رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یک کارشناس: فروش ناگهانی بیت کوین از سوی یک ماینر ناشناس، عامل سقوط اخیر قیمت بیت کوین بوده است!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مدیرعامل شرکت کریپتوکوانت (CryptoQuant) عقیده دارد که ریزش اخیر قیمت بیت کوین نتیجه توقف فعالیت و فروش ناگهانی اندوخته یک ماینر ناشناس بوده است.

به گزارش کوین تلگراف و بر پایه گفته‌های کی یانگ ژو (Ki Young Ju)، مدیرعامل شرکت تحلیل داده بلاک چین کریپتوکوانت، فروش ناگهانی از سوی یک استخر استخراج ناشناس دلیل ریزش اخیر بازار بوده است.

به گفته او، احتمال دارد این ماینر که طی چهار روز گذشته ۵۱ بلاک تولید داشته است، در حال فروش بیت کوین‌های خود باشد. پاداش این ۵۱ بلاک برابر با ۶۳۷٫۵ بیت کوین و معادل ۹ درصد از کل پاداش اعطاشده شده در آن بازه زمانی بوده است.

یک کارشناس: فروش ناگهانی بیت کوین از سوی یک ماینر ناشناس، عامل سقوط اخیر قیمت بیت کوین بوده است!تعداد بلاک‌های تولید شده توسط ماینر ناشناس در چهار روز اخیر

این استخر که بزرگ‌ترین استخر ناشناس استخراج بیت کوین است و از نظر میزان هش ریت در رده پنجم بزرگ‌ترین استخرها قرار دارد، از تاریخ ۲۰ ماه می (۳۱ اردیبهشت) تا دیروز، تعداد ۱۲,۵۷۱ بیت کوین را از کیف پول خود منتقل کرده است.

کی یانگ ژو در ادامه توضیحات خود به کوین تلگراف گفت:

آنها (استخرهای استخراج) تنها در صورتی بیت کوین‌های خود را منتقل می‌کنند که قصد فروش داشته باشند. هر ماینری سیستم مدیریت کیف پول متفاوتی دارد. استخرهای عظیم استخراج بیت کوین‌های خود را به‌صورت دوره‌ای به صرافی‌ها منتقل می‌کنند و این استخر استخراج ناشناس عظیم تنها وقتی اقدام به انتقال بیت کوین‌های خود می‌کند که قیمت بیت کوین به سقف جدید رسیده باشد.

جریان خروجی بزرگ‌ترین استخر استخراج ناشناس بیت کوینجریان خروجی بزرگ‌ترین استخر استخراج ناشناس بیت کوین منبع: کریپتوکوانت

امروز همان استخر استخراج چند هزار بیت کوین منتقل کرده است اما شاید قصد این ماینر فروش تمام بیت کوین‌ها و توقف فعالیت نبوده است و تنها خواسته است تا از فرصت به‌دست‌آمده برای تبدیل اندوخته خود به پول نقد در یک قیمت مناسب استفاده کند. دلیل ریزش اخیر هم مثل تمام تحرکات قیمتی بیت کوین به‌درستی مشخص نیست و احتمال این هم وجود دارد که این ماینر نقشی در این ماجرا نداشته باشد. اما به‌هرحال این خبر در صدر تمام گزارش‌های قرار دارد که نشان می‌دهد میزان فروش بیت کوین ماینرها بیش از مقدار تولیدشده توسط آنها است. 

بعد از هاوینگ ماه گذشته، پاداش بلاک بیت کوین نصف شده است، اما میزان تولید واقعی (بیت کوین) در نتیجه ریزش هش ریت و افزایش بازه زمانی تولید بلاک، کاهش بیشتری داشته است.

نرخ صدور بیت کویننرخ صدور بیت کوین منبع: گلاس‌نود (Glassnode)

بسیاری از ماینرهای کم بازده‌تر (این صنعت) در حال حاضر بر سر دو راهی قرار گرفته‌اند. آیا آنها باید کاملاً دست از کار بکشند و این وضعیت را تا زمانی که قیمت تا جایی افزایش پیدا کند که بتواند تولید ازدست‌رفته را جبران کند تحمل کنند یا تا وقتی‌که به تجهیزات استخراج جدیدتر و کارآمدتری دسترسی پیدا کنند؟ به ‌هر حال کارشناسانی که در نظرسنجی کوین تلگراف شرکت کردند معتقدند که خروج ماینرهای ضعیف و ناکارآمد از شبکه در طولانی‌مدت برای صعودی شدن بازار صعودی بیت کوین سودمند خواهد بود.

The post یک کارشناس: فروش ناگهانی بیت کوین از سوی یک ماینر ناشناس، عامل سقوط اخیر قیمت بیت کوین بوده است! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.