رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل‌گر درون زنجیره‌ای: این آخرین باری است که بیت کوین زیر ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بر اساس نظر یک تحلیل‌گر درون زنجیره‌ای، به احتمال زیاد شاهد ادامه روند نزولی بیت کوین و رسیدن آن به ۷,۰۰۰ دلار باشیم. او در ادامه افزود این می‌تواند آخرین باری باشد که خریداران می‌توانند با قیمتی زیر ۱۰,۰۰۰ دلار بیت کوین بخرند.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین در حال تثبیت در ناحیه‌ای زیر ۹,۲۰۰ دلار است و این محدوده از اواخر ماه مه (اوایل خرداد)، سطح حمایتی کلیدی این ارز دیجیتال بوده است. طبق نظر کول گارنر (Cole Garner)، اگر بیت کوین از این محدوده پایین‌تر برود و به ۷,۰۰۰ دلار برسد، احتمالا آخرین باری خواهد بود که این ارز دیجیتال در بلند‌مدت زیر ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

تحلیل‌گر درون زنجیره‌ای: این آخرین باری است که بیت کوین زیر ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شودنمودار تحلیل قیمت بیت کوین

گارنر در ادامه افزود:

از نظر تکنیکال، بازار هنوز صعودی تلقی می‌شود. اگر قیمت از میانگین موزون حجمی (VWAP) [خط سبز] پایین‌تر برود، فرصت فوق‌العاده‌ای برای خریداران خواهد بود. احتمالا، این آخرین باری خواهد بود که خریداران می‌توانند با قیمتی زیر ۱۰,۰۰۰ دلار، بیت کوین بخرند.

تحلیل‌گران غالبا بر اساس ۴ فاکتور رویکردی محتاطانه در ارتباط با بیت کوین اتخاذ می‌کنند. این چهار دلیل عبارت‌اند از افزایش فشار فروش از سوی ماینرها، عدم قطعیت در بازار سهام، تثبیت قیمت در نقاط کلیدی و کاهش نوسانات.

افزایش فشار فروش از سوی ماینرهای بیت کوین مسئله جدیدی نیست. با این حال، ماینرها پس از هاوینگ که در ۱۱ مه (۲۲ اردیبهشت) اتفاق افتاد، اکثر بیت کوین‌هایی را که در طول روز استخراج می‌کنند می‌فروشند.

علاوه بر این، فروش گسترده از سوی ماینرها با عوامل مهم دیگری، مانند افزایش موقعیت‌های فروش (Short) بیت کوین در معاملات بورس کالای شیکاگو (CME)، همراه شده است. این امر نشان می‌دهد که معامله‌گران حرفه‌ای پیش‌بینی می‌کنند یک روند اصلاح موقتی و کوتاه‌مدت در بازار بیت کوین اتفاق بیفتد. گارنر توضیح می‌دهد:

تعهد معامله‌گرها در بورس کالای شیکاگو نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران سازمانی، چند هفته‌ای است که به شکلی گسترده‌ای معاملات خود را حول موقعیت‌های شورت بیت کوین انجام می‌دهند. پیش از این فقط یک بار، موقعیت‌های شورت تا به این اندازه افزایش یافته بود: آخرین مرتبه‌ای که بیت کوین در همین محدوده قیمت معامله می‌شد.

داده‌های بازار قراردادهای اختیار معامله بیت کوین نیز، از این تحلیل پشتیبانی می‌کنند. روز ۲۶ ژوئن (۶ تیر)، بازار قراردادهای اختیار معامله بیت کوین، با ۶۷۵ میلیون دلار، شاهد سررسید بیشترین میزان معاملات در تاریخ بود. با این حال، این اتفاق باعث افزایش نوسانات گسترده در بازار بیت کوین نشد. این نشان می‌دهد که اکثر قراردادهای اختیار معامله در حالی که بیت کوین در محدوده فشرده ۹,۰۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ دلار بود، خریداری شده بودند.

در حال حاضر، بازار قراردادهای اختیار معامله بیت کوین در وضعیت خنثی قرار گرفته‌ است، در حالی که کفه موقعیت‌های شورت در بازار قراردادهای آتی بورس کالای شیکاگو، هنوز سنگینی می‌کند. علاوه بر این، از ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) تاکنون، ماینرها ۱,۱۱۵ واحد بیت کوین بیشتر از آنچه استخراج کرده‌اند فروخته‌اند. ترکیب این دو مسئله در کنار هم، می‌تواند منجر به افت قیمت شود.

تحلیل‌گر درون زنجیره‌ای: این آخرین باری است که بیت کوین زیر ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شودطی هفت روز گذشته ماینرها بیش از آنچه استخراج کرده‌اند، بیت کوین فروخته‌اند

گارنر هنوز هم در طولانی‌مدت، آینده بازار را کاملا صعودی پیش‌بینی می‌کند. علاوه بر پیشرفت‌های امیدوارکننده در این صنعت مانند افزایش حمایت از سوی شرکت سرمایه‌گذاری فیدلیتی (Fidelity) و پذیرش بیشتر از سوی سازمان‌ها، خود نشانه‌هایی مثبت از روند صعودی تلقی می‌شوند.

روبان‌های هش نیز روندی صعودی را نشان می‌دهند. اندیکاتور روبان‌های هش (Hash Ribbons) مراحل احتمالی تسلیم‌شدن و خارج‌شدن ماینرهای بازار ارزهای دیجیتال را بررسی می‌کند. تسلیم‌شدن ماینرها، با خارج‌کردن ماینرها و سرمایه‌گذارانی که از اهرم‌های بالا در معاملات خود استفاده می‌کنند، معمولا یک کف قیمت در محدوده فعلی بیت کوین ایجاد می‌کند. گارنر اشاره کرد:

بسیار نزدیک به سیگنال خرید روبان‌های هش هستیم. سیگنال خرید روبان‌های هش یکی مهم‌ترین و سودآورترین سیگنال‌های درون‌زنجیره‌ای است که من دنبال[شان] می‌کنم. این سیگنال خرید زیاد اتفاق نمی‌افتد و حدس می‌زنم در طولانی‌مدت، این آخرین باری باشد که این سیگنال را مشاهده می‌کنیم.

با تقویت عوامل فاندامنتال و بهبود اوضاع صنعت استخراج پس از هاوینگ و اصلاح سختی شبکه، معامله‌گران انتظار دارند روند قیمت بیت کوین نیز همراه با آن روند صعودی خود را آغاز کند. سختی شبکه بیت کوین در حال حاضر به بیشترین میزان طی دو سال گذشته رسیده است،

The post تحلیل‌گر درون زنجیره‌ای: این آخرین باری است که بیت کوین زیر ۱۰,۰۰۰ دلار معامله می‌شود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.