رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آشنایی قلعه ایف مارسی فرانسه

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa22

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 


france-tour.jpg


مارسی شهری قدیمی در فرانسه می‎باشد که قدمت آن به دو هزار و ششصد سال قبل از میلاد مسیح باز می‎گردد. این شهر باستانی و قدیمی از نظر جغرافیایی 170 کیلومتر از پاریس فاصله دارد. همه ساله افراد زیادی با تور فرانسه برای دیدن این شهر با پرواز خارجی و ساکنان خود فرانسه با پرواز داخلی به این شهر سفر می‎کنند.


این منطقه از فرانسه همواره محل رفت و آمد گردشگرانی که با تور فرانسه برای گذراندن لحظاتی خاص به این منطقه می‎آمدند بوده است وبعد از ساخت و بهر برداری از کانال سوئز این منطقه از نظر تجاری نیز مورد توجه قرار گرفت و از بنادر آن برای جابجایی کالاهای تجاری استفاده می‎شد و این روند همچنان نیز ادامه دارد.بهتر است با 
زبان مردم فرانسه در تور فرانسه بیشتر آشنا شوید.


بدلیل بندری بودن این شهر بیشترین غذاهایی که در آن پخت می‎شوند غذاهای دریایی می‎باشند که سوپ ماهی یکی از آن خوراک‎هایی است که طرفداران بسیاری دارد و بسیار خوشمزه می‎باشد. غذاهایی که در این منطقه طبخ می‎شود بقدری خوشمزه است که به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده است و همه ساله گردشگران با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به منطقه از فرانسه می‎آیند تا علاوه‎بر بازدید از مناطق گردشگری موجود در این شهر از خوردن و چشیدن غذاهای آن نیز لذت ببرند.


یکی از میان وعده‎های خوشمزه و لذیذی که مردم در شهر مارسی از آن استفاده می‎کنند راتاتویی می‎باشد که با ظاهری رنگارنگ و خوشمزه به یک میان وعده پرطرفدار در این شهر تبدیل شده است.

جاذبه‎های گردشگری این شهر به گونه‎ای است که علاوه‎بر گردشگران که با تور فرانسه به این شهر سفر می‎کنند افراد زیادی نیز از دیگر شهرهای فرانسه با پرواز داخلی به این شهر می‎آیند تا از جاذبه‎های موجود در این منطقه دیدن کنند.


در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎ها خواهیم پرداخت که گردشگران برایدیدن آنها با تور فرانسه و انجام پرواز خارجی به این منطقه سفر می‎کنند.


قلعه ایف


این قلعه که با فاصله کمی از بندر قدیمی قرار گرفته است در جزیره‎ای بانام ایف قرار دارد که خود جزیره نیز در مجمع الجزایر فریول قرار گرفته است. این قلعه و جزیره‎ای که آن را در بر دارد همه ساله پذیرای گردشگرانی است که با پرواز خارجی و پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند.


ازدلایلی که این جزیره مورد توجه گردشگران خارجی که با پرواز خارجی و گردشگران داخلی که با پرواز داخلی به این منطقه سفر می‎کنند می‎توان به سواحل بکر و دست نخورده، آب‎های فیروزه‎ای و زلال، وجود گونه‎های گیاهی و جانوری کمیاب و صخره‎های آهکی که در اطراف این منطقه وجود دارد، اشاره کرد. وجود این موارد و منحصر بفرد بودن آنها سبب شده تا مسافران بسیاری که بخشی از با پرواز داخلی از شهرهای دیگر فرانسه به این منطقه سفر کنند و زیبایی‎های موجود در این منطقه را از نزدیک مورد مشاهده قرار دهند. 


قلعه ایف در قرن 16 میلادی و با دستور پادشاه فرانسوای اول در این منطقه ساخته شد که بعد از گذشت مدتی این بنا به یک زندان تبدیل شد و مورد استفاده قرار گرفت. طبیعت و مناظر موجود در این منطقه بقدری شگفت و زیبا هستند که حتی برخی از نویسندگان در آثار خود به تشریح آن پرداخته‎اند و آن را مورد توصیف قرار داده‎اند. یکی از هنرمندانی که درباره مناظر و طبیعت این منطقه در آثار خود سخن به میان آورده و به توصیف آن پرداخته است الکساندر دوما می‎باشد که نام آن اثر نیز رومان کنت مونت  کریستو است.بعد از خواندن مطلب  آشنایی با قلعه ایف در مارسی فرانسه کاملا با این بحث آشنا می شوید.

این منطقه با داشتن طبیعتی بکر و دست نخورده و با داشتن مناظری زیبا می‎تواند مقصدی مناسب برای گردشگران با سلایق متفاوت باشد. با سفر به شهر مارسی و دیدن کردن از جاذبه‎های گردشگری طبیعی و تاریخی موجود در این شهر می‎توانید سفری منحصربفرد را برای خود رقم بزنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.