رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یکی از تحلیل‌گران هشدار داد: خطر سقوط قیمت بیت کوین به ۷,۰۰۰ دلار وجود دارد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین در حالی‌که در حال تلاش برای بازپس‌گیری ارزش از دست رفته‌اش پس از شکست در عبور از مقاومت ۹,۷۰۰ دلاری است، در حال حاضر در میانه محدوده‌ ۹,۰۰۰ دلار تثبیت می‌شود.

به گزارش نیوز بی ‌تی ‌سی، تغییرات قیمتی این روزهای بیت کوین و نشکستن مقاومت قیمتی ۹,۷۰۰ دلاری اخیرش نشان می‌دهد که ضعف خریداران این ارز دیجیتال مطرح، باعث شده تا قیمت آن در سال ۲۰۲۰ نتواند در محدوده بیش از ۱۰,۰۰۰ دلاری باقی بماند.

این ضعف در حالی بروز پیدا کرده است که این ارز دیجیتال از نظر زیرساختی و معیارهای شبکه، نشانه‌هایی از قدرت را در خود دارد. یکی از این نشانه‌ها، این واقعیت است که بیش از ۶۰ درصد از بیت کوین‌های عرضه شده در طول یک سال اخیر، هنوز جابه‌جا نشده‌اند. این موضوع رویکرد طولانی مدت سرمایه‌گذاران را نسبت به بیت کوین نشان می‌دهد.

به گفته یکی از معامله‌گران برجسته، این موضوع ممکن است به تنهایی نتواند از سقوط قیمتی بیت کوین به محدوده ۷,۰۰۰ دلاری جلوگیری کند.

در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با یک درصد کاهش قیمت، اکنون با قیمت ۹,۴۰۰ دلاری معامله می‌شود. در تمام طول روز گذشته نیز معاملات تقریبا با همین قیمت انجام شدند.

بعدازظهر دیروز، بیت کوین شاهد هجوم گسترده‌ای از خریداران بود. فشار خرید ایجاد شده سبب شد قیمت این ارز دیجیتال به ۹,۷۰۰ دلار رسید. این جهش قیمتی البته زودگذر بود و بیت کوین خیلی سریع با فشار فروش قابل توجهی روبه‌رو شد.

اگر ارزش بیت کوین از محدوده فعلی روندی کاهشی را در پیش بگیرد، احتمالا خریداران این ارز دیجیتال در مرز قیمتی ۸,۸۰۰ دلاری حمایتی را شکل خواهند داد.

قدرت بنیادی می‌تواند روند قیمتی بیت کوین را در کوتاه مدت، تقویت کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط گلس ‌نود (Glassnode) این روند را می‌توان به خوبی مشاهده کرد. در این روند می‌توان دید که ۶۰ درصد از بیت کوین‌های عرضه شده در طول یک سال، جابه‌جا نشده‌اند.

گلس‌نود در این خصوص توضیح می‌دهد:

۶۰ درصد از بیت کوین‌های عرضه شده در طول یک سال جابه‌جا نشده و این موضوع نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به نگهداری هرچه بیشتر بیت کوین‌ است. آخرین باری که این سطح از اشتیاق سرمایه‌گذاران به نگه‌داری بیت کوین را شاهد بودیم به بازار صعودی آن در سال ۲۰۱۷ بوده است.

یکی از تحلیل‌گران هشدار داد: خطر سقوط قیمت بیت کوین به ۷,۰۰۰ دلار وجود داردعکس برگرفته از Glassnode

اما با این‌حال، این قدرت بنیادی ممکن است قادر نباشد از سقوط آزاد قیمت بیت کوین به محدوده ۷,۰۰۰ دلاری جلوگیری کند.

یکی از تحلیل‌گران در توئیت اخیر خود با آشکار دانستن احتمال این سقوط قیمت، توضیح داد که عدم پذیرش قیمت بیت کوین توسط بازار، باعث شد تا این ارز دیجیتال نتواند بالاتر از مرز بالایی ساختار تکنیکالی که در آن گرفتار شده است، قرار بگیرد.

وی همچنین نتیجه‌گیری می‌کند که این عدم پذیرش به نوعی روند نزولی قیمت بیت کوین در بازه کوتاه‌مدت را تایید می‌کند. قیمت بیت کوین احتمالا به محدود ۷,۸۰۰ دلاری می‌رسد که در نمودار زیر قابل مشاهده است.

این تحلیل‌گر سپس در اظهارنظر جدیدش گفت:

من هنوز بر دیدگاه خود در خصوص قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت تاکید دارم. ببینید که چگونه قیمت مدنظر من (۹,۶۲۵ دلار) با مقاومت مواجه شده است. اگرچه هنوز کاملا واضح نیست، اما این تغییر قیمت باعث افزایش شدت نوسانات کوتاه‌مدت در قیمت بیت کوین خواهد شد.

یکی از تحلیل‌گران هشدار داد: خطر سقوط قیمت بیت کوین به ۷,۰۰۰ دلار وجود داردعکس برگرفته از Calmly

The post یکی از تحلیل‌گران هشدار داد: خطر سقوط قیمت بیت کوین به ۷,۰۰۰ دلار وجود دارد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.