رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

یک تحلیل‌گر: سقوط قیمت اتریوم به ۳۵۰ دلار فرصت مناسبی برای خرید ایجاد کرده است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز گذشته، هم بازار بیت کوین و هم بازار اتریوم با اصلاحی شدید همراه بود. یکی از تحلیل‌گران بازار معتقد است که این اصلاح قیمت، فرصت مناسبی برای خرید ایجاد کرده است.

به گزارش دیکریپت، تنها در عرض پنج دقیقه، بیت کوین و اتر با سقوطی چشم‌گیر مواجه شدند؛ این سقوط به کاهش ۱,۶۵۰ دلاری قیمت بیت کوین انجامید. اوضاع برای اتر هم چندان مساعد نبود و این ارز دیجیتال از اوج قیمت ۴۱۵ دلاری خود، افتی ۹۰ دلاری را تجربه کرد. پس از این نوسانات، شوک بزرگی به بازار وارد شد.

بر اساس داده‌های بای‌ بی‌تی (Bybt)، منبع داده‌های مربوط به بازارهای مشتقه ارزهای دیجیتال، به‌دنبال این سقوط، چیزی بیش از ۱میلیارد دلار سرمایه در بازارهای مشتقه بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و سایر بازارهای مارجین لیکویید شد.

پس از نوسانات اخیر در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران در صدد هستند تا در کف قیمت خریدهای خود را انجام دهند.

البته اتر همچنان در تلاش است تا سطح حمایت کلیدی خود را حفظ کند. یکی از تحلیلگران معتقد است که این افت قیمت، فرصت مناسبی برای خرید ایجاد کرده است. به‌عقیده وی، با وجود افت قیمت شدید دیروز، اتر همچنان در بازار صعودی باقی مانده است.

نمودار قیمت اترنمودار قیمت اتر

شان نانس(Sean Nance) که یک معامله‌گر است، می‌گوید که افت قیمت اتر، فرصتی برای خرید ایجاد کرده است، زیرا چشم‌انداز بلند‌مدت این دارایی، مثبت است. وی در این رابطه گفت:

انتظارات برای قیمت اتر در تایم فریم‌های بالاتر همچنان یکسان (صعودی) است. من دوست دارم که یک یا دو هفته در این وضعیت بمانیم، اما صادقانه می‌گویم که مطمئن نیستم این وقفه در افزایش قیمت، بیش از چند روز دوام بیاورد. کاهش قیمت اتریوم به ۳۵۰ دلار، احتمالاً برای [تحریک] خرید است.

بسیاری از معامله‌گران دیگر نیز به همین اندازه خوش‌بین بوده‌اند، به‌طوری که برخی از آنها ادعا کرده‌اند که اگر اتریوم، ۳۶۰ دلار را در تایم فریم هفتگی حفظ کند، کنترل بازار به‌دست خریداران خواهد افتاد. ۳۶۰ دلار همان قیمتی است که اتر در اوج روند صعودی سال ۲۰۱۹ به آن رسید و به‌همین‌دلیل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

یکی از تحلیل‌گران بازار معتقد است که پس از عبور از ۳۶۰ دلار، مقاومت کمی برای اتریوم وجود دارد و این ارز دیجیتال می‌تواند به‌راحتی تا ۸۰۰ دلار پیش برود. ۸۰۰ دلار قیمتی است که اتر اواسط سال ۲۰۱۸ به آن رسیده بود.

عوامل فاندامنتال بازار نیز به روند صعودی قیمت اتر قوت می‌بخشند. بر اساس اعلام دیفای پالس (DeFi Pulse)، اکنون سرمایه‌ایی به ارزش ۴.۲۴میلیارد دلار در بازار امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) وجود دارد. با توجه به اینکه بیشتر این سرمایه‌ها مربوط به توکن‌های مبتنی بر اتریوم و خود اتر است، تقاضا برای این توکن‌ها و متعاقبا برای اتر نیز افزایش خواهد یافت.

از سوی دیگر، توسعه اتریوم ۲.۰ نیز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و عرضه آن را می‌توان قدرتی مضاعف برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال دانست.

The post یک تحلیل‌گر: سقوط قیمت اتریوم به ۳۵۰ دلار فرصت مناسبی برای خرید ایجاد کرده است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.