‌دهنده این است که بیت مین همچنان در بحبوحه بحران، در حال تلاشی سخت برای کنترل جریان و سهم بازار است. با توجه به اظهارات قبلی ژان در مخالفت با تعدیل نیروی پنجاه درصدی کارمندان شرکت، دور از انتظار نیست که او همچنان حمایت کارمندان شرکت را نسبت به خود داشته باشد.

در همین حال، به دنبال گزارش‌های متعدد رسانه‌های اجتماعی، مشخص شد دسته‌ای از آخرین ماینرهای S17 ASIC بیت مین دارای مشکلاتی بوده‌اند.

در میانه این هرج‌ومرج، به نظر می‌رسد که ثروت اقتصادی بیت مین رو به افول است. همان‌طور که کریستی-لی مینهان (Kristy-Leigh Minehan)، مدیر ارشد فنی سابق شرکت جنسیس ماینینگ (Genesis Mining) نیز اشاره کرد شرکت میکروبی‌‌تی (MicroBT) به شکلی پیوسته و به‌مرور‌ در حال تصاحب سهم بیشتری از بازار در برابر بیت مین است.

The post بیت مین برکنار شدن هم‌بنیان‌گذار خود را تأیید کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.