رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت‌ کوین اس‌وی، لایت کوین، ایاس، بایننس کوین و کاردانو برای امروز (۱۷ تیر) را در ادامه می‌خوانید:

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین

عدم موفقیت مکرر فروشندگان در تثبیت قیمت بیت کوین در زیر سطح ۹,۰۰۰ دلار، موجب جذب خریدارانی شده است که توانسته‌اند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۹,۲۵۵ دلار هدایت کنند. فروشندگان از میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) در ۹,۳۹۲ دلار با قدرت دفاع کرده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اگر قیمت از میانگین‌های متحرک به‌سمت پایین چرخش کند، فروشندگان بار دیگر برای پایین آوردن قیمت از ناحیه‌ی حمایتی ۸,۶۳۸.۷۹ الی ۸,۸۲۵ دلار تلاش خواهند کرد. در زیر این ناحیه، ریزش قیمت ادامه‌دار خواهد شد.

در طرف مقابل، اگر خریداران موفق به بالا بردن قیمت از میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) شوند، جهش قیمت تا ۱۰,۰۰۰ دلار ممکن خواهد بود. خط روند منفی بلند مدت قیمت کمی بالاتر از این سطح قرار گرفته است، بنابراین می‌توان انتظار دفاع قوی فروشندگان از این سطح را داشت. هرگونه شکست قیمت به بالای ناحیه‌ی مقاومتی ۱۰,۰۰۰ الی ۱۰,۵۰۰ دلار، اتفاق مهمی برای قیمت خواهد بود، چرا که می‌تواند موجب تثبیت یک روند صعودی در قیمت شود.

  • مقاومت‌ها: ۹,۳۹۲ – ۱۰,۰۰۰ – ۱۰,۵۰۰
  • حمایت‌ها: ۸,۸۲۵ – ۸,۶۳۸.۷۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم

قیمت اتریوم پس از اینکه در چند روز گذشته در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۲۳۰ دلار باقی مانده، سرانجام به بالای آن حرکت کرده است. این نشانه‌ی مثبتی برای قیمت خواهد بود، زیرا نشان می‌دهد در سطوح پایین‌تر انباشتی قوی در جریان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

هدف بعدی قیمت، سطح مقاومت کلیدی ۲۵۳.۵۵۶ دلار خواهد بود، اما اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای آن شوند، روند صعودی ادامه‌دار خواهد شد و هدف بعدی قیمت در ۲۸۸.۵۹۹ دلار قرار می‌گیرد.

به هر حال اگر فروشندگان از سطح ۲۵۳.۵۵۶ دلار دفاع کنند، قیمت برای چند روز نوسانات محدودی را تجربه خواهد کرد. شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) به‌تدریج در حال افزایش است و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به ناحیه‌ی مثبت خود ورود کرده است. این عوامل برتری نسبی خریداران در کوتاه‌مدت را نشان می‌دهد.

  • مقاومت‌ها: ۲۵۳.۵۵۶ – ۲۸۸.۵۹۹
  • حمایت‌ها: ۲۳۰

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل

قیمت ریپل با خروج از کانال نزولی و حرکت به بالای متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۰.۱۸ دلار، احتمالاً وارد روند صعودی جدیدی خواهد شد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) افقی شده و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به بالای ناحیه‌ی میانی خود رفته است که نشان‌دهنده‌ی تضعیف قدرت فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

هدف بعدی که می‌توان مدنظر قرار داد، خط روند منفی قیمت خواهد بود. میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) در ۰.۱۹ دلار نیز در نزدیکی این خط قرار گرفته است. اگر جهش قیمت موفق به بالا بردن آن از این مقاومت شود، رشد قیمت تا ۰.۲۱۴۶۱۶ و سپس تا ۰.۲۳۵۶۸۸ دلار امکان‌پذیر خواهد بود.

در طرف مقابل اگر قیمت از میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) به سمت پایین چرخیده اما به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) نرود، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که کف قیمتی در حال شکل‌گیری است. اما اگر قیمت در ریزش بعدی به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) حرکت کند، بیان‌گر این خواهد بود که صعود فعلی قیمت تله‌ی گاوی بوده است.

