رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰,۰۰۰ شرکت بلاک چینی در چین تأسیس شده است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بنابر ادعای وب‌سایت لانگ‌هش (LongHash)، به‌رغم شیوع بیماری کووید-۱۹، تعداد شرکت‌‌های بلاک چینی در چین با افزایش چشم‌گیری مواجه شده و رکورد تاریخی دیگری را در سال۲۰۲۰ به ثبت رسانده است.

به گزارش کوین تلگراف، لانگ‌هش، پلتفرم ارائه‌دهنده داده‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال، در روز ۸ اوت (۱۸ مرداد) با انتشار توییتی اعلام کرد که باوجود همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ در سال جاری، بخش بلاک چین چین، رشد درخورتوجهی را تجربه‌ کرده است. بنابر ادعای این شرکت، در بازه زمانی میان ماه‌های ژانویه (دی ۹۸) تا ژوییه (تیر) بیش از ۱۰,۰۰۰ شرکت بلاک چینی در چین به ثبت رسیده‌ است.

گزارش منتشرشده از سوی لانگ‌هش نشان می‌دهد که شمار شرکت‌های بلاک چین چین به‌زودی از رکورد سال ۲۰۱۷ فراتر می‌رود. در این گزارش همچنین پیش‌بینی شده است که چندان دور از انتظار نیست که در سال جاری میلادی، تعداد شرکت‌های بلاک چینی تأسیس‌شده از رکورد ۱۸,۵۰۰ واحدی سال ۲۰۱۸ نیز عبور کند و رکورد تاریخی دیگری برجای بگذارد.

آمار و ارقام لانگ‌هش نشان می‌دهد که هم‌اکنون ۸۴,۴۱۰ شرکت ثبت‌شده در حوزه بلاک چین در چین وجود دارد که از میان آنها ۲۹,۳۴۰ واحد فعال هستند. گفتنی است استان گوانگ‌دونگ در جنوب شرقی چین، میزبان بیشترین شرکت‌ها و استارتاپ‌های بلاک چینی است. استان یوننان واقع در جنوب غربی چین نیز از این نظر در جایگاه دوم قرار دارد.

آن‌طور که پیداست، بسیاری از این شرکت‌های بلاک چینی با آورده اولیه بسیار اندکی ثبت شده‌اند. آمار نشان می‌دهد که بیشینه آورده اولیه ثبت‌شده در میان این شرکت‌ها، حدودا ۵,۰۰۰ یوان یا ۷۱۷ دلار است و تنها شمار معدودی از آنها با سرمایه بیش از ۵۰,۰۰۰ یوان یا ۷,۱۵۷ دلار به ثبت رسیده‌اند.

پیش‌تر نیز رسانه‌ها گزارش دادند که دولت چین درصدد است تا با به‌کارگیری بلاک چین، خدمات کارآمدتری را به شهروندان چینی ارائه دهد. بانک مرکزی چین نیز بودجه‌ای ۴.۷میلیون دلاری دریافت کرده است تا طی سه سال آتی، پلتفرم معاملاتی بلاک چینی خود را راه‌اندازی کند. گفتنی است چین، موافقت رسمی خود را با راه‌اندازی ۲۲۴ پروژه بلاک چینی از سوی شرکت‌های بزرگی همچون جی‌دی (JD)، والمارت و بایدو اعلام کرده است.

The post تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰,۰۰۰ شرکت بلاک چینی در چین تأسیس شده است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.