رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی انواع تفریحات آبی تور لی بدون نی مهارت شنا

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa22

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

bali-tour-01.jpg

تور بالی مقصدی ایدئال برای کسانی است که می‌خواهند سفر دریایی بی‌نظیری را تجربه کنند اما شنا بلد نیستند. در این مقاله با سام سیر همراه باشید تا شما را با تفریحات متنوع در سفر تور بالی آشنا کنیم.

اسکوتر زیردریایی برانید


افرادی که علاقه‌مند به تفریحات دریایی هستند، با تور بالی می‌توانند تجربه‌ای بی‌نظیر کسب کنند. مهارت خاصی برای این کار لازم نیست. تنها باید از طریق حبابی که روی سرتان قرار دارد، نفس بکشید. این حباب مانع زاویه‌ی دید شما نخواهد شد. می‌توانید با سرعتی بالغ‌بر 2کیلومتر در ساعت و تا عمق 20 متری حرکت کنید. به حرکت درآوردن این موتور کار بسیار ساده‌ای است. با فشار دادن دستگیره‌ها می‌توانید سرعت حرکت را بیشتر کنید.


زیر آب قدم بزنید

با تور بالی می‌توانید در زیر آب‌های زیبای این جزیره قدم بزنید. افرادی که دنبال هیجان کمتری می‌باشند، قدم زدن در زیرآب را به موتورسواری ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید دنیای زیرآب را از نزدیک لمس کنید.



برای رفتن به زیرآب‌های بالی تورها پیاده‌روی برگزار می‌شود. این تورها در Sanurبرگزار می‌شود. گردشگران با استفاده از کلاه حبابی که بر سرشان گذاشته می‌شود، در طول این مسیر نفس می‌کشند. با این کار زندگی آبزیان و صخره‌های زیبای زیرآب را می‌توانید از نزدیک ببینید. بهتر است آب و هوایی بالی در تور بالی چک کنید.


قایق‌های کف شیشه‌ای را امتحان کنید

اگر نمی‌خواهید در آب‌رفته و خیس شوید با استفاده از این قایق‌ها به دیدن صخره‌های مرجانی بروید. شیشه‌ی به‌کاررفته در این قایق‌ها مانند یک ماسک عمل کرده که می‌توانید از طریق آن به‌وضوح زیرآب‌ها را ببینید. در تور بالی هر تفریح با هر سلیقه‌ای یافت می‌شود!


مانند یک ابرقهرمان پرواز کنید



یکی از مهیج‌ترین تفریحاتی که می‌توانید در تور بالی از آن لذت ببرید، فلای بوردینگ است. این تفریح غال با در سواحل Nusa Dua می‌باشد. تفریح فلای بوردینگ دقیقه به چه صورت می‌باشد؟ برای انجام این تفریح مهیج به شما کفش‌هایی داده می‌شود که این کفش‌ها به تخته‌ی موج‌سواری متصل شده‌اند. بهتر است مطلب آشنایی با هتل های تور بالی نیز مطالعه کنید.


با روشن شدن موتور مانند یک ابرقهرمان به سمت بالا هدایت می‌شوید. درواقع آب با فشار خیلی زیاد از نازل‌ها خارج‌شده و شما را در هوا نگاه می‌دارد. شما با استفاده از فلای بوردینگ می‌توانید تا ارتفاع پانزده متری بالا رفته و اوج هیجان را تجربه کنید. در سفر خود با تور بالی هرگز این تفریح مهیج را از دست ندهید.

تیوب سواری آبی در نواحی Payangan

رودخانه‌ها و دره‌های بسیاری در جزیره‌ی زیبای بالی وجود دارد که ارزش خریدن تور بالی را دارد.Payangan، منطقه‌ای شمالی در بالی است که جزء مکان‌های بکر و دست‌نخورده به‌حساب می‌آید. با پایین آمدن از جریان رودخانه مهیج‌ترین لحظه‌ی عمرتان را تجربه خواهید کرد به‌طوری‌که ضربان قلبتان به حداکثر خود می‌رسد. در این میان   نیز می‌توانید از طبیعت، گل‌های زیبا و چشم‌انداز دیدنی لذت ببرید. بعد از خواندن مطلب  
معرفی انواع تفریحات آبی در تور بالی بدون نیاز به مهارت شنا با این مبحث به طور کامل آشنا خواهید شد.


تیوب سواری در آب یا قایق‌سواری در امواج، کدام‌یک را ترجیح می‌دهید؟


قایق‌سواری در جزیره‌ی زیبای بالی به این صورت است که به‌صورت دسته‌جمعی انجام می‌شود. اگر می‌خواهید تفریح را به‌صورت انفرادی تجربه کنید ما استفاده از تیوپ سواری را توصیه می‌کنیم. در سفر خود با تور بالی به این جزیره‌ی زیبا می‌توانید هر دو را امتحان کرده و از آن لذت ببرید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.