رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

سومین تراکنش اتر با کارمزد بالا هم انجام شد؛ آیا بازیگر جدیدی به بازار اضافه شده است؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

سومین معامله اتر در چند روز اخیر با هزینه تراکنش چندهزار اتر انجام شد. کارشناسان معتقدند که دوباره یک بازی ناعادلانه در حال انجام شدن است.

به گزارش کوین تلگراف، سومین معامله اتر که رنگ و بوی توطئه دارد، در کمتر از چند روز اتفاق افتاد. این بار، تراکنشی با کارمزد ۲,۳۱۰ اتر که در حال حاضر ۵۴۰,۰۰۰ دلار ارزش دارد، انجام شده است. این اتفاق ۲۴ ساعت بعد از تراکنش قبلی اتفاق می‌افتد که کارمزد آن بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر، معادل ۵.۲ میلیون دلار بود. تراکنش جدید این سؤال را در ذهن متبادر می‌کند که آیا تعداد افرادی که در این تراکنش‌ها دخالت دارند، بیش از یک نفر است؟

سومین تراکنش اتر با کارمزد بالا هم انجام شد؛ آیا بازیگر جدیدی به بازار اضافه شده است؟جزئیات تراکنش در بلاک چین اتریوم

برخلاف دو تراکنش قبلی، در این مورد میزان تراکنش از کارمزد آن بیشتر و معادل با ۳,۲۲۱ اتر است. این تراکنش از همان آدرس قبلی انجام نشده است؛ اما پای یک آدرس کاملا جدید را به این معادله پیچیده باز کرده است، آدرسی که عبارت «MiningPoolHub: Old Address 7» در کنار آن قرار دارد.

یک سری معامله با مبالغ کوچک از این آدرس به مقصد همان آدرس قبلی انجام شده است. با این حال، هر کدام از این تراکنش‌ها فقط شامل چند اتر با کارمزدهایی در محدوده ۰.۰۰۰۵ تا ۰.۲۹ اتر انجام شده است. به‌طور معمول، ۰.۲۹ اتر کارمزد گرانی است؛ اما نه در مقایسه با تراکنش‌هایی که کارمزد آن‌ها بیش از نیم میلیون دلار است!

هم‌بنیان‌گذار شرکت «Primitive Ventures Dovey Wan» ادعا می‌کند که بسیار بعید است این تراکنش‌ها به‌خاطر یک اشتباه انجام شده باشند و به نظر می‌رسد حاوی یک پیام هستند. وی در ادامه گفت:

به دنبال دو تراکنش قبلی با کارمزد بیش از ۱۰,۰۰۰ اتر، یک تراکنش دیگر در شبکه اتریوم با کارمزد بیش از ۲,۰۰۰ اتر انجام شد. از نظر من این یک اشتباه نیست و بیشتر شبیه یک پیام است. محتمل‌ترین اتفاق این است که یک هکر در تلاش است تا از یک ارائه‌دهنده خدمات صرافی، کیف پول یا اتریوم اخاذی کند.

آدرس دریافت‌کننده بیش از ۲,۰۰۰ تراکنش مربوط به سه سال قبل دارد که تقریبا تمام آن‌ها، تراکنش ورودی اتر با مبالغ جزئی هستند. چند تراکنش خروجی هم وجود دارد که بیش از دو سال قبل اتفاق افتاده‌اند و آخرینِ آن‌ها به فروش توکن ایاس مربوط است.

همچنین این آدرس در ۱۲ ماه گذشته ۴ تراکنش ورودی دیگر داشته است که کارمزد هر کدام از آنها هزاران دلار بوده است.

The post سومین تراکنش اتر با کارمزد بالا هم انجام شد؛ آیا بازیگر جدیدی به بازار اضافه شده است؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.