رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

همسر سابق گریک رایت بر تلاش او برای فریب دادگاه شهادت داد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شهادت اخیر همسر سابق کریگ رایت، حاکی از آن است که وی در رابطه با ماهیت تولیپ تراست (Tulip Trust)، موضوع اصلی شکایت کلیمن، دادگاه را فریب داده و به دروغ شهادت داده است.

به گزارش کوین دسک، ماه گذشته لین رایت (Lynn Wright)، همسر سابق کریگ رایت، ادعا کرد که قبلاً یک‌سوم از شرکت همسر سابقش یعنی دبلیو‌‌ اند کی دیفانس ریسرچ (W&K Info Defense Research)، به او تعلق داشته است.

خانم رایت ادعا می‌کند که مالکیت قابل‌انتقال او در شرکت W&K، در سال ۲۰۱۲ به یکی از شرکت‌های دیگر رایت به نام گریک رایت آر اند دی (Craig Wright R&D) که بعدها به تراست تولیپ تغییر نام داد، منتقل شده و اینکه او در ژوئیه سال ۲۰۲۰ توانسته است مالکیت خود را پس بگیرد.

وارثان دیوید کلیمن، شریک سابق کریگ رایت که در سال ۲۰۱۳ درگذشت، مدت‌هاست که یک طرح دعوی را علیه کریگ رایت دنبال می‌کنند و مدعی هستند که کریگ رایت سهم کلیمن را برای خود برداشته است.

تولیپ تراست که موضوع اصلی این دعوی است، در واقع صندوقی است که در آن ثروت هنگفتی معادل یک میلیون بیت کوین (حدود ۱۲.۶ میلیارد دلار در زمان نوشتن این مطلب) ذخیره شده است. کلیمن در گذشته و از طریق شراکت با دیوید کلیمن این مقدار بیت کوین را به ‌دست آورده است.

روز سه‌شنبه و در جریان تکمیل این پرونده، وکلای وارث قانونی دیوید کلیمن گفتند که شهادت خانم رایت حاکی از آن است که ادعاهای قبلی کریگ رایت مبنی بر این که تولیپ تراست یک تراست کور (blind trust) بوده است که به‌طور مستقل از ذی‌نفعان اداره می‌شود، صحیح نبوده است.

آنها اظهار داشتند:

تولیپ تراست ظاهراً فقط نام تغییریافته شرکتی متعلق به آقای رایت است و طبق ادعای قبلی ایشان، تراست کور نیست.

تیم حقوقی كلیمن می‌گوید اظهارات متناقض خانم رایت نشان می‌دهد که ظاهراً رایت قصد فریب تیم حقوقی و دادگاه را داشته است.

آنها همچنین مدعی شدند هیچ‌گونه مدرکی وجود ندارد که ثابت کند خانم رایت قبلاً مالک W&K بوده و سپس مالکیت خود را از دست داده و مجدداً به منافع خود دسترسی پیدا کرده است. طبق اظهارات خانم رایت، ایرا کلیمن (Ira Kleiman) نمی‌تواند سهم برادر فوت شده خود در W&K را از آن خود کند و این پرونده در کل فاقد اعتبار است.

اگرچه خانم رایت در سال ۲۰۱۰ از همسرش جدا شده است، بر اساس توافق‌نامه طلاق، نیمی از شرکت W&K به وی تعلق گرفته است. او همچنین ادعا می‌کند که حرف W در W&K به او اشاره دارد، نه به همسرش.

جلسه دادگاه روز سه‌شنبه به‌دنبال تکمیل پرونده شکایت وارث قانونی آقای کلیمن علیه کریگ رایت تشکیل شد. دارایی‌های کلیمن که اکنون در اختیار رایت قرار دارد، شامل نیمی از بیت کوین‌های ذخیره‌شده در تولیپ تراست به اضافه مالکیت معنوی این شرکت است.

The post همسر سابق گریک رایت بر تلاش او برای فریب دادگاه شهادت داد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.