رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

معرفی ترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

برنامه‌های زیادی برای شناسایی کسانی که شما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند وجود دارند. در این مطلب با بهترین برنامه‌ های آنفالویاب اینستاگرام آشنا می‌شوید.
آنفالویاب اینستاگرام / آنفالویاب اینستاگرام براي آيفون

همانطور که می‌دانید اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌هایی است که افراد زیادی برای به اشتراک گذشتن عکس، ویدئو، استوری و یا متن از آن استفاده می‌کنند. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید افراد مورد علاقه خود مثل بازیگران، هنرمندان، سیاستمداران و یا دوستان خود را دنبال کنید و همچنین ببینید که چه تعداد از افراد شما را دنبال می‌کنند، پست‌های شما را لایک می‌کنند یا در مورد آن نظر می‌دهند. یکی از سوالات متداول کاربران اینستاگرام این است که چه کسی آن‌ها را آنفالو کرده است. گاهی اوقات شما متوجه می‌شوید که تعداد فالوورهایتان در اینستاگرام کاهش یافته است، اما نمی‌دانید که چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند. در واقع زمانی که یک نفر شما را در اینستاگرام آنفالو می‌کند، این برنامه در این مورد به شما اطلاع نمی‌دهد؛ اما برنامه‌های آنفالویاب اینستگرام به شما کمک می‌کنند تا این مشکل را حل کنید. در این مورد فقط باید این نکته را مدنظر قرار دهید که گاهی اینستاگرام با مشکل روبرو می‌شود. در این حالت شما تعدادی از فالوورهای خود را از دست می‌دهید؛ بنابراین اول مطمئن شوید که مشکل از اینستاگرام نیست و سپس از برنامه‌های آنفالویاب اینستاگرام استفاده کنید.

برنامه آنفالویاب اینستاگرام چیست؟

یک راه بررسی این که چه کسی شما را در اینستاگرام آنفالو کرده است این است که همیشه تعداد فالوورهای خود را بدانید و در صورتی که تعداد آن‌ها کم شد، با بررسی فهرست فالوورها متوجه شوید که چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند. این کار خیلی وقت‌گیر است، مخصوصا برای کسانی که تعداد زیادی فالوور دارند. بنابراین بهتر است که از یک برنامه آنفالویاب استفاده کنید. برنامه آنفالویاب اینستاگرام برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید که چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند و فهرست افرادی را که شما را آنفالو کرده‌اند به شما نشان می‌دهد. این برنامه‌ها برای رفع سوءتفاهم‌ها در مورد افرادی که با آن‌ها در ارتباط هستید خیلی به شما کمک می‌کند. بعد از این‌که با استفاده از آنفالویاب هوشمند اینستاگرام، فهرست افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند را مشخص کردید، ارتباط برقرار کردن با این افراد برای شما راحت‌تر است و می‌توانید دلایل آنفالو کردنتان را متوجه شوید. بنابراین بهتر است که یکی از بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام را انتخاب کنید و با شناسایی افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند و پرسیدن دلایل آن‌ها، سوء‌تفاهم‌ها و کدورت‌ها را کنار گذاشته و درنتیجه ارتباط خوبی با اطرافیانتان برقرار کنید.


علاوه بر این اکثر برنامه‌های آنفالویاب اینستاگرام، قابلیت‌های متعدد دیگری جهت مدیریت فالوورها، مدیریت پست‌ها، بررسی لایک‌ها و کامنت‌ها و آنالیز عملکرد فرد در اینستاگرام نیز دارا می‌باشند که این امکانات می‌تواند برای افرادی که از اینستاگرام برای کسب و کار خود استفاده می‌کنند بسیار مفید باشد. گاهی اینستاگرام به دلایل امنیتی و نیاز به دسترسی به اطلاعات فالوورهای فرد، برنامه‌های آنفالویاب را محدود می‌کند.
بهترین برنامه های آنفالویاب اینستاگرام

برنامه آنفالویاب Follow Meter
اپلیکیشن Followers Tracker Pro
برنامه آنفالویاب Follow Cop
برنامه Iconosquare
اپلیکیشن Crowdfire
برنامه آنفالویاب Sprout Social
اپلیکیشن Simply Measured


منبع: پلازامگ

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.