رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

میلیاردر مشهور: رشد نمایی قیمت بیت کوین می‌تواند به فاجعه منجر شود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

چامات پالیهاپیتیا (Chamath Palihapitiya) می‌گوید که بیت کوین هیچ‌گونه همبستگی با بازارهای مالی ندارد و به همین دلیل افراد باید یک درصد از سرمایه و ثروت خود را روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند. او در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت که افزایش شدید قیمت بیت کوین می‌تواند به فاجعه منجر شود!

به گزارش کوین تلگراف، چاماث پالیهاپیتیا، مدیر عامل میلیاردر شرکت سرمایه‌گذاری سوشال کپیتال (Social Capital) و رئیس هیئت‌مدیره شرکت تولیدات هوافضا ویرجین گالاکتیک (Virgin Galactic)، بیت کوین را نوعی بیمه برای مواقع بحرانی و راه‌حلی برای مقابله با تصمیمات بد مالی دولت‌ها دانست.

پالیهاپیتیا، ۲۳ ژوئن (۳ تیر)، در مصاحبه‌ای با پادکست آنچِیند (Unchained) گفت که افراد سخت‌کوش به چیزی شبیه بیت کوین برای بیمه‌کردن خود احتیاج دارند، زیرا این ارز دیجیتال اساساً با پیامدهای تصمیمات و اقدامات اشتباه قانون‌گذاران همبستگی ندارد.

او همچنین اشاره کرد که اگر قیمت بیت کوین در این برهه زمانی جهشی فوق‌العاده داشته باشد، می‌تواند همه چیز را در سیستم مالی نابود کند و تأثیرات مخربی روی دوستان و خانواده شما داشته باشد. پالیهاپیتیا اظهار داشت:

اگر بیت کوین سود خوبی به شما بدهد، می‌تواند به فاجعه و نابودی در جهان منجر شود. این مسئله می‌تواند پیامدهای گسترده‌ای برای بسیاری از افرادی که با بیت کوین خود را بیمه نکرده‌اند داشته باشد، افرادی که آن‌ها را می‌شناسیم و برایمان مهم هستند. به همین علت، احتمالا شما دلتان نمی‌خواهد این اتفاق رخ بدهد.

پالیهاپیتیا یکی از سرمایه‌گذاران اولیه بیت کوین به حساب می‌آید. او سال ۲۰۱۳، یک میلیون دلار در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد. در آن زمان هر واحد بیت کوین قیمتی معادل ۸۰ دلار داشت. در سال ۲۰۱۷، ارزش بیت کوین‌های پالیهاپیتیا به میلیاردهای دلار رسید.

عجیب نیست که این میلیاردر ادعا می‌کند بیت کوین، برخلاف ارزهای دیجیتال دیگر مانند اتریوم، که او آن‌ها را «درجه دوم و درجه سوم» می‌نامد، یکی از معدود روش‌ها برای به‌دست‌آوردن «سود کلان و هنگفت» از چنین سرمایه‌گذاری اندکی است.

پالیهاپیتیا، با اشاره به سود ۱,۰۰۰ دلاری برای هر دلار سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اظهار داشت:

مطمئن باشید که مقدار کمی بیمه [به‌صورت بیت کوین] می‌تواند سود کلانی به شما بدهد. به همین علت، به‌نظر من، شما باید ۱ درصد از سبد دارایی خود را به بیت کوین اختصاص دهید. در نهایت، هر دارایی دیگری، مانند سهام، وام، املاک و کالاها، همگی به‌شدت وابسته به چارچوب نظارتی و قانونی هستند و با بازارهای مالی همبستگی دارند. همین مسئله باعث می‌شود دولت‌هایی که به این شکل عمل می‌کنند، با یکدیگر متحد شوند.

این میلیاردر همچنین پیش‌بینی کرد که قیمت بیت کوین در آینده احتمالا یا به میلیون‌ها دلار می‌رسد و یا تا حد صفر افت می‌کند.  

The post میلیاردر مشهور: رشد نمایی قیمت بیت کوین می‌تواند به فاجعه منجر شود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.