رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

شبکه اصلی الروند راه‌اندازی شد؛ کاهش ۹۹ درصدی عرضه کل

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شبکه اصلی بلاک چین محبوب الروند (Elrond) راه‌اندازی شد. این پروژه بلاک چینی با هدف انتقال ارزش ایجاد شده است و به‌گفته شرکت سازنده، مدل اقتصادی بلاک چین الروند نیز تغییر کرده است و شاهد کاهش ۹۹ درصدی در عرضه کل این ارز دیجیتال هستیم.

به گزارش کریپتوپوتیتو، اولین اپلیکیشنی هم که بر روی این شبکه عرضه شد، مایار (Maiar) نام داشت. مایار یک نرم‌افزار مالی غیرمتمرکز است که به کاربران می‌دهد تا بین مشترکان این پلتفرم، انواع مختلفی از تراکنش‌های یکپارچه انجام دهند. امکان اعطای وام از توکن‌های ERD، خرج‌کردن توکن‌ها، سهام‌گذاری و حتی امکان خرید توکن با استفاده از ۱۵۰ ارز فیات مختلف در مایار مهیاست.

برای استفاده از مایار تنها کافی است که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. پس از واردکردن شماره تلفن همراه، کاربران می توانند بسته به میزان سرمایه خود از سطوح امنیتی مختلفی استفاده کنند. هر داده‌ای در مایار به نام کاربری کاربر وابسته است و تأمین امنیت آن با استفاده از بلاک چین صورت می‌گیرد. در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند دوستان یا خانواده خود را به‌عنوان «نگهبان» سرمایه انتخاب کنند. این روند با استفاده از قابلیت چند امضایی انجام می گیرد.

نمودار قیمت الروند و ارزش بازار الروندنمودار قیمت الروند و ارزش بازار الروند

در بیانیه‌ای راه‌اندازی مایار آمده است که در حال حاضر ۴۰,۰۰۰ کاربر در لیست انتظار قرار دارند. قرار است تا نسخه‌های مختلفی از مایار طی ماه‌های آینده عرضه شود.

شبکه اصلی الروند در حالی راه‌اندازی شده است که طی هفته‌های گذشته نسخه بتای آزمایشی آن منتشر شده بود و مراحل تست خود را پست سر می‌گذاشت. الروند در این باره گفت که شبکه آزمایشی با بیش از ۱,۵۰۰ نود از ۲۹ کشور راه‌اندازی و با ۵۰ شارد (Shard) اجرا شد. الروند مدعی شده است که در طول تست شبکه آزمایشی، رفته‌رفته شاهد افزایش تعداد تراکنش‌ها بودیم و شبکه توانست ۲۶۳,۰۰۰ تراکنش بر ثانیه را تأیید کند.

الروند همچنین اعلام کرده است که عرضه کل توکن‌هایش را به‌شدت کاهش می‌دهد و آن را از ۲۰ میلیارد به ۲۰ میلیون واحد خواهد رساند. در بیانیه الروند آمده است که طی بازه‌ای ده‌ساله، سرعت تولید توکن‌ها به‌نسبت ۱۰درصد در مقایسه با سال اول کم می‌شود؛ تا جایی که در سال یازدهم دیگر شاهد ایجاد توکن نخواهیم بود.

الروند هیچ توکنی را نمی‌سوزاند. در شبکه اصلی، هر ۱,۰۰۰ توکن شبکه آزمایشی به یک توکن تبدیل می‌شوند و الروند گلد (Elrond Gold) نام خواهند داشت.

در حال حاضر هر واحد از توکن EDR با افزایشی ۱,۲۰۰ درصدی نسبت به ابتدای سال جاری میلادی، در عدد ۰.۰۲ دلار معامله می‌شود. با تغییر مدل اقتصادی الروند، توکن‌های جدید eGold، ارزشی معادل ۲۴.۸ دلار خواهند داشت. ارزش بازار فعلی این ارز دیجیتال نیز ۴۷۳ میلیون دلار است.

الروند توانسته بود در سال ۲۰۱۹ طی عرضه اولیه صرافی (IEO) خود، سرمایه‌ای معادل ۳.۲ میلیون دلار جلب کند. این تأمین سرمایه با استفاده از لانچ پد بایننس صورت گرفت و الروند توانست ۲۵٪ از عرضه کل توکن‌هایش را بفروشد.

The post شبکه اصلی الروند راه‌اندازی شد؛ کاهش ۹۹ درصدی عرضه کل appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.