رفتن به مطلب

۳۹ درصد شرکت‌های جهان از بلاک چین در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یک نظرسنجی از سوی شرکت دیلویت (Deloitte) نشان می‌دهد بلاک چین در میان شرکت‌هایی که از آن درک درستی دارند، به‌طور رو به رشدی در حال تبدیل شدن به یک اولویت است.

به گزارش کوین تلگراف، آخرین نظرسنجی دیلویت، غول حسابداری جهان، نشان می‌دهد ۴۰٪ پاسخ‌دهندگان از شرکت‌های فناوری مطرح در سراسر جهان، در حال حاضر پذیرش بلاک چین را آغاز کرده‌اند و از هر ۱۰ نفر ۹ نفر معتقدند که بلاک چین در سه سال آینده اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

طبق نتایج نظرسنجی بلاک چین دیلویت در سال ۲۰۲۰، ۳۹٪ از ۱,۴۸۸ مقام اجرایی ارشد در ۱۴ کشور اعلام کردند از بلاک چین در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند که نسبت به سال گذشته ۱۶٪ افزایش را نشان می‌دهد. این رقم در مورد شرکت‌هایی با درآمد بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به ۴۱٪ رسیده است.

این شرکت حسابداری از نمایندگان شرکت‌هایی از برزیل، کانادا، چین، آلمان، هنگ‌کنگ، ایرلند، مکزیک، سنگاپور، آفریقای جنوبی، سوئیس، امارات متحده عربی، انگلستان و ایالات متحده که درک گسترده‌ای از بلاک چین، دارایی‌های دیجیتال و فناوری دفتر کل توزیع‌شده دارند، این نظرسنجی را انجام داده است.

این نظرسنجی نشان داد شرکت‌های زیادی دارند فناوری بلاک چین و پتانسیل دارایی‌های دیجیتال در آینده را در اولویت خود قرار می‌دهند.

در این گزارش نوشته شده است:

حدود ۸۹٪ اعتقاد دارند که دارایی‌های دیجیتال طی سه سال آینده در صنعت آنها بسیار یا تاحدی مهم خواهند بود. اکثریت قاطع (۵۳٪) از آنها اعلام کردند که دارایی‌های دیجیتال بسیار مهم خواهند بود.

طبق گزارش دیلویت، این ارقام بالا می‌تواند به فعالیت‌های استخدامی شرکت‌ها مرتبط باشد. ۸۲٪ از پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی اعلام کردند طی ۱۲ ماه آینده کارمندانی با تخصص بلاک چین را استخدام خواهند کرد. حدود ۸۳٪ هم گفتند اگر پذیرش بلاک چین را آغاز نمی‌کردند، یک مزیت رقابتی را از دست می‌دادند.

۳۹ درصد شرکت‌های جهان از بلاک چین در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنندمنبع: Deloitte

با این حال، تمام پاسخ‌ها به نوآوری بلاک چین مثبت نبود. ۵۴٪ از پاسخ‌دهندگان در این نظرسنجی عقیده داشتند که درباره این فناوری خیلی بزرگنمایی شده است. این رقم در سال ۲۰۱۹ حدود ۴۳٪ و در سال ۲۰۱۸ حدود ۳۹٪ بود.

طبق گزارش دیلویت، پذیرش بلاک چین در برخی از کشورها بیشتر بوده است. به‌عنوان مثال، در حالی که ۳۱٪ از پاسخ‌دهندگان آمریکایی گفتند که از بلاک چین استفاده می‌کنند، این میزان در چین تقریباً دو برابر یعنی ۵۹٪ است.

دارایی‌های دیجیتال در آسیا به‌طرز رو به رشدی محبوب هستند. ۹۴٪ چینی‌ها اعلام کردند «به‌شدت» یا «تاحدی» معتقدند دارایی‌های دیجیتال در ۵ الی ۱۰ سال آینده می‌تواند به‌عنوان جایگزین پول‌های رایج عمل کنند.

اگرچه این نظرسنجی در مراحل اولیه همه‌گیری ویروس کرونا انجام شده است، یک نظرسنجی مشابه در ماه آوریل (فروردین) نشان داد علاقه به بلاک چین در چین کم شده است، اما ۷۰ درصد پاسخ‌دهندگان همچنان به پتانسیل آن خوش‌بین بودند.

The post ۳۹ درصد شرکت‌های جهان از بلاک چین در کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.