رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

وضعیت بیت کوین‌های دست نخورده مشابه با قبل از جهش صعودی سال ۲۰۱۷ است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

۶۱ درصد از بیت کوین‌های موجود، یک سال است که جابه‌جا نشده‌اند. تنها زمانی که بیت کوین در چنین وضعیتی قرار داشت، به وقتی برمی‌گردد که پادشاه ارزهای دیجیتال خود را برای جهش ۲۰,۰۰۰ دلاری‌اش آماده می‌کرد.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، یکی از معیارهای شبکه بیت کوین نشان می‌دهد که هودلرهای بیت کوین در حال آماده‌‌شدن برای جهشی صعودی، همانند جهشی که در سال ۲۰۱۷، بیت کوین را به ۲۰,۰۰۰ دلار رساند، هستند.

طبق داده‌های درون‌زنجیره‌ای گلاس‌نود (Glassnode) که ۲۸ ژوئن (۸ تیر) منتشر شد، میزان بیت کوین‌هایی که به مدت یک سال یا بیشتر، در کیف پول‌ها ثابت مانده و تکان نخورده‌اند‌، به رقم سال ۲۰۱۶ نزدیک است.

با وجود این که در ماه‌های گذشته بیت کوین اوضاعی پر تلاطم را سپری کرده است، بیش از ۶۱ درصد از بیت کوین‌های عرضه‌شده، در طول این تلاطم‌ها دست نخورده‌‎اند. دَن هِلد (Dan Held)، مدیر توسعه کسب‌وکار در صرافی کراکن (Kraken)، در اظهارنظری این اتفاق را یک «رکورد» خواند.

گلاس‌نود در بخشی از گزارش خود مدعی شده است که اوایل سال ۲۰۱۶ نیز شاهد رفتاری مشابه از سوی هودلرهای بیت کوین بودیم. درواقع، سرمایه‌گذاران تمایلی به معامله یا فروش بیت کوین ندارند و به‌دنبال انباشت بیشتر هستند.

گلاس‌نود با به اشتراک‌گذاشتن نموداری در توییتر نوشت:

آخرین باری که این میزان بیت کوین طی یک سال دست نخورده باقی مانده بود، به اوایل سال ۲۰۱۶ و پیش از جهش صعودی قیمت بیت کوین تا ۲۰,۰۰۰ دلار برمی‌گردد.

Bitcoin Dormant Supply Metric Mirrors 2016 Run-Up to $20K BTC Priceنمودار فعالیت بیت کوین‌های موجود

پدیده چرخه‌های سرمایه‌گذاری در بیت کوین اغلب تحت عنوان «موج‌های هودل» (Hodl Waves) شناخته می‌شوند. این معیار مدت‌ها است که داده‌هایی مشابه سال ۲۰۱۶ ثبت می‌کند.

از نقطه نظر مقایسه، به هنگام جهش قیمت سال پیش تا ۱۴,۰۰۰ دلار، میزان بیت کوین‌های دست نخورده به ۵۶ درصد رسیده بود. با این حال، برخلاف سال ۲۰۱۶، هیچ وقفه‌ای بین دوره افزایش انباشت و جهش صعودی دیده نشد.

پیش از رسیدن به اوج قیمت در سال ۲۰۱۷، روند بیت کوین در حدود یک سال، به نحوی بود که امکان پیش‌بینی رقمی نظیر ۲۰,۰۰۰، کار چندان آسانی نبود.

شاخص‌های مختلفِ دیگر نیز به غالب‌بودن ذهنیت انباشت بیت کوین اشاره دارد. به عنوان مثال، ذخایر صرافی‌ها به کمترین میزان خود طی ۱۳ ماه گذشته رسیده است. این در حالی است که با نگاهی به موجودی کیف پول‌های سرمایه‌گذاران خرد و نهنگ‌ها، می‌توان دریافت که هر دو گروه در حال افزایش ذخایر بیت کوین‌شان هستند.

اوایل ژوئن (اواسط خرداد)، گلاس‌نود با ارائه داده‌هایی، عنوان کرد که در ۹۰ درصد روزهای نیمه اول سال ۲۰۲۰، سرمایه‌گذاران در حال انباشت بیت کوین بوده‌اند.

در همین حال، از زمان هاوینگ پاداش بلاک در ماه مه، تعداد نهنگ‌ها (اشخاصی که ۱,۰۰۰ بیت کوین یا بیشتر موجودی دارند)، ۲ درصد افزایش داشته است.

با این وجود، با در اختیار داشتن تنها ۱ بیت کوین، می‌توان به جمع ۳ درصد آدرس‌های برتر بیت کوین وارد شد.

The post وضعیت بیت کوین‌های دست نخورده مشابه با قبل از جهش صعودی سال ۲۰۱۷ است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.