رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

آشنایی بتهرین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا تحصیل (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


mobinaa22

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 

spain-tour(1).jpg

ممکن است شما نیز به عنوان یکی از مسافران تور اسپانیا، پس از سفر به این کشور قصد داشته باشید تحصیلات خود را در اسپانیا ادامه دهید، اما انتخاب دانشگاه و شهر در این کشور به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. دانشگاه‌های معروف اسپانیا نه تنها در میان مردم این کشور، بلکه در میان سایر مردم جهان نیز از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و همین امر باعث فروش بلیط داخلی و بلیط خارجی اسپانیا شده است.


مطمئنا همه دانشجویان باید تمامی شرایط و جوانب را قبل از تهیه بلیط خارجی و یا بلیط داخلی سنجیده و از ابتدا با اطلاعاتی کامل از میان بهترین شهرهای اسپانیا یکی را برای تحصیل انتخاب کنند. علاوه بر مادرید و بارسلونا که از بهترین شهرهای این کشور برای ادامه تحصیل و خرید تور اسپانیا محسوب می‌شوند، شهرهایی ارزان‌تر هم در اسپانیا وجود دارد که می‌تواند مشکل هزینه‌های زیاد زندگی دانشجویی را کاهش دهد. اگر یکی از خریداران تور اسپانیا هستید و یا قصد دارید در آینده برای ادامه تحصیل به این کشور سفر کنید با ما در این مقاله همراه باشید.
شهر والنسیا


والنسیا پس از شهرهای مادرید و بارسلونا، شهری شناخته شده در میان مردم جهان بوده و بسیاری از گردشگران با خرید بلیط خارجی اسپانیا از این شهر دیدن می‌کنند. والنسیا علاوه بر داشتن بهترین دانشگاه‌ها، به دلیل دارا بودن امکانات عمومی راحت و مدارس بین‌المللی، برای اکثر افراد اعم از خریداران بلیط داخلی و بلیط خارجی اسپانیا و همچنین دانشجویان در اولویت قرار دارد. علاوه بر امکانات عمومی و دانشگاه‌های عالی با خرید تور اسپانیا و سفر به این شهر می‌توانید شرایط زندگی مشابهی را نسبت به شهرهای مادرید و بارسلونا تجربه کنید با این تفاوت که هزینه‌های زندگی به دلیل وسایل حمل و نقل عمومی و امکانات عمومی فراوان در این شهر بسیار پایین بوده و دانشجویان راحت‌تر می‌توانند به تحصیل خود ادامه دهند. بهتر است مطلب آشنایی با کشور و تور اسپانیا را بخوانید.

خریداران تور اسپانیا، والنسیا را بیشتر بخاطر دانشگاه‌ها و مدارس تازه تاسیس اقتصاد و تجارتش می‌شناسند. همین امر باعث شده تا اکثر دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در این رشته ها را دارند، از همان ابتدا شهر والنسیا را انتخاب نمایند. از دیگر دلایل محبوبیت این شهر در میان دانشجویان می‌توان به برگزاری فستیوال‌ها و جشن‌های بسیاری که در ساحل آن برگزار می‌شود اشاره کرد. فستیوال لاس فالاس که هر ساله در ماه مارس برگزار می‌شود گردشگرانی زیادی را از سراسر اروپا با خرید بلیط خارجی اسپانیا، به این شهر بندری می‌کشاند. همچنین در نزدیکی پارک آلبوفرا سواحل زیبایی وجود دارد که دریاچه‌ها و مسیرهای پیاده‌روی آن نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. در طول سفر به اسپانیا از ساحل پاپ کورن اسپانیا نیز دیدن کنید.

شهر گرانادا


در میان دامنه کوه‌های سیرا نوادا، شهر گراندا قرار گرفته است. این شهر با بناهای تاریخی منحصربه‌فردی که دارد یکی از دلایل فروش بالای بلیط داخلی اسپانیا محسوب می‌شود. اطراف شهر را دیوارهای قرون وسطایی دربرگرفته است که معماری آن‌ها به دوران اشغال موریش برمی‌گردد. این شهر به دلیل داشتن آب و هوایی بی‌نظیر، توانسته خود را در لیست بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل قرار دهد.آشنایی با بتهرین شهرها و دانشگاه‌های اسپانیا برای تحصیل (بخش دوم)

ارنست همینگوی در مورد گراندا می‌گوید:‌ اگر در طول سفر خود به اسپانیا می‌توانید از یک شهر دیدن کنید آن شهر باید گرانادا باشد. در مورد دانشگاه‌های این شهر باید بگوییم که گرانادا دانشگاه‌هایی دارد که از رتبه بالایی در جهان برخوردار هستند. اگر دانشگاه‌های این شهر را برای ادامه تحصیل انتخاب کنید و در این شهر دانشجو شوید در ازای خرید یک بطری دلستر،‌ یک ظرف تاپاس رایگان دریافت خواهید کرد. همچنین براحتی می‌توانید با دانشجویانی که از سراسر اسپانیا پس از خرید بلیط داخلی، برای ادامه تحصیل به این شهر آمده‌اند ارتباط برقرار کرده و دوستان خوبی را در طول دوره تحصیل خود پیدا کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.