رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

ویتالیک بوترین خبر داد: توسعه مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم تقریباً به اتمام رسیده است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، گفت توسعه اولیه مقیاس‌پذیری (افزایش سرعت تراکنش‌ها و کاهش کارمزدها) با استفاده از یک لایه دوم تقریباً به اتمام رسیده است.

به گزارش کوین تلگراف، ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، گفت که استقرار اولیه مقیاس‌پذیری دولایه‌ای روی بلاک چین این ارز دیجیتال با موفقیت انجام شده است. این به‌روزرسانی با خارج کردن تراکنش‌ها از بلاک چین اصلی اتریوم،‌ باعث می‌شود تا سرعت تأیید تراکنش‌ها تا حد زیادی افزایش یابد و کارمزدها به نزدیک صفر برسد.

در تاریخ یکم ماه ژوئن (۱۲ خرداد) و طی یک توئیت، بوترین مدعی شد که بیشتر کار اولیه در مورد راه ‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم تقریباً کامل شده است.

بوترین برای تأیید ادعای خود به توئیتی اشاره کرد که در آن فیلیپ کاستنگوای (Philippe Castonguay)، یکی از توسعه‌دهندگان و پژوهشگران اتریوم تعدادی از پیشرفت‌های مرتبط و راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم را که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند، نام برده است.

کاستنگوای خاطرنشان کرد که شرکت توسعه بلاک چین استارک‌ویر (StarkWare) و لوپ‌رینگ (LoopRing) راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم خود را راه‌اندازی کرده‌اند.

طبق اظهارات شرکت استارک‌ویر (StarkWare)، راه حل لایه دوم آن‌ها سعی می‌کند تا همزمان هر دو محدودیت‌های مقیاس‌پذیری و همچنین حفظ حریم شخصی را روی بلاک چین‌های مورد نظر، پوشش دهند.

علاوه‌بر این، همان‌طور که کوین تلگراف در اواخر فوریه (اسفند ۹۸) گزارش داد، این شرکت امیدوار است که این فناوری همچنین می‌تواند آسیب‌پذیری صرافی‌های متمرکز را نیز برطرف سازد.

این محقق همچنین خاطرنشان کرد که شرکت بلاک چینی هندی متیک (Matic) هم لایه دوم مقیاس‌پذیری خود را راه‌اندازی کرده است که فقط روی اتریوم کار می‌کند.

بوترین گفت که راه حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم تقریباً آماده است و استفاده از آن‌ها اکثراً محدود به پرداخت و صرافی‌های غیرمتمرکز است. او اظهار داشت که راه حل‌های مقیاس‌پذیری لایه دوم باید برای نقل‌و‌انتقال توکن‌ها و همچنین صرافی‌های غیرمتمرکز استفاده شود، چراکه بخش قابل‌توجهی از معاملات را در شبکه اتریوم تشکیل می‌دهند.

بوترین همچنین خاطرنشان كرد كه شركت بلاک چینی اپتیمیسم (Optimism) نسخه نمایشی را ارائه کرده كه از پتانسیل كامل قراردادهای هوشمند اتریوم در شبکه خود پشتیبانی می‌كند.

بنیان‌گذار اتریوم نتیجه گرفت که چالش فعلی استفاده موفقیت‌آمیز کاربران از کیف‌پول‌هایی است که از چنین راه حل‌های مقیاس‌پذیری پشتیبانی می‌کنند و اظهار داشت: «این یک چالش انتخاب است و نه یک مشکل فنی.»

The post ویتالیک بوترین خبر داد: توسعه مقیاس‌پذیری لایه دوم اتریوم تقریباً به اتمام رسیده است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.