رفتن به مطلب

مدیرعامل بایننس: قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا حتی ۱ میلیون دلار خواهد رسید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مدیرعامل صرافی بایننس در تازه‌ترین مصاحبه خود به تشریح پیش‌بینی خود از قیمت بیت کوین پرداخته است. به‌عقیده او، احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا ۱ میلیون دلار هم وجود دارد.

به گزارش یوتودی، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس معتقد است که قیمت بیت کوین به ده‌ها برابر قیمت فعلی‌اش خواهد رسید. این در حالی است که تاریخ دقیقی از سوی ژائو مطرح نشده است. به‌گفته او تعیین زمان دقیق برای این پیش‌بینی دشوار است.

دیدگاه چانگ پنگ ژائو در ارتباط با قیمت بیت کوین همواره مثبت بوده است. از سوی دیگر، او علاقه چندانی به بیان دیدگاه‌های کوتاه‌مدت خود در ارتباط با قیمت بیت کوین ندارد، چرا که نوسانات این بازار زیاد است و این احتمال وجود دارد که برخی، برداشت‌هایی نادرست از صحبت‌هایش داشته باشند.

او در اظهارنظر تازه خود گفت که مسیر قیمت بیت کوین به سمت بالاست. او در ادامه تأکید کرد که صحبت‌هایش را نباید به‌عنوان راهنمایی مالی قلمداد کرد و تنها نظر شخصی او هستند. با این حال او گفت که به عملکرد بیت کوین در طولانی‌مدت اطمینان دارد.

با فرض اینکه قیمت بیت کوین در حال حاضر ۱۰,۰۰۰ دلار باشد، پیش‌بینی تازه ژائو نشان می‌دهد که باید خود را برای جهشی ۱۰۰ تا ۱,۰۰۰ برابری قیمت در سال‌های آینده و بلندمدت آماده کنیم. ژائو چند سال آینده را به‌عنوان تاریخ تحقق گفته‌هایش عنوان کرد. او در این رابطه گفت:

اگر بیت کوین امروز ۱۰۰۰۰ دلار باشد، طی چند سال آینده به ۱۰۰,۰۰۰ دلار، ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار و بیشتر می‌رسد. فکر می‌کنم که این احتمال وجود دارد، اما از اینکه چه زمانی اتفاق خواهد افتاد مطمئن نیستم.

او در ادامه به تشریح عواملی پرداخت که به‌عقیده او ممکن است در روند صعودی بیت کوین تأثیرگذار باشند و قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را بالا ببرند.

او از تسهیلات کمی فدرال رزرو آمریکا و کشورهای دیگر از جمله دلایلی یاد کرد که باعث تسریع روند افزایشی قیمت بیت کوین می‌شوند. به‌گفته وی تا پایان سال، درست به‌مانند برنج، غذا و سایر اقلام ضروری، بیت کوین نیز با افزایش قیمت روبه‌رو خواهد شد.

چند ماه تا پایان سال ۲۰۲۰ باقی مانده است و به نوعی می‌توان اهدافی کوتاه‌مدت برای معاملات در نظر داشت. از همین رو، فکر می‌کنم که این عوامل تاثیر خود را خواهند گذاشت و این تأثیرات را در حوزه ارزهای دیجیتال خواهیم دید.

The post مدیرعامل بایننس: قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا حتی ۱ میلیون دلار خواهد رسید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.