رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

بلومبرگ: با توجه به رشد طلا قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۸,۰۰۰ دلار برسد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تحلیل‌گران بلومبرگ مدعی‌اند که قیمت بیت کوین وقتی به ثبات می‌رسد که ۶ برابر بهای هر اونس طلا باشد. از این رو آنها بر این باورند که قیمت کنونی بیت کوین از آنچه باید باشد، بسیار پایین‌تر است.

به گزارش کوین تلگراف، خبرگزاری بلومبرگ در گزارش ماه اوت (مرداد) خود پیرامون چشم‌انداز ارزهای دیجیتال نوشته است که قیمت بیت کوین، هنگامی پایدار می‌شود که ۶ برابر بهای هر اونس طلا باشد. این گما‌نه‌زنی زمانی صورت گرفت که هم‌بستگی میان طلا و بیت کوین، به اوج تاریخی خود رسید.

بلومبرگ: با توجه به رشد طلا قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۸,۰۰۰ دلار برسدنمودار قیمت‌های طلا و بیت کوین. منبع: Trading Economics

مدتی است که بلومبرگ ادعا می‌کند که بیت کوین در آستانه تبدیل‌شدن به طلای دیجیتال است. این رسانه، ویژگی‌های ذاتی بیت کوین مانند کمیابی، عرضه محدود و نرخ رشد پایین را دلایلی بر ادعای خود برشمرده است. این خبرگزاری حتی پا را فراتر از این گذاشته و فرضیه‌ای را مطرح کرده است مبنی بر اینکه یک نسبت قیمتی میان طلا و بیت کوین برقرار است:

از نظر ما، افزایش هم‌بستگی میان طلا و بیت کوین و تثبیت قیمت این ارز دیجیتال در نقطه ۶ برابری بهای هر اونس طلا درکنار کاهش نوسانات آن، نمایانگر قوت‌گرفتن رابطه قیمتی بیت کوین با فلز گران‌بهای طلا است. اقدامات اخیر بانک‌های مرکزی نیز می‌تواند به افزایش بهای این دو شبه‌پول دامن بزند.

هنوز معلوم نیست که چرا باید میان قیمت بیت کوین و طلا، رابطه‌ ریاضی برقرار باشد. بااین‌حال، اگر چنین رابطه‌ای وجود داشته باشد، احتمال دارد قیمت بیت کوین به ۱۸,۰۰۰ دلار برسد. در همین راستا تحلیل‌گران بلومبرگ مدعی‌اند که ممکن است بهای طلا با ادامه روند صعودی خود به ۳,۰۰۰ دلار در هر اونس برسد.

تحلیل‌گران بلومبرگ با استناد به یک شاخص برون‌زنجیره‌ای استدلال کرده‌اند که بیت کوین همچنان کمتر از ارزش واقعی‌اش دادوستد می‌شود:

میانگین سی‌روزه آدرس‌های کوین‌متریکس در روز ۴ اوت (۱۴ مرداد) با تبدیل مقیاس از سال ۲۰۱۷، نشان می‌دهد قیمت بیت کوین باید بیشتر از ۱۴,۰۰۰ دلار باشد.

در بخش دیگری از گزارش بلومبرگ به رشد روزافزون صندوق سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) موسوم به GBTC به‌عنوان یکی از دلایل مهم کم‌شدن میزان عرضه بیت کوین اشاره شده است:

GBTC توانسته است طی یک سال گذشته، یک‌سوم از بیت کوین‌های عرضه‌شده جدید را جذب کند. اگر آهنگ جذب بیت کوین‌های جدید فروکش نکند، احتمالا نرخ جذب، همزمان با عرضه کمتر بیت کوین به ۵۰ درصد خواهد رسید.

تحلیل‌گران بلومبرگ می‌گویند که برای جلوگیری از پیشروی بیت کوین درمقابله با نرخ‌های بهره صفر و حتی منفی، اتفاق غیرمنتظره‌ای باید روی دهد.

The post بلومبرگ: با توجه به رشد طلا قیمت بیت کوین می‌تواند به ۱۸,۰۰۰ دلار برسد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.