  • مقاومت‌ها: ۰.۱۹ – ۰.۲۱۴۶۱۶ – ۰.۲۳۵۶۸۸
  • حمایت‌ها: ۰.۱۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین کش

فروشندگان در ۵ ژوییه برای پایین آوردن قیمت بیت کوین کش از حمایت ۲۱۷.۵۵ دلاری تلاش کرده‌اند، اما خریداران با ریزش قیمت وارد بازار شدند. این امر نشان‌دهنده‌ی وجود جریان خرید در سطوح پایین‌تر است. در وضعیت فعلی خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای میانگین‌های متحرک شدند، که این عامل نشانه‌ی مثبتی برای قیمت است.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

با تثبیت قیمت در بالای ۲۴۰ دلار، هدف بعدی آن در سطح ۲۶۰ دلار قرار می‌گیرد. هرچند این حرکت کمی مشکل خواهد بود، چرا‌ که خریداران در زمانی بیشتر از یک ماه، موفق به تثبیت قیمت در بالای مقاومت ۲۴۰ دلار نبوده‌اند. با این تفاسیر انتظار دفاع قوی فروشندگان از این سطح را می‌توان داشت. با چرخش قیمت از این مقاومت نیز حمایت بعدی در ۲۲۹ دلار قرار می‌گیرد.

  • مقاومت‌ها: ۲۴۰ – ۲۶۰
  • حمایت‌ها: ۲۲۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت‌ کوین اس‌وی

قیمت بیت کوین اس‌وی در روز معاملاتی گذشته، با یک حرکت قوی به بالای میانگین‌های متحرک خود رفته است. این عامل ورود قوی خریداران را به معاملات نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

اولین سطحی که باید زیر نظر قرار داد، ۲۰۰ دلار است و اگر شتاب قیمت آن را به بالای این سطح هدایت کند، هدف بعدی ۲۲۷ دلار خواهد بود. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) به‌ طرف بالا در حال حرکت است و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز به ناحیه‌ی مثبت خود ورود کرده است. این عوامل نشان از تغییر روند کوتاه‌مدت قیمت دارند.

یک حرکت قوی مشابه نیز در انتهای ماه مارس سال گذشته در قیمت رخ داده که باعث صعود آن از ۱۴۶.۲۰ به ۲۲۷ دلار شده است. با این تفاسیر انتظار حرکتی مشابه وجود خواهد داشت. به‌ هر حال اگر فروشندگان با قدرت از سطح مقاومت ۲۰۰ دلاری دفاع کنند، قیمت می‌تواند بار دیگر تا میانگین‌های متحرک (حمایت قوی) در ۱۸۱ و ۱۶۸ دلار ریزش کند.

  • مقاومت‌ها: ۲۰۰ – ۲۲۷
  • حمایت‌ها: ۱۸۱ – ۱۶۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت لایت‌ کوین

پس از ورود قیمت لایت کوین به فاز تحکیم در نزدیکی سطح ۴۱ دلار در چند روز گذشته، قیمت به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۴۲.۶۰ دلار حرکت کرده است. احتمالاً فروشندگان حرکت صعودی قیمت را در نزدیکی میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) در ۴۴.۰۵ دلار به تاخیر بیندازند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

با موفقیت فروشندگان، ریزش قیمت در ابتدا تا ۴۱ دلار و سپس تا ۳۹ دلار ممکن خواهد بود. هر دو میانگین متحرک افقی شده و اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در بالای ناحیه‌ی میانی خود قرار گرفته است، این امر تعادل بین عرضه و تقاضا را نشان می‌دهد. از طرفی اگر خریداران موفق به بالا بردن قیمت از میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) شوند، رشد قیمت تا ۴۷.۵۰ دلار و سپس تا ۵۱ دلار ممکن خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۴۴.۰۵ – ۴۷.۵۰ – ۵۱
  • حمایت‌ها: ۴۱ – ۳۹

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت کاردانو

قیمت کاردانو در سه روز گذشته در نزدیکی مقاومت ۰.۱۰ دلار در حال تحکیم جای خود است. این موضوع نشان می‌دهد که فروشندگان در تلاش برای به تاخیر انداختن حرکت صعودی قیمت در این سطح هستند. با این حال نکته‌ی مثبت این است که خریداران همچنان پا پس نکشیده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

همچنین می‌توان متوجه شد که خریداران برای بستن موقعیت‌های خود و ذخیره‌ی سود در بازار عجله‌ای ندارند، چرا که معتقدند روند صعودی ادامه خواهد داشت. اگر آنها موفق به هدایت قیمت به بالای ۰.۱۱ دلار شوند، شتاب رشد قیمت بیشتر خواهد شد.

