رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یک تحقیق جامع: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۴۰۰هزار دلار می‌رسد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پژوهش‌های جدید یک گروه تحقیقاتی پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین به ۳۹۷,۰۰۰ دلار خواهد رسید. در این پژوهش عنوان شده است که اگر بیت کوین بتواند ۱۰ درصد از ارزش بازارهای دنیا را در اختیار بگیرد، قیمتش با افزایش ۴,۰۰۰ درصدی همراه خواهد شد.

به گزارش کوین تلگراف، تحقیقات تازه یک گروه فعال در حوزه ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به رقم ۴۰۰,۰۰۰ دلار در ده سال آینده وجود دارد. این تحقیق همچنین ادعا می‌کند که بازار آلت کوین‌ها نیز این روند صعودی را دنبال خواهد کرد.

بر اساس ویرایش جدید کریپتو ریسرچ ریپورت (Crypto Research Report) که ژوئن ۲۰۲۰ (تیر) منتشر شده است، احتمال افزایش شدید قیمت بیت کوین و برخی آلت کوین‌ها تا سال ۲۰۲۵ وجود دارد. این گزارش ضمن اشاره به آلت کوین‌هایی نظیر اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش، ادعا می‌کند که این روند صعودی تا پنج سال ادامه خواهد داشت.

به عقیده ما بیت کوین هنوز در ابتدای منحنی پذیرش خود است. قیمت ۷,۲۰۰ دلاری که در پایان سال ۲۰۱۹ شاهدش بودیم، معادل ۰.۴۴ درصد تمام بازارهای در دسترس در دنیاست (۲۱۲ تریلیون دلار). اگر بیت کوین بتواند سهم خود را از این بازارها به ۱۰ درصد برساند، هر واحد از آن قیمتی معادل ۴۰۰,۰۰۰ دلار خواهد داشت.

۲۰۳۳‍۲۰۳۰۲۰۲۵۲۰۲۰حال حاضر 
۳۹۵,۲۷۰‍۳۹۷,۷۲۷۳۴۱,۰۰۰۱۹,۰۴۴۹,۲۶۳بیت کوین
۳,۴۴۱۳,۶۴۴۳,۵۴۹۳۳۱۲۰۸اتر
۲,۲۹۹۲,۲۵۲۱,۲۱۶۸۳۴۴لایت کوین
۱۲,۹۴۱۱۳,۰۱۶۶۶۹۰۴۱۴۲۳۵بیت کوین کش
۸.۲۶۷.۸۱۲.۴۰۰.۰۹۰.۰۷استلار

در این صورت، قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ با جهشی ۴,۰۰۰ درصدی همراه خواهد بود. از سوی دیگر، قیمت آلت کوین‌هایی نظیر اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش نیز ممکن است تا آن زمان جهشی قابل‌توجه داشته باشد و به ترتیب ۱,۶۰۰، ۵,۰۰۰ و ۵,۴۰۰ درصد رشد کنند. در این گزارش از استلار با جهشی ۱۱,۰۰۰ درصدی به‌عنوان ارز دیجیتالی که بیشترین میزان رشد را داشته، یاد شده است. در این صورت باید منتظر قیمت ۷.۸۱ دلاری برای این ارز دیجیتال باشیم.

در این پژوهش از مجموع ارزش بازار (TAM) برای پیش‌بینی قیمت استفاده شده است. این معیار معمولا برای تعیین قیمت یک دارایی دیجیتال در آینده استفاده می‌شود. در ارتباط با ارزهای دیجیتال، حساب‌های برون مرزی، ذخیره ارزش، نقل و انتقالات سرمایه، تراکنش‌های آنلاین، پرداخت‌های خرد، معاملات ارزهای دیجیتال، بازی‌ها، قمار آنلاین، وام‌ها، ذخایر ارزی و … مجموع ارزش بازار را تشکیل می‌دهند.

در بخش دیگری از این گزارش افزایش سرعت تراکنش‌های درون زنجیره‌ای و برون زنجیره‌ای در ارتباط با آلت کوین‌ها نیز بررسی شده است. در بخش نتیجه‌گیری این بررسی‌ها آمده است:

[میزان] رشد تعداد تراکنش‌هایی که در صرافی‌ها برای انجام معاملات (سفته‌بازی) انجام می‌گیرد، از [میزان] رشد تراکنش‌های کاربردی که برای خرید کالا و خدمات انجام می‌شود، بیشتر است.

سرعت درون زنجیره‌ای، معیاری است که با استفاده از تراکنش‌های روی بلاک چین اندازه‌گیری می‌شود. از سوی دیگر، سرعت برون زنجیره‌ای با استفاده از فعالیت‌های معاملاتی در صرافی‌ها به‌دست می‌آید.

محققان در بخش دیگری از گزارش خود عنوان کرده‌اند که قیمت این ارز دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط با آن در صرافی‌ها، هر دو در زمانی مشابه افزایش یافته‌اند.

یک تحقیق جامع: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۴۰۰هزار دلار می‌رسدمعیار سرعت تراکنش‌های برون زنجیره‌ای و ارتباط آن با قیمت

اگر پذیرش ارزهای دیجیتال [هم] به‌عنوان یک پس‌انداز بلندمدت و [هم] به‌عنوان ارز کاربردی برای تراکنش‌هایی نظیر خرید قهوه یا انجام معاملات (ترید) بیشتر شود، قیمت آنها نیز بالاتر می‌رود. سرعت بالای [تراکنش‌های] درون زنجیره‌ای و پایین بودن سرعت [تراکنش‌های] برون زنجیره‌ای، به این معناست که ارزهای دیجیتال بیشتر برای سفته‌بازی مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربرد آنها به‌عنوان ذخیره ارزش کمتر است.

The post یک تحقیق جامع: قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۳۰ به حدود ۴۰۰هزار دلار می‌رسد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 1
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

سلام با توجه به اینکه استخراج بیت کوین در حال حاضر خیلی سخته و نیاز به ماینر قدرتمند هست فکر میکنین اگر روی ارزهای دیجیتال دیگ مثل اتریوم بهتر نیست؟

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.