رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

ارزش بازار بیت کوین از اینتل و کوکاکولا عبور کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بیت کوین با دستیابی به ارزش بازاری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد دلار، اینتل و کوکاکولا را پشت سر گذاشت.

به گزارش کوین تلگراف، با روند صعودی اخیری که در بازار ارزهای دیجیتال به‌وقوع پیوست، ارزش بازار بیت کوین از شماری از برترین شرکت‌های سهام عام مانند اینتل و کوکاکولا پیشی گرفته است.

به‌دنبال سیر صعودی بازار ارزهای دیجیتال در واپسین روزهای ژوییه ۲۰۲۰ (اوایل مرداد)، ارزش بازار بیت کوین با افزایش چشم‌گیر از آستانه ۲۰۰ میلیارد دلار عبور کرد. گفتنی است در زمان نگارش این مطلب، ارزش بازار بیت کوین در محدوده ۲۰۸ میلیارد دلار است. پیش‌تر این ارز دیجیتال محبوب توانست به ارزش بازاری بالغ‌بر ۲۲۲ میلیارد دلار دست پیدا کند.

با این حساب، بیت کوین اکنون از نظر ارزش بازار، بالاتر از شرکت‌هایی همچون اینتل و کوکاکولا ایستاده است. بر اساس داده‌های دریافتی از ماکرو ترندز (Macro Trends)، در روز ۳۱ ژوییه (۱۰ مرداد)، ارزش بازار هر یک از شرکت‌های اینتل و کوکاکولا در انتهای معاملات روزانه به‌ترتیب به ۲۰۳ و ۲۰۲ میلیارد دلار رسیده بود.

ارزش بازار بیت کوین از اینتل و کوکاکولا عبور کردنمودار هفت‌روزه ارزش بازار بیت کوین. منبع: Coin360

گفتنی است طی روزهای اخیر، اینتل، غول صنعت نیمه‌هادی شاهد کاهشی چشم‌گیر در بهای سهام خود بود. ارزش بازار این شرکت پس از انتشار گزارش‌های مالی ناامیدکننده سه‌ماهه سوم این شرکت در روز ۲۲ ژوییه (۱ مرداد)، به زیر ۲۵۹ دلار سقوط کرد. در ادمه در روز ۲۴ ژوییه (۳ مرداد)، ۴۵ میلیارد دلار دیگر از ارزش این شرکت پرآوازه دنیای فناوری کاسته شد.

ارزش بازار بیت کوین از اینتل و کوکاکولا عبور کردنمودار ارزش بازار اینتل. منبع: Macro Trends

این اولین باری نیست که اینتل در میدان رقابت با بیت کوین، از نظر ارزش بازار، عقب می‌ماند. پیش‌تر نیز در سال ۲۰۱۷ شاهد بودیم با ثبت قیمت تاریخی ۲۰,۰۰۰ دلار برای بیت کوین، ارزش این ارز دیجیتال از مرز ۳۰۰ میلیارد دلار عبور کرد، حال آنکه در آن زمان، ارزش بازار اینتل، چیزی در حدود ۲۲۰ میلیارد دلار بود.

در بحبوحه شیوع کرونا و بلاتکلیفی‌های اقتصادی ناشی از آن، کوکاکولا، غول صنعت مواد غذایی و آشامیدنی با صف‌های فروش سنگین در سهام خود مواجه شد. گفتنی است در مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۹۸)، ارزش بازار این شرکت در عرضه یک ماه، بیش از ۹۰ میلیارد دلار کاهش یافت. این سقوط تاریخی در نهایت منجر شد تا بزرگ‌ترین کاهش سه‌ماهه در درآمدهای این شرکت طی ۳۰ سال اخیر به ثبت برسد.

در مقابل، بیت کوین در سال جاری، شاهد چندین حرکت صعودی بزرگ بوده و از اول ژوئن (خرداد)، ارزش بازار این ارز دیجیتال، چیزی در حدود ۸۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. گفتنی است پیش‌تر بهای بیت کوین در روز ۲ اوت (۱۲ مرداد) با رسیدن به ۱۲,۰۰۰ دلار باعث شد اوج تاریخی دیگری برای ارزش بازار این ارز دیجیتال رقم بخورد.

The post ارزش بازار بیت کوین از اینتل و کوکاکولا عبور کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.