این حرکت باعث فعال شدن الگوی صعودی بلند‌مدت خواهد شد که هدف آن در ۰.۲۰ دلار قرار دارد. به هر حال محدوده‌ی بین ۰.۱۰ الی ۰.۱۱ دلار، در گذشته به‌ عنوان ناحیه‌ی مقاومتی محکم (دایره‌های نارنجی) عمل کرده است. بنابراین می‌توان انتظار دفاع قوی فروشندگان از این ناحیه را داشت.

اگر قیمت از سطوح فعلی چرخش کند، تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۰.۰۸۸ دلار نیز می‌تواند نزول داشته باشد. شکست قیمت به زیر این حمایت نیز به منزله‌ی از دست رفتن قدرت خریداران خواهد بود.

  • مقاومت‌ها: ۰.۱۰ – ۰.۱۱ – ۰.۲۰
  • حمایت‌ها: ۰.۰۸۸

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بایننس کوین

اگرچه قیمت بایننس کوین در چند روز گذشته در زیر مقاومت ۱۵.۷۲ دلاری در حال معامله شدن است، فروشندگان موفق به استفاده از ضعف قیمت و افزایش فشار فروش نبوده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که در سطوح پایین‌تر با کمبود فروشندگان مواجه هستیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

قیمت با کمی رشد، خود را به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۵.۸۲ دلار رسانده است. این سطح ممکن است به عنوان مقاومت بر سر راه قیمت عمل کند، اما اگر خریداران موفق به بالا بردن قیمت از آن شوند، امکان رشد قیمت تا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰- خط قرمز در تصویر) در ۱۶.۴۷ دلار وجود خواهد داشت.

افقی شدن هر دو میانگین متحرک و قرار گرفتن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در زیر سطح ۵۰، بیانگر نوسانات محدود قیمت برای چند روز دیگر خواهد بود. در طرف مقابل اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۱۵.۸۱۹۹ دلار به سمت پایین چرخش کند، امکان ریزش دوباره‌ی قیمت تا ۱۵ دلار وجود خواهد داشت.

  • مقاومت‌ها: ۱۵.۸۲ – ۱۶.۴۷ – ۱۶.۵
  • حمایت‌ها: ۱۵

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

تلاش فروشندگان در پنجم ژوئیه برای به پایین کشیدن قیمت ایاس به زیر حمایت ۲.۳۳۱۴ دلار، با شکست مواجه شده است. این حرکت موجب جذب گروه بزرگی از خریدارانی شده است که قیمت را به بالای هردو میانگین متحرک هل داده‌اند.

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر)برای مشاهده سایز اصلی روی تصویر کلیک کنید

در سطح ۲.۶۲۰۹ دلار، مقاومت جزئی وجود دارد، اما با نفوذ قیمت به بالای آن، جهش قیمت تا ۲.۸۳۱۹ دلار ممکن خواهد بود. با حرکت به بالای این سطح نیز امکان دیده شدن دوباره‌ی سطح ۳.۱۱۰۴ دلار امکان‌پذیر است.

این دیدگاه در صورت عدم موفقیت خریداران در تثبیت قیمت در بالای ۲.۶۲۰۹ دلار منتفی خواهد شد. این حرکت ورود فروشندگان را به بازار در سطوح بالاتر نشان می‌دهد و قیمت ممکن است برای چند روز دیگر در محدوده‌ی ۲.۳۳۱۴ الی ۲.۶۲۰۹ دلار به نوسانات خود ادامه‌ دهد.

  • مقاومت‌ها: ۲.۶۲۰۹ – ۲.۸۳۱۹ – ۳.۱۱۰۴
  • حمایت‌ها: ۲.۳۳۱۴

The post تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۷ ژوئیه (۱۷ تیر) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.