رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

شرکت آمریکایی ۱۷,۰۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین خریداری کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شرکت کورساینتیفیک (Core Scientific)، به‌منظور خرید دستگاه‌های استخراج بیت کوین، قراردادی با بیت‌مین (Bitmain) امضا کرده است. طبق اعلام کورساینتیفیک، این اقدام به‌علت افزایش علاقه آمریکایی‌ها به استخراج انجام شده است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، این شرکت آمریکایی ارائه‌دهنده خدمات میزبانی بلاک چین، قراردادی برای خرید جدیدترین دستگاه‌های استخراج بیت کوین با شرکت چینی بیت‌مین امضا کرده است.

کورساینتیفیک، برای استفاده خود و مشتریانش، بیش از ۱۷,۰۰۰ دستگاه اس ۱۹ انت‌ماینر (S19 Antminer) از بیت‌مین خریداری کرده است. بر اساس اعلام کورساینتیفیک، این میزان، بیشترین تعداد دستگاه خریداری‌شده توسط یک شرکت میزبانی بلاک چین است.

کوین ترنر (Kevin Turner)، رئیس و مدیرعامل کورساینتیفیک و مدیر عملیاتی سابق مایکروسافت، در اظهارنظری گفت:

کورساینتیفیک اولین سری از دستگاه‌های ای‌سیک را که از بیت‌مین خریداری شده‌اند دریافت و آزمایش کرد. [در مرحله آزمایش] هش ریت دستگاه‌ها به ۱۱۰ تراهش بر ثانیه (با ضریب خطای سه درصد) رسید.

عقد این قرارداد در حالی صورت گرفت که ایالت تگزاس به‌تازگی مورد توجه چندین مجموعه مجهز استخراج قرار گرفته است.

در اکتبر گذشته (مهر ۹۸) بیت‌مین، بزرگ‌ترین مجموعه استخراج بیت کوین در جهان را در راکدیلِ تگزاس احداث کرد. در ماه ژانویه (دی ۹۸) نیز اعلام شد که دو شرکت ژاپنی در حوزه بلاک چین، با نام‌های اس‌بی‌آی (SBI) و جی‌ام‌او (GMO)، قراردادی با شرکت وینستون (Whinstone)، وابسته به شرکت فناوری نورثرن بیت‌ کوین ای‌جی (Northern Bitcoin AG) امضا کرده‌اند تا تراکنش‌های ارز دیجیتال را در مجموعه استخراج آن‌ها در راکدیل پردازش کنند.

راسل کَن (Russell Cann)، مدیر ارشد خدمات مشتریان در کورساینتیفیک، به تشریح دلایل علاقه شرکت‌های ماینینگ به فعالیت در تگزاس پرداخت و گفت:

به‌نظر ما، افزایش علاقه و تخصیص سرمایه‌ را در این حوزه می‌توان به گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال و/یا دارایی‌های دیجیتال، به‌عنوان کلاسی از دارایی‌ها نسبت داد. علاوه بر این، ویژگی‌های مطلوب سرمایه‌گذاری در آمریکای شمالی نیز [بر افزایش علاقه] تأثیرگذار بوده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ثبات جغرافیایی-سیاسی و محیط نظارتی قانونمند، شرایط آب و هوایی مناسب و منابع متعدد انرژی اشاره کرد.

طبق گفته کن، قوانین و مقررات حوزه استخراج در سایر مناطق جغرافیایی با «تغییرات ناگهانی» همراه هستند و همین امر باعث کم شدن اطمینان سرمایه‌گذاران حوزه استخراج شده است. در مقابل، مجموعه‌های مجهز هاستینگ استخراج در آمریکای شمالی همیشه کارآمد عمل کرده‌اند. کن علت این امر را پایداری سیستم انرژی و برق و همچنین شرایط قانونمند در خصوص مالکیت زمین در این کشور عنوان کرد.

علاوه بر این، او اظهار داشت سقوط اخیر بهای انرژی باعث جذاب‌تر شدن آمریکای شمالی برای سرمایه‌گذاران شده است. کن توضیح داد:

مهم‌تر از همه اینکه، با کاهش بهای انرژی، مناطقی در ایالات متحده و کانادا که هزینه انرژی کمتری دارند، فرصت‌های منحصربه‌فردی برای استخراج‌کنندگانی مانند کورساینتیفیک که در ابعاد بزرگ‌تر کار می‌کنند، فراهم کرده‌اند.

با این حال، سرمایه‌گذاران، سایر مجموعه‌های عملیات استخراج در کشورهایی مانند چین را نیز رها نکرده‌اند. به عقیده کن، سرمایه‌گذاران به‌دنبال ایجاد تنوع [جغرافیایی] در سرتاسر جهان هستند.

The post شرکت آمریکایی ۱۷,۰۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین خریداری کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.