رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

افزایش قیمت بیت کوین در پی توافق اتحادیه اروپا بر سر بودجه ۷۵۰ میلیارد یورویی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز گذشته قیمت بیت کوین با ثبت جهشی ۲۰۰ دلاری توانست به محدوده ۹,۳۰۰ دلار برسد. این در حالی بود که بازارهای سهام نیز به‌واسطه تصمیم مقامات اروپایی مبنی بر تزریق پول در قالب طرح جبران آسیب‌های ناشی از کرونا با جهش همراه بود.

به گزارش کوین دسک، بیت کوین روز گذشته تنها در عرض یک ساعت توانست از قیمت ۹,۱۹۰ دلار به ۹,۳۶۰ دلار برسد. این جهش دو درصدی ساعت ۱۲:۳۰ به‌وقت تهران ثبت شد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در رقم ۹,۳۵۰ دلار معامله می‌شود.

رهبران اتحادیه اروپا با تصویب طرح کمک‌های مالی در دوران پس از شیوع کرونا به ‌ارزش ۷۵۰میلیارد یورو موافقت کردند. تصویب این طرح در ساعات کاری بازارهای معاملاتی آسیا صورت گرفت و در نهایت سبب افزایش تقاضا در بازارهای سهام شد. ارزش یورو در مقایسه با دلار نیز با رسیدن به ۱.۱۴۷۰، بالاترین رقم خود در ۴.۵ ماه گذشته را ثبت کرد.

اخباری هم که پیرامون ساختن واکسن ویروس کرونا منتشر شد، بر امیدهای تازه‌ در بازار افزود و قدرت بازار صعودی را بیشتر کرد.

شاخص «DAX» در آلمان، یکی از بزرگترین شاخص‌های سهام در اروپا، با جهشی قابل‌توجه به بالاترین رقم خود از ماه فوریه (بهمن) رسید. قیمت بیشتر سهام‌های بزرگ در اروپا صعودی بود و به‌طور میانگین هر یک حداقل ۱.۵ درصد رشد کردند.

روز سه‌شنبه برای بازارهای آسیایی نیز روز خوبی بود و بسیاری از آنها با بیش از ۲ درصد رشد، دیروز را به پایان رساندند. قراردادهای آتی S&P500 نیز رشدی ۰.۸ درصدی را ثبت کردند. این شاخص را می‌توان شاخص معیار برای بازارهای آمریکا دانست.

از سوی دیگر، بیت کوین نیز با افزایش قیمت همراه بود. مدتی است که همبستگی پادشاه ارزهای دیجیتال و بازارهای سهام بیشتر شده است.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین

باید به یاد داشت که بازارهای سهام همچنان در مقابل افزایش تنش‌های تجاری میان آمریکا و چین آسیب‌پذیر هستند. این در حالی است که وین چن (Wayne Chen)، مدیرعامل شرکت اینترلیپس تکنولوژیز (Interlapse Technologies)، در اظهارنظر اخیرش اعلام کرد که با توجه به قیمت بالای طلا، این احتمال وجود دارد که سرمایه‌گذاران به‌سمت خرید بیت کوین به‌عنوان یک ذخیره ارزش و سرپناه امن سرمایه‌گذاری بیایند.

طلا با ثبت یک جهش ۴.۶ درصدی از قیمت فعلی‌اش می‌تواند اوج قیمت ۱,۹۱۱ دلاری خود را بشکند. این قیمت سپتامبر سال ۲۰۱۱ (شهریور ۹۰) ثبت شد.

از نقطه نظر تکنیکال، علیرغم جهش اخیر، هنوز مشخص نیست که جهت حرکت قیمت بیت کوین به کدام سمت خواهد بود. قیمت بیت کوین همچنان در بازه‌ای میان دو نوار شاخص بولینگر باندز در نوسان است. این در حالی است که عرض این نوار در حال کمتر شدن است.

آدریان زدانچیک (Adrian Zdunczyk)، مدیرعامل «The BIRB Nest» در پستی نوشت که اگر قیمت بیت کوین بتواند از این محدوده خارج شود، یا با سقوطی ۴۰۰ دلاری به حمایت ۸,۶۰۰ دلار می‌رسد یا از ۹,۸۰۰ دلار عبور خواهد کرد.

The post افزایش قیمت بیت کوین در پی توافق اتحادیه اروپا بر سر بودجه ۷۵۰ میلیارد یورویی appